پادشاه جدید اندروید؛ گلکسی اس ۲۳ اولترا
کد خبر: ۲۴۸۵۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2022 June 22    -    ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
پس از حذف سری نوت، سری اس اولترا به قلم S Pen مجهز شده اند. قسمت جلویی گوشی گلکسی S۲۳ اولترا یک صفحه منحنی با قابلیت پانچ هول و حاشیه‌های باریک مشکی می‌باشد.

امسال عملکرد بازار گوشی‌های هوشمند چندان خوب نیست. به دلیل کاهش فروش گوشی‌های هوشمند در سراسر جهان، تقریباً همه برند‌های بزرگ تولید خود را کاهش داده اند. این امر مانع از تولید برند‌های گوشی‌های هوشمند نمی‌شود.

 

شرکت‌ها فقط تعداد گوشی‌هایی را که تولید می‌کردند را کاهش خواهند داد. آن‌ها برای جذب خریداران، باید نوآوری‌ها و ویژگی‌های جذابی به محصولات خود اضافه کنند.

پادشاه جدید اندروید؛ گلکسی اس ۲۳ اولترا

چند روز پیش یک طراح معروف به نام Technizo Concept جدیدترین رندر‌های سامسونگ گلکسی اس ۲۳ اولترا را منتشر کرد. پس از لغو خط تولید گوشی‌های گلکسی نوت، سری گلکسی اس اولترا به تدریج تبدیل به یک "نوت" شدند. یکی از ویژگی‌های متمایز سری نوت، قلم S Pen آن‌ها است. پس از حذف سری نوت، سری اس اولترا به این قلم مجهز شده است. قسمت جلویی گوشی گلکسی S23 اولترا یک صفحه منحنی با قابلیت پانچ هول و حاشیه‌های باریک مشکی می‌باشد.

 

به دلیل حاشیه‌های بسیار نازک صفحه نمایش، نسبت صفحه نمایش به بدنه این گوشی هوشمند بسیار بالا است. سبک دوربین پشتی این گوشی هوشمند، نسبت به سری قبل تغییراتی داشته و تقریبا مشابه دوربین پشت شیائومی Mi 11 و شیائومی ۱۲ می‌باشد. این گوشی دارای یک قاب پشتی زرد رنگ و قلم مشکی سطح بالا می‌باشد.

تصاویر منتشر شده، فقط یک نمونه اولیه از این گوشی هوشمند را به ما نشان می‌دهد. گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۳ اولترا هنوز باید در مراحل اولیه باشد. همچنین با توجه به انتشار این رندر‌ها توسط یک شخص و نه به صورت رسمی، ممکن است در آینده شاهده تفاوت‌هایی در طراحی نهایی این گوشی هوشمند باشیم.

پادشاه جدید اندروید؛ گلکسی اس ۲۳ اولترا

فرارو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
0
1
برای ایرانیها باید مثل یک پادشاه یک خزانه داشته باشی تا بتونی بخریش
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار