استایل گروه BTS؛ چگونه به سبک گروه بی تی اس لباس بپوشیم؟
کد خبر: ۲۴۹۳۵۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2022 July 04    -    ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
گروه BTS، یک گروه تشکیل شده از ۷ پسر از کشور کره‌ی جنوبی است. این گروه بعد از نزدیک به ۱۰ سال، همچنان در صنعت موسیقی جهان مطرح هستند و حرفی برای گفتن دارند. گروه بی تی اس که با آهنگ‌های جذاب و پرجنب‌وجوش به صدر جدول و بیلبورد‌های موسیقی صعود کرده، به سرعت به یکی از گروه‌های محبوب و الگوی فرهنگی در سطح جهان تبدیل شده است.

استایل گروه BTS؛ چگونه به سبک گروه بی تی اس لباس بپوشیم؟

استایل گروه BTS؛ چگونه به سبک گروه بی تی اس لباس بپوشیم؟«تابناک با تو» - گروه BTS، یک گروه تشکیل شده از ۷ پسر از کشور کره‌ی جنوبی است. این گروه بعد از نزدیک به ۱۰ سال، همچنان در صنعت موسیقی جهان مطرح هستند و حرفی برای گفتن دارند. گروه بی تی اس که با آهنگ‌های جذاب و پرجنب‌وجوش به صدر جدول و بیلبورد‌های موسیقی صعود کرده، به سرعت به یکی از گروه‌های محبوب و الگوی فرهنگی در سطح جهان تبدیل شده است. اعضای این گروه زمانی‌که از آواز خواندن و برگزاری تور‌ها فارغ هستند، با پوشیدن به‌روزترین لباس‌ها استایل منحصربه‌فرد خود را به رخ می‌کشند و استایل گروه بی تی اس مورد توجه خیلی از نوجوانان و جوانان از سراسر دنیا قرار گرفته و آن‌ها را به طور مداوم دنبال می‌کنند. به همین دلیل آن‌ها همیشه توجه ویژه‌ای به استایل‌شان دارند و به یکی از چهره‌های مطرح در صنعت مد تبدیل شده‌اند.

اگر خیلی طرفدار این گروه نیستید یا جزئیات زیادی درباره آن‌ها نمی‌دانید، بعد از خواندن این مقاله ممکن است به این گروه علاقه‌مند شوید و بخواهید چیز‌های بیشتری از آن‌ها بدانید. مطالب هیجان‌انگیز زیادی پیرامون این گروه و اعضای آن وجود دارد، به‌طوری‌که هریک از اعضای این گروه به اندازه خود گروه محبوب و شناخته شده هستند.

شاید خیلی از ما استایل اعضای این گروه را در کنسرت‌ها و موزیک ویدیو‌ها و فتوشات‌ها دیده باشیم، اما استایل هر کدام از اعضای این گروه در دنیای واقعی چگونه است؟ در راهنمای استایل گروه بی تی اس ما استایل هر عضو این گروه را به طور جداگانه بررسی و شما را علاقه و سلیقه این هفت پسر پرحاشیه از کره‌ی جنوبی آشنا می‌کنیم.

۱. راهنمای استایل کوکی (جئون جونگ‌کوک)

استایل گروه BTS؛ چگونه به سبک گروه بی تی اس لباس بپوشیم؟

متمایز شدن در میان گروهی از مردان جواب شیک‌پوش کار آسانی نیست؛ اما جونگ کوک با اینکه جوان‌ترین عضو گروه بی تی اس است، در به نمایش گذاشتن سبک منحصربه‌فرد خود کاملا موفق بوده است. اگر چیزی توسط جونگ کوک خریداری یا پوشیده شود، به سرعت با جهش فوق‌العاده‌ای در فروش روبه‌رو می‌شود. تا جایی‌که گفته می‌شود خود او نتوانست نوشیدنی موردعلاقه‌اش را بعد از یکی از اجرا‌هایی زنده‌اش تهیه کند.

به طورکلی می‌توان گفت که استایل جونگ کوک سبکی چندوجهی دارد. در ماه‌های گرم‌تر اکثرا پیراهن‌های دکمه‌دار از برند‌هایی مانند گوچی و پرادا را بر تن او می‌بینیم. او اغلب به پوشیدن کلاه‌های Bucket، تی‌شرت‌های گشاد و ژاکت‌های Bomber علاقه‌مند است. اگر می‌خواهید استایلی شبیه به جونگ کوک داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم از پوشیدن پیراهن‌های بولینگ یا پوشیدن یک تی‌شرت اورسایز با یک شلوار جین به همراه کفش‌های ورزشی شروع کنید.

جونگ کوک که در ۱۵ سالگی به این گروه پیوست در حال حاضر به عنوان یکی از خوانندگان مطرح و بااستعداد کی‌پاپ دنیا شناخته می‌شود که مانند بسیاری از هم‌سن و سال‌های خود به صنعت مد و سینما علاقه‌مند است. ویدیو‌های TikTok او طرفداران زیادی دارند و خیلی‌ها معتقدند او استعداد زیادی در کارگردانی دارد.

* تاریخ تولد: ۱ سپتامبر ۱۹۹۷
* قد: ۱.۷۹ متر
* برند‌های مورد علاقه: Gucci, WTAPS, Calvin Klein, Raf Simons

۲. راهنمای استایل جین (کیم سوکجین)

استایل گروه BTS؛ چگونه به سبک گروه بی تی اس لباس بپوشیم؟

این عضو جوان گروه بی تی اس که در ابتدا به بازیگری علاقه داشت، قدیمی‌ترین عضو گروه است. به طرز عجیبی جین با نام مستعار «خوش‌تیپ در سراسر جهان» شناخته می‌شود و جالب است که خود او در سال ۲۰۱۷ خودش را به این صورت معرفی کرد و بعد طرفداران‌اش هم این لقب را به او دادند. شاید یکی از دلایلی که باعث می‌شود این به اصطلاح خودستایی را در او ببینیم این است که او قبل از هرچیز به دلیل ظاهرش در گروه BTS مورد توجه قرار گرفت و شناخته شد.

جین که ساکت‌ترین عضو گروه است، از تغییر استایل و امتحان کردن سبک‌های مختلف نمی‌ترسد و بیشتر با علاقه زیادش به استفاده از برند‌ها شناخته می‌شود. معمولا لباس‌های آزاد و Oversize را انتخاب می‌کند، شلوار‌های جین زاپ‌دار می‌پوشد و دوست دارد هر چند وقت یک‌بار یک لباس صورتی بپوشد. در واقع صورتی رنگ موردعلاقه‌ی اوست.

اگر می‌خواهید استایلی شبیه جین داشته باشید، یادتان باشد که در زمان اتخاب لباس‌های گشاد متناسب و متعادل رفتار کنید. هیچوقت در انتخاب لباس بالاتنه و پایین تنه، هر دو تکه را اورسایز نپوشید و به دنبال لباس‌هایی باشید که به‌طور سفارشی اورسایز طراحی شده‌اند؛ نه اینکه مثلا لیاسی بخرید که چند سایز برای شما بزرگ‌تر باشد، چون در این‌صورت لباس بر روی اندام شما حالت شیک و مرتبی نخواهد داشت.

بسته به استایل‌تان می‌توانید از کفش‌های کتانی یا مجلسی استفاده کنید. در آخر اگرچه ممکن است صورتی رنگ موردعلاقه جین باشد، اما لزوما به این معنی نیست که شما هم حتما باید از همین رنگ استفاده کنید. استفاده از رنگ‌های پاستلی می‌تواند راه مناسبی برای این باشد که همیشه به روز باشید؛ بنابراین می‌توانید بسته به رنگ پوست و سلیقه‌تان به دنبال رنگ پاستیلی دیگری را انتخاب کنید.

* تاریخ تولد: ۴ دسامبر ۱۹۹۲
* قد: ۱.۷۹ متر
* برند‌های مورد علاقه: Balenciaga, Gucci, Raf Simons, Visvim, Off White


۳. بررسی استایل شوگا (مین یونگی)

استایل گروه BTS؛ چگونه به سبک گروه بی تی اس لباس بپوشیم؟

شاید شوگا هنوز نتوانسته استایل منحصربه‌فرد خود را در بین اعضای گروه BTS پیدا کند و کمی سرگردان به نظر می‌رسد. شوگا از ۱۳ سالگی آهنگ می‌نوشت و شب‌ها در یک استودیوی ضبط صدا کار می‌کرد و گاهی برای خود از عنوان «شوگای نابغه» استفاده می‌کند. سبک این عضو گروه کمی ساده‌تر و محتاطانه‌تر از دیگران به نظر می‌آید و با توجه به استاندارد‌های امروزی عنوان Softcore را به استایل او داده‌اند.

اگر می‌خواهید استایلی شبیه به سوگا داشته باشید باید به دنبال لباس‌های چرم مشکی باکیفیت بروید. او معمولا علاقه دارد که یک ژاکت چرمی با پیراهن مشکی ساده و شلوار جین مشکی از برند کلوین کلاین یا سن لورن بپوشد. معمولا رنگ مویی متضاد با رنگ تیره‌ی لباس‌هایش انتخاب می‌کند و از سایه‌ی چشم روشن و ریمل تیره استفاده می‌کند.

مواقعی که این نابغه گروه دست از پوشیدن لباس‌های چرم برمی‌دارد معمولا او را با یک پالتو یا ژاکت مشکی از برند Visvim یا Mastermind Japan می‌بینیم. در نهایت به نظر می‌رسد انتخاب لایه‌های مشکی روی هم امضای استایل شوگا باشد.

* تاریخ تولد: ۹ مارس ۱۹۹۳
* قد: ۱.۷۴ متر
* برند‌های مورد علاقه: Mastermind Japan, Visvim,، Gucci, Balenciaga

۴. راهنمای استایل جی‌هوپ

استایل گروه BTS؛ چگونه به سبک گروه بی تی اس لباس بپوشیم؟

بدون شک جی‌هوپ بهترین رقصنده‌ی گروه است. او قبل از پیوستن به BTS، یکی از اعضای گروه رقص Neuron بود و در چندین مسابقه هم جوایز گوناگونی کسب کرده است. شخصیت ویژه‌ی او در کنار توجهی که به دنیای مد دارد، باعث شده استایل او در گروه BTS بیش از بقیه مورد توجه طرفداران قرار بگیرد.

جونگ هوسوک به انتخاب قطعات غیرمتعارف و استفاده زیاد از رنگ‌های روشن و ترکیب‌های جسورانه علاقه دارد. اگر به دنبال الگوبرداری از استایل جی‌هوپ هستید، کلیدواژه اصلی «راحتی» است. او عاشق شلوارک‌های جین و کلاه‌های مدل باکت است.

* تاریخ تولد: ۸ فوریه ۱۹۹۴
* قد: ۱.۷۷ متر
* برند‌های مورد علاقه: Raf Simons, YEEZY, Louis Vuitton, JW Anderson, Off White

۵. راهنمای استایل RM (کیم نامجون)

استایل گروه BTS؛ چگونه به سبک گروه بی تی اس لباس بپوشیم؟

RM که ابتدا خیلی‌ها او را به عنوان رپر زیرزمینی کره می‌شناختند، در سال ۲۰۱۰ به یکی از اولین اعضای گروه BTS تبدیل شد. این غول دنیای رپ با دیدن سریال Friends زبان انگلیسی را یاد گرفت و به عنوان اولین عضو، نقش رهبری گروه را برعهده گرفت. اگرچه او رهبر گروه است، اما به این معنی نیست که به تنهایی تصمیم می‌گیرد. اعضای گروه معمولا به شکل دموکراتیک تصمیم‌گیری می‌کنند. او معمولا در استایلش قطعات منخصربه‌فردی را در کنار هم ست می‌کند که شاید در حالت عادی هیچ‌وقت مانند آن‌ها را جایی ندیده باشیم.

سبک استایل او در گروه BTS در طول سال‌ها بسیار تغییر کرده است. RM دوست دارد لباس‌های مختلفی را امتحان کند و استایل شخصی خودش را بسازد. او لباس‌های خیابانی ژاپنی و به طور کلی، سبک استایل خیابانی را دوست دارد و زمانی‌که خارج از گروه استایل راحتی مورد علاقه‌ی او استفاده از لباس‌های رنگی روشن از برند WTAPS و شلوارک‌های جین از برند Visvim است.

* تاریخ تولد: ۱۲ سپتامبر ۱۹۹۴
* قد: ۱.۸۱ متر
* برند‌های موردعلاقه: Yohji, Y-۳, WTAPS, Neighbourhood, Visvim

۶. راهنمای استایل پارک جیمین

استایل گروه BTS؛ چگونه به سبک گروه بی تی اس لباس بپوشیم؟

خیلی‌ها معتقدند که تاج شیک‌ترین عضو گروه BTS برازنده‌ی پارک جیمین است. زیبایی‌شناسی و انتخاب‌های بی‌نقص او یادآور برخی سلبریتی‌های درجه یک مثل A$AP Rocky و Timothy Chalamet است. او معمولا پیراهن‌های طرح‌دار و چهارخانه برند گوچی و راف سایمونز را با شلوار‌های رنگی ساده از Calvin Klein ست می‌کند یا عادت به پوشیدن پیراهن‌های گشاد با شلوار چرمی تنگ یا پوشیدن کت و شلوار جین و استفاده از کیف‌های دستی چرمی دارد. همه این‌ها نشان می‌دهد که چرا به او لقب پادشاه مد را می‌دهند.

می‌خواهید استایلی شبیه جیمین داشته باشید؟ فقط باید یک پیراهن اورسایز طرح‌دار را با یک شلوار جین ست کنید.

* متولد: ۱۳ اکتبر ۱۹۹۵
* قد: ۱.۷۴ متر
* برند‌های مورد علاقه: Raf Simons, Gucci, Prada, JW Anderson, Thom Browne, Balenciaga

۷. استایل به سبک وی (کیم تهیونگ)

استایل گروه BTS؛ چگونه به سبک گروه بی تی اس لباس بپوشیم؟

برای اینکه یک سوپراستار کی پاپ شوید، ظاهر همه چیز است. اعضای گروه BTS معتقد هستند که «V» شخصیت بامزه‌ای دارد. وی همیشه به موسیقی علاقه داشته است و در زمان مدرسه شروع به نواختن ساکسیفون کرد. او احتمالا مشخص‌ترین استایل را در بین اعضای گروه بی تی اس دارد. به نظر می‌رسد وی برای استایل شخصی‌اش از لوک‌بوک‌های Gucci و Louis Vuitton الهام گرفته است. لباس‌های او انگار دقیقا از میان صفحه‌های یک لوک‌بوک بیرون آمده‌اند، اما از طرفی استایل وی خیلی چالش‌برانگیز نیست.

بیشتر کمد لباس او با شلوار‌های بگ و پیراهن‌های رنگی ابریشمی پر شده است. به استفاده از اکسسوری و باندانا و هدبند‌های ورزشی علاقه دارد. پس برای داشتن استایل به سبک وی کافی است که پیراهنی با رنگ جسورانه و یک شلوار بگ انتخاب کنید و به آن چند اکسسوری مینیمال و یک جفت کفش مجلسی اضافه کنید.

* تاریخ تولد: ۳۰ دسامبر ۱۹۹۵
* قد: ۱.۷۹ متر
* برند‌های مورد علاقه: Gucci, Louis Vuitton, Hermes, Burberry

منبع: دیجی کالا مگ

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
4
7
بچه ها این بیشتر شبیه بیوگرافی هست نه استایل
ناشناس
|
United States
|
۲۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
3
3
واقعا متاسفم از این خبر و متن.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار