این چه خیانتی بود آقای ستاره؟ حیف این زن!
کد خبر: ۲۴۶۹۶۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2022 June 06    -    ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۱
زمزمه‌های جدایی شکیرا و پیکه پس از آن‌که خیانت مدافع بارسا علنی شد، به گوش می‌رسید و حالا با اعلام رسمی شکیرا این زوج پس از ۱۲ سال جدا شدند.

زمزمه‌های جدایی شکیرا و پیکه پس از آن‌که خیانت مدافع بارسا علنی شد، به گوش می‌رسید و حالا با اعلام رسمی شکیرا این زوج پس از ۱۲ سال جدا شدند.

 

جرارد پیکه مدافع ۳۵ ساله‌ی اسپانیایی تیم بارسا همواره با حواشی فوتبالی و غیرفوتبالی زیادی درگیر بوده است تا آنجا که این حواشی برروی فوتبال او نیز سایه انداخته است. این فوتبالیست اسپانیایی از سال ۲۰۱۰ در رابطه با خواننده مشهور کلمبیایی شکیرا بود و با وی صاحب دو فرزند به نام میلان پیکه مبارک و ساشا پیکه مبارک نیز هست.

این چه خیانتی بود آقای ستاره؟ حیف این زن!

اما چندروز پیش نشریه‌ی «ال‌پرودیکو» مدعی شد که خیانت پیکه به شکیرا پایان این زوج معروف را پس از ۱۲ سال رقم خواهد زد. پس از آن شایعات زیادی حول این خبر به راه افتاد و عده‌ای مادر گاوی بازیکن جوان بارسا را معشوقه‌ی جدید پیکه معرفی کردند و عده‌ای نیز یک دختر دانشجوی ۲۰ ساله را به عنوان معشوقه‌ی پیکه معرفی نمودند.

این چه خیانتی بود آقای ستاره؟ حیف این زن!

به هرروی هر آنچه که بود امروز و پس از اعلام رسمی شکیرا، پیکه و شکیرا از هم جدا شدند آن‌هم پس از دوازده سال. این دو اولین بار در حاشیه‌ی ساخت ویدیوی ترانه‌ی جام جهانی ۲۰۱۰ با هم آشنا شده بودند.

گفتنی است شکیرا خواننده‌ مشهور و ۴۵ ساله کلمبیایی است که پدری با ریشه‌ی لبنانی و مادری اسپانیایی دارد و نام فامیل او نیز مبارک است. این خواننده سال‌هاست که یکی از مشهورترین خوانندگان جهان محسوب می‌شود و رابطه وی با پیکه نیز از معروف‌ترین روابط افراد مشهور دنیا است‌. همچنین شکیرا به خواندن ترانه‌هایی برای ادوار مختلف جام جهانی فوتبال نیز شهره است.

این چه خیانتی بود آقای ستاره؟ حیف این زن!

شکیرا در متن اعلام رسمی جدایی از پیکه بیان داشت:

«ما متأسفیم که تأیید می‌کنیم در حال جدایی از یکدیگر هستیم. برای رفاه فرزندان‌مان که اولویت ما هستند، می‌خواهیم به حریم خصوصی‌مان احترام گذاشته شود. از درک شما متشکریم.»

قطعا اعلام رسمی جدایی شکیرا و پیکه پس از ۱۲ سال، برروی سال‌های پایانی دوران فوتبال جرارد پیکه اثر منفی خواهد داشت.

منابع نزدیک به این زوج مشهور و جذاب دنیای فوتبال و موسیقی پیش از این خبر داده بودند که هیچ یک از این دو نفر به دنبال دریافت پول از دیگری نیست و تنها مشکل اصلی بر سر راه جدایی آنها حضانت فرزندان است. 

منابع نزدیک به این زوج اعلام کرده‌اند که هیچ یک از آنها درخواستی برای دریافت پول از طرف مقابل نداشته اما به نظر می‌رسد که به توافق رسیدن بر سر حضانت فرزندان کار آسانی برای هیچ یک از آنها نباشد، خصوصا که شکیرا تمایلی برای ادامه زندگی در شهر بارسلونا ندارد چون هیچ دوست و خانواده‌ای در این شهر ندارد و از قوانین مالیاتی اسپانیا نیز ناراضی است. 

از سوی دیگر، پیکه نیز دوست ندارد از فرزندانش جدا شود. ساشا و میلان در تمام طول دوران زندگی خودشان در اسپانیا بوده‌اند و این بازیکن معتقد است که تغییر کشور ممکن است تاثیر منفی روی آنها داشته باشد. 

منابع نزدیک به این زوج می‌گویند که هیچ یک از دو طرف حاضر نیست از این موضوع کوتاه بیاید و اگر به زودی توافقی بر سر این موضوع به دست نیاید، ممکن است اتفاقات نه چندان خوشایندی رخ دهد.

واکنش کاربران به جدایی این زوج جنجالی را بخوانیم: 

اینفینتی نوشت: ‌ظاهرا پیکه به شکیرا خیانت کرده و قراره جدا شن 

خلاصه کلام اینکه خانومها اگه بهتون خیانت شد ، خودتون رو مقصر ندونین

اینا تنظیمات کارخونه ای شون ایراد داره ، تو اپدیت ها هم درست شدنی نیس ظاهرا

تیپو سلطان و یک تحلیل کمیک: 

‌قضیه پیکه و شکیرا رو میشه از دو منظر بررسی کرد 

۱- حتی اگه شکیرا هم باشی ممکنه یکی بهت خیانت کنه .

۲- حتی اگه پیکه هم باشی و زنت شکیرا باشه ، باز یکی ممکنه پیدا شه و مختو بزنه .

بهرنگ سهرابی و ظرافت در نگاه!

‌پیکه با مادر گابی بازیکن بارسلونا به شکیرا خیانت کرده. پیشنهاد می‌کنم از امروز فحش "مادرْگابی" به‌معنی کسی که مادرش باعث از بین رفتن کانون خانواده‌ی دیگران می‌شود به فرهنگ لغت ادبیات عامه اضافه شود.

زر و خاله‌های ماجراجو:

‌پیکه خیانت کرده، خاله من می‌گه نمی‌شه قصاوتش کرد، زندگی‌شخصی خودشه. 

دووود، داری راجع به شوهر اختر خانم همسایه‌مون حرف می‌زنی مگه؟! پیکه است، خیانتش ثابت شده، به شکیرا خیانت کرده، بعد تو می‌گی قضاوتش نکنیم؟!

علیرضا می‌گوید این خبرها همه بی‌اهمیت است:

‌یعنی این کشور مسائل مهم نداره که  همه دنبال کار پیکه و شکیرا 

امبر هرد و جانی دپ هستن  

فرق تفکر سطحی و جوگیر 

با تفکر عمیق و درست

اندکی تفکر و تعمق در مسائل بد نیستا

نفس از جایگزین پیکه نوشته:

‌تو این چند روز که خبر جدایی شکیرا پیچیده ، هنری کویل و کریس ایونز فالو کردن شکیرا رو ...

پیکه جان نه تنها جان خالی نیست ، بلکه سر اینکه چه کسی جات بیاد هم دعواست

 

این چه خیانتی بود آقای ستاره؟ حیف این زن!

برترین ها

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
0
4
آخری باحال بود!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
1
4
خاک تو سرت پیکه!!!
زن به این عسلی را از دست دادی به خاطر یک مدل عملی برزیلی!!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار