چرا بهتر است بلافاصله بعد از ازدواج ماه عسل نرویم؟
کد خبر: ۲۴۸۲۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2022 June 20    -    ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
تازه عروس و دامادها اغلب بلافاصله یا چند روز بعد از برگزاری مراسم عروسی خود راهی سفر ماه عسل می شوند. اما این روزها دیگر خیلی از زوج ها این سنت را قبول ندارد و به جای آن، سفر ماه عسل خود را چند ماهی به تعویق می اندازند. شاید از نظر برخی کار بی معنی باشد و فکر کنند تا آن زمان دیگر شور و حال روزهای بعد ازدواج از میان برود.

چرا بهتر است بلافاصله بعد از ازدواج به سفر ماه عسل نرویم؟

چرا بهتر است بلافاصله بعد از ازدواج به سفر ماه عسل نرویم؟«تابناک با تو» - تازه عروس و دامادها اغلب بلافاصله یا چند روز بعد از برگزاری مراسم عروسی خود راهی سفر ماه عسل می شوند. اما اینطور که به نظر می رسد این روزها دیگر خیلی از زوج ها این سنت را قبول ندارد و به جای آن، سفر ماه عسل خود را چند ماهی به تعویق می اندازند. شاید از نظر برخی کار بی معنی ای باشد و فکر کنند تا آن زمان دیگر شور و حال روزهای بعدهای ازدواج از میان برود، اما شاید هوشمندانه تر این باشد که بعد از ازدواج تان کمی صبر به خرج دهید.

در ادامه می‌خواهیم ببینیم چرا بهتر است بلافاصله بعد از ازدواج به سفر ماه عسل نرویم و در انتها از معایب این ایده هم خواهیم گفت.

۱- می توانید پول بیشتری پس انداز کنید

چرا بهتر است بلافاصله بعد از ازدواج به سفر ماه عسل نرویم؟

مراسم عروسی شاید پرهزینه ترین جشنی باشد که تا به حال برای خودتان برگزار کرده اید. بسیاری از زوج ها هم بیشتر پس انداز خود را صرف این روز ویژه می کنند، که این یعنی رفتن به سفر ماه عسل تنها یک بار مالی مضاعف برای آن ها خواهد بود. بنابراین، شاید عقلانه تر این باشد که چند ماهی سفر ماه عسل تان را به تعویق اندازید. با این کار می توانید پول بیشتری برای رفتن به سفر ماه عسل پس انداز و در سفر آزادانه تر خرج کنید.

۲- می توانید بیشتر مرخصی بگیرید

چرا بهتر است بلافاصله بعد از ازدواج به سفر ماه عسل نرویم؟

بیشتر زوج ها برای برگزاری مراسم عروسی خود و انجام کارهای آن مدتی را مرخصی می گیرند. اگر بخواهید بلافاصله بعد از عروسی به سفر ماه عسل بروید هم ممکن است بیشتر از چند روز نتوانید مرخصی بگیرید. بنابراین با عقب انداختن سفر ماه عسل می توانید مرخصی های خود را جمع کنید و آن ها را یکباره صرف سفر ماه عسل خود کنید و به این ترتیب فرصت بیشتری برای آن داشته باشید.

۳- می توانید بدون اضطراب برای سفر خود برنامه ریزی کنید

چرا بهتر است بلافاصله بعد از ازدواج به سفر ماه عسل نرویم؟

مراسم عروسی و برگزاری آن به خودی خود فشار و اضطراب زیادی دارد. سفر ماه عسل دیگر نباید به نگرانی های شما اضافه کند. بنابراین به جای آنکه خودتان را تحت فشار بگذارید تا چندین کار را در یک مدت محدود انجام دهید، می توانید آن ها را پخش کنید. این کار آن فرصتی که جهت برنامه ریزی مناسب برای سفر ماه عسل تان نیاز دارید را در اختیارتان می گذارد.

۴- یک چیز جالب و مهیج برای انتظار کشیدن خواهید داشت

زندگی روزمره می تواند پرشتاب و خسته کننده باشد و مراسم عروسی در این میان حکم یک مأمن را خواهد داشت. بنابراین، شاید بهتر باشد چند ماهی از حال و هوای بعد از آن لذت ببرید و سپس راهی سفر ماه عسل خود شوید. با این کار، یک چیز بسیار مهیج برای انتظار کشیدن خواهید داشت تا از نگرانی های خود به آن فرار کنید و عشق میان تان را دوباره شعله ور سازید. می توانید به آن به چشم ادامه ی جشن عروسی خود نگاه کنید.

۵- می توانید استراحت بیشتری داشته باشید

چرا بهتر است بلافاصله بعد از ازدواج به سفر ماه عسل نرویم؟

برنامه ریزی برای مراسم عروسی و مطمئن شدن از انجام صحیح همه ی امور در آن روز ویژه می تواند کار طاقت فرسایی باشد. بنابراین رفتن به ماه عسل بلافاصله بعد از مراسم عروسی ممکن است خستگی مضاعفی برای شما ایجاد کند. شاید بهتر باشد چند ماهی به زندگی عادی بازگردید و بعد از آن یک سفر ماه عسل مهیج برای خودتان ترتیب دهید و با آن تجدید قوایی هم کنید. این تأخیر اندک باعث می شود سرپا بمانید و انرژی کافی برای کشف مکان های جدید و صرف وقت برای یکدیگر را داشته باشید.

معایب به تأخیر انداختن سفر ماه عسل

چرا بهتر است بلافاصله بعد از ازدواج به سفر ماه عسل نرویم؟

هر چیزی با معایب و مزایایی همراه است و این کار هم از این قاعده مستثنی نیست. حالا بعد از مزایای این ایده می خواهیم از معایب احتمالی آن بگوییم:

* خیلی زود به واقعیت زندگی برمی گردید و این امر ممکن است برایتان شوک آور باشد. با عقب انداختن ماه عسل، دیگر خبری از آن استراحت چند روزه بعد از مراسم عروسی نخواهد بود و با انرژی کامل به سر کار بازنخواهید گشت.
* سفر ماه عسل وقتی به تعویق می افتد ممکن است حس و حال یک سفر معمولی را پیدا کند. آن شور و حال بعد از عروسی ممکن است تا آن زمان از بین رفته باشد و دیگر آنقدرها مهیج نباشد.
* ممکن است درگیر زندگی روزمره شوید و یکی دو سالی سفر ماه عسل تان را به تعویق اندازید یا حتی دیگر هرگز آن را عملی نکنید. اما این مسأله ای است که شما باید به عنوان یک زوج به آن رسیدگی و یک زمان مناسب برایش پیدا کنید.

چرا بهتر است بلافاصله بعد از ازدواج ماه عسل نرویم؟

منبع: روزیاتو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
0
7
آخرش به تعویق بیفتد یا نه؟!
الان من کیسم را پیدا کردم.از هفت خوان انتخاب وازدواج وهزینه ها ومهریه ویافتن خانه و...رد شدم وفقط معطل زمان مناسب ماه علس رفتنم!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار