ویژگی‌های خارق‌العاده‌ی عینک مخصوص «ری بن»
کد خبر: ۲۵۰۸۹۳
تاریخ انتشار: 2022 July 16    -    ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۵
​عینک هوشمند Ray-Ban Stories کمپانی متا به زودی به کاربران اجازه می‌دهد بدون لمس گوشی تماس تلفنی بگیرند یا در واتساپ پیام‌ ارسال کنند!

عینک هوشمند Ray-Ban Stories کمپانی متا به زودی به کاربران اجازه می‌دهد بدون لمس گوشی تماس تلفنی بگیرند یا در واتساپ پیام‌ ارسال کنند!

 
 

ویژگی‌های خارق‌العاده‌ی عینک مخصوص «ری بن»

کمپانی متا امکانات جدیدی را به عینک‌های هوشمند آورده و این با همکاری به جز یکی از غول‌های عینک‌سازی جهان به نام اسیلور لوکساتیکا (EssilorLuxottica) ممکن نبود. عینک هوشمند Ray-Ban می‌تواند تماس رایگان بگیرد، پیام‌ها را برای شما بخواند و پیام‌های رمزگذاری شده انتها به انتها در واتساپ ارسال کند.

عینک ری بن استوریز همان قابلیت‌هایی که سال گذشته متا به اپلیکیشن فیسبوک مسنجر اضافه کرده بود را در بر می‌گیرد. با این حال مدیرعامل متا در یک پست فیسبوکی با اعلام قابلیت‌های جدید، تأیید کرده است که کاربران این عینک‌های هوشمند می‌توانند به زودی پیام‌های مستقیمی را در اپلیکیشن Messanger یا WhatsApp با فرامین صوتی خود ارسال کنند.

کاربران با گفتن چند عبارت می‌توانند این امکانات جدید را فعال کنند. به طور مثال با فرامین صوتی مثل “هی فیسبوک، یک پیام بفرست به…» یا «هی فیسبوک، با … تماس بگیر» می‌توانید از عینک هوشمند Ray-Ban Stories برای کارهایی بیشتر استفاده کنید. علاوه بر این، عینک جدید متا زمانی که پیامی را در واتساپ دریافت کرده باشید با گفتن عبارت «پیام جدیدی در واتساپ توسط … دریافت کرده‌اید. آیا زمان خوبی برای مکالمه است؟» شما را مطلع خواهد کرد.

ویژگی‌های خارق‌العاده‌ی عینک مخصوص «ری بن»

هرچند هنوز این قابلیت‌ها آماده استفاده نشده، کاربران ری بن استوریز به زودی می‌توانند مستقیماً به پیام‌های دریافتی در اپلیکیشن واتساپ یا مسنجر پاسخ دهند. بعد از اینکه عینک پیام را برای کاربر خواند، آن می‌تواند با گفتن «هی فیسبوک، پاسخ بده…» جواب پیام دریافتی را بدهد.

در حال حاضر این پیام‌های صوتی باید فقط با زبا نانگلیسی گفته شوند. با این حال به زودی کاربران می‌توانند با زبان فرانسوی و ایتالیایی هم از این قابلیت جذاب بهره‌مند شوند. این امکانات جدید در چند مرحله عرضه خواهد شد و از طریق اپلیکیشن Facebook View روی آی او اس و اندروید، در اختیار تمام کاربران عینک هوشمند Ray-Ban Stories کمپانی متا قرار خواهد گرفت. کاربران این بروزرسانی را از طریق OTA دریافت خواهند کرد که اپلیکیشن و فریمور خود عینک را ارتقا می‌دهد..

نگران نباشید، تمام پیام‌ها و مکالمات رمزگذاری می‌شوند

متا تأکید کرده است که تمام پیام‌ها و مکالمات شخصی کاربران به صورت خودکار با رمزگذاری پایان به پایان، محافظت خواهند شد. این شرکت همچنین تضمین داده که دستیار صوتی، صرفاً برای انتقال فرامین صوتی کاربر به واتساپ یا مسنجر مورد استفاده قرار خواهد گرفت و هیچ یک از این صداها در سرورهای متا ذخیره نخواهد شد. این یعنی واتساپ، متا یا هیچ شرکت دیگری قادر به خواندن و ضبط صداهای کاربر نیست.

گجت نیوز

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار