متولدین کدوم ماه همه چیز زندگی رو ساده میگیرند؟
کد خبر: ۲۵۰۰۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2022 July 07    -    ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰
احتمالا در اطراف شما هم هستند کسانی که زندگی را سخت نمی گیرند و آرام و بیخیال هستند. این ویژگی ارتباط مستقیمی دارد با ماهی که در آن متولد می شوند.

شاید برای تان غیرقابل تصور باشد که بتوانید یک روز را بدون فکر کردن به چیز های منفی و یا مشکلات تان در زندگی سپری کنید؛ اما بعضی از افرادِ دور و برتان می بینید که خیلی زندگی را سخت نمی گیرند، خودشان را درگیر نمی کنند و معمولاً طرز فکر مثبتی دارند و همیشه نیمه پر لیوان را می بینند. در این قسمت قصد داریم این افراد خوشبخت و آرام را به شما معرفی کنیم.

 
 
خرداد

خرداد ماهی ها زندگی را سخت نمی گیرند. آن ها می‌دانند که اتفاقات بد هم رخ می دهد اما قبول کرده اند که می توانند این اتفاقات را مدیریت کنند و از پس از شرایط سخت بربیایند.‌ خرداد ماهی ها همیشه جانب احتیاط را رعایت می‌ کنند و سعی می‌ کنند طوری رفتار کنند که کنترل شرایط از دست شان در نرود. به همین دلیل خیلی نگرانی ندارند. اعتماد به نفس خوبی دارند و مطمئن هستند که همیشه معجزه رخ می دهد. استرس و نگرانی را از خودشان دور می کنند و سعی می کنند که در زمان حال زندگی کنند.

آذر

آذر ماهی ها همیشه به دنبال پیشرفت و ترقی هستند. در مورد چیز هایی که در زندگی دارند، هیجان کافی نشان می دهند.‌ به دنبال تجربه های جدید و امتحان کردن چیز های جدید و ملاقات با افراد جدید هستند. سعی می‌ کنند نیمه پر لیوان را ببینند؛ حتی شاید شبیه به بچه ها رفتار کنند که این همه را متعجب می کند.

می‌دانند که اتفاقات منفی زیاد است اما تمرکزشان را روی آن ها اختصاص نمی دهند. همیشه از تغییر استقبال می کنند و دوست دارند که مدام در حال رشد باشند. خیلی خودشان را به چیزی وابسته نمی کنند و همیشه به دنبال کشف چیز های جدید می باشند و در کل می توان گفت که زندگیشان را سخت نمی گیرند.

فروردین

فروردینی ها مانند آذر ماهی ها خودشان را همیشه سرگرم و مشغول اتفاقات خوشحال‌کننده و سرگرم‌کننده می‌ کنند. چیز های جدیدی را امتحان می‌ کنند. خیلی به بُعد منفی قضیه فکر نمی کنند. خودشان انتخاب می‌ کنند که بی خیال و با اعتماد بنفس باشند و به دنبال چیز های خوب بروند و زندگی را سخت نگیرند و به کام خود تلخ نکنند. سعی می کنند که زیاد بخندند، با کسانی اوقات خود را سپری کنند که دوست شان دارند، سرگرم باشند و یک روز خوب را برای خودشان بسازند.

مرداد

مرداد ماهی ها خودشان تصمیم می گیرند که چه نگاهی به زندگی داشته باشند. واقعیت ها را فراموش نمی کنند اما همه چیز های خوب را می بینند. به دنبال چیز های خوب و سرگرم‌کننده می روند و از آن ها استقبال می‌ کنند. سعی می‌ کنند همیشه در دیگران جنبه ها و ویژگی‌ های مثبت شان را پیدا کنند. خیلی راحت دوست پیدا می کنند و زمانی که مسئولیت چیزی را قبول کنند، حتماً آن را انجام می‌ دهند و هرگز به چیز های منفیِ آن فکر نمی کنند.

اسفند

اسفند ماهی ها هم زندگی را آسان می گیرند. به دیگران اجازه می دهند که خودشان باشند و فیلم بازی نکنند. اسفند ماهی ها سعی در تغییر اطرافیان شان ندارند. اگر دیگران برخلاف انتظار آن ها رفتار کنند، ناامید نمی شوند و این موضوع را خیلی راحت می پذیرند.

همه احساسات خود را می شناسند و به خودشان ارزش می دهند. همیشه به خود باور دارند که انسان ایده‌آل و کاملی هستند و نباید از اتفاقات بد تعجب کنند و سعی می کنند که از تک تک لحظات زندگی خود لذت ببرند.

برترین ها

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
0
6
خرداد وآذر!!!
عمرا!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
0
5
من یه آذر ماهی میشناسم که آب خوردنم پیشش سختترین کاره:(
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار