این ۲۰۶ در هلند سه میلیون تومان قیمت دارد
کد خبر: ۲۴۹۴۵۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2022 June 30    -    ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۵
یک ۲۰۶ کروک در این مرکز وجود داشت که تنها ۱۰۰ یورو یعنی حدود ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت داشت و قرار بود به قبرستان خودروها منتقل شود

 ویدئویی از یک مرکز اسقاط خودرو در هلند منتشر شد که در آن می‌بینیم خودروهایی که در ظاهر ایرادی ندارند قرار است اوراق شوند آن هم به دلیل این که بیش از ۱۵ سال کار کرده‌اند! اما نکته عجیب‌تر این که قیمت این خودروها تنها بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ یورو بود. به طور مثال یک ۲۰۶ کروک در این مرکز وجود داشت که تنها ۱۰۰ یورو یعنی حدود ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت داشت و قرار بود به قبرستان خودروها منتقل شود. کاربری نوشت: «کاش توی همسان سازی قیمت‌ها قیمت خودروهم همسان سازی می‌شد تا لازم نباشه چند برابر دنیا به یک خودرو پول بدیم.» کاربر دیگری نوشت: «الان یه دینام ۲۰۶ توی کشورما قیمت‌اش بیشتر از ۱۰۰ یورویه بعد اون جا ۲۰۶ مدل ۲۰۰۷ رو می‌دن ۱۰۰ یورو!»

 

این ۲۰۶ در هلند سه میلیون تومان قیمت دارد 

 

سلام نو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
0
7
راستی اینا که دارند نرخ رو اصلاح می کنند چرا قیمت خودرو رو با قیمت جهانی همسان نمی کنند؟
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۰
4
2
خیر فقط به علت قدیمی بودنشان نیست. خودروهای قدیمی به تعمیرات بیشتری نیاز دارند، لوازم یدکی گران اجرت کار درتعمیرگاه ها زیاد اینه که دیگه تعمیرشان بصرفه نیست. برخلاف این تصور اشتباه که خودروی قدیمی باید در اروپا اوراق شود، هر خودرویی که معاینه فنی بگیرد مجاز به تردد هست. در خیابانهای هلند، فرانسه و آلمان و غیره هنوز ژیان،سیتروئنها و بنز و فولکسهای قدیمی تردد میکنند و طرفداران خود را هم دارند. قیمت خودروهای قدیمی بسیار هم بالا میرود درست مثل سکه طلا.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار