انتقاد شدید کارگردان مشهور از جنبش «می‌تو»
کد خبر: ۲۴۷۴۹۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2022 June 11    -    ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶
bato-adv
bato-adv
بهروز افخمی در گفتگویی درباره جنبش me too ابراز نگرانی کرد و گفت: این وضعیت خجالت آور است و خیلی از این ادعاها هیچ دلیل محکمه پسندی ندارد.

 بهروز افخمی، کارگردان سینما در گفتگویی درباره جنبش me too ابراز نگرانی کرد و گفت: این وضعیت خجالت آور است و خیلی از این ادعاها هیچ دلیل محکمه پسندی ندارد.

 

انگار این مدعیان هیچ اخلاقی را یاد نگرفته‌اند.وقتی خود سینماگران هیچ چیزی را رعایت نمی‌کنند نمی‌شود به امثال رائفی پور خرده گرفت که چرا متلک به سینما می‌اندازند.

خبرآنلاین

bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
1
1
در جامعه محروم جنسی، آنچه این هنرپیشگان ادعا می کنند یک در هزار واقعیت هم نیست... کسی از ایجاد عقده و اختلال روانی در جامعه سود می برد؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
عزیزم در جامعه آمریکا و جوامع غربی که آزادی که نه ول بودن جنسی هست مرده بیش از 10 سال دختر خودشو توی زیر زمین حبس کرده و بهش تجاوز کرده نه بزرگوار محرومیت و درستش رو بگیم محدودیت دینی و مذهبی که البته دستور خداوند هست باعث این گند و کثافت نیست بر عکس همون ول انگاری و اینکه به هر قیمتی بخواهی مطرح بشی باعث این لجنزار میشه انشا الله که این حرفهای این هنرمندان هم فقط از سر دلسوزی و حمایت از زنان این قشر بوده و این آمار واقعی نباشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv