آغاز فروش رسمی پکیج‌های مسافرتی جام جهانی قطر در ایران
کد خبر: ۲۵۱۱۰۷
تاریخ انتشار: 2022 July 17    -    ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
شرکت سفرهای علی‌بابا، تنها نماینده رسمی فیفا در ایران، در جریان یک نشست خبری اعلام کرد از شنبه ۲۵ تیرماه، وب‌سایت فروش تورهای جام جهانی قطر در کشورمان قابل دسترس است.

شرکت سفرهای علی‌بابا، تنها نماینده رسمی فیفا در ایران، در جریان یک نشست خبری اعلام کرد از شنبه ۲۵ تیرماه، وب‌سایت فروش تورهای جام جهانی قطر در کشورمان قابل دسترس است.

 
 

آغاز فروش رسمی پکیج‌های مسافرتی جام جهانی قطر در ایران

پس از اعلام رسمی شرکت سفرهای علی‌بابا مبنی بر امضای قرارداد با فدراسیون جهانی فوتبال «فیفا» به‌عنوان تنها نماینده رسمی فروش پکیج‌های مسافرتی جام جهانی قطر در کشورمان، این شرکت روز گذشته به‌طور رسمی از وب‌سایت فروش محصولات این مسابقات پرده برداشت. بلیط‌های ارائه‌شده در علی‌بابا، اصطلاحاً مچ هاسپیتالیتی (میزبانی) است؛ به این معنا که از امکانات ویژه‌ای علاوه بر بلیط بازی‌ها، نظیر تفریحات قبل و بعد بازی، ورودی جداگانه به استادیوم‌ها و جایگاه ویژه برخوردار هستند. این بلیط‌ها به‌صورت پکیج تور (پرواز، اقامتگاه، بلیط بازی و راهنما) برای ۲ بازی و ۳ بازی تیم ملی قابل دسترس است.

در این مراسم، آرش خسرویان مدیر بازاریابی علی‌بابا گفت: «جام جهانی در نگاه ما فقط تماشای بازی نیست، بلکه یک سفر است. به همین خاطر به‌عنوان رهبر بازار گردشگری کشور، در راستای رسالت خود مبنی بر «توانمندسازی جامعه برای تجربه شایسته سفر» تصمیم گرفتیم به پدیده جام جهانی ورود کنیم تا ارائه‌دهنده بهترین تجربه برای مسافران ایرانی باشیم. پکیج‌های متنوع این مسابقات از امروز به‌طور رسمی در اختیار عموم قرار گرفته است. برای راحتی در مراحل ثبت‌نام، تیمی ۶۰ نفره در واحد امور مشتریان علی‌بابا، آموزش دیده‌اند تا بهترین مشاوره تخصصی را ۲۴ ساعته و پرشتاب، از تمامی روش‌های موجود به متقاضیان ارائه دهند.»

 

وی با تأکید بر چالش‌های اقامت در قطر افزود: «۳ روش برای تهیه بلیط در دنیا وجود دارد. قرعه‌کشی در سایت فیفا و فدراسیون فوتبال، به انضمام پکیج‌های مچ هاسپیتالیتی. آنچه در این دوره اهمیت پکیج مچ هاسپیتالیتی را بیشتر کرده است، موضوع ظرفیت بسیار محدود هتل و اقامتگاه در این کشور است. به همین خاطر فدراسیون جهانی فوتبال بخش عمده‌ای از ظرفیت دوحه، شهر اصلی این مسابقات را مستقیماً در اختیار گرفته و تنها به نمایندگان خود در سراسر دنیا عرضه می‌کند. بنابراین با توجه به مراودات علی‌بابا با فیفا و دسترسی ما به هتل‌های موجود، پکیج میزبانی باکیفیت‌ترین و درعین‌حال کم‌دردسرترین و به‌صرفه‌ترین مسیر برای حضور در جام جهانی است. البته فیفا برنامه‌های بسیاری برای گسترش زیرساخت‌های محل برگزاری در دست دارد که به هنوز به اتمام نرسیده‌اند.»

در ادامه مجید حسینی‌نژاد، بنیان‌گذار و مدیرعامل علی‌بابا بیان داشت: «این انتخاب پر چالشی برای علی‌بابا بود. در این مسیر همه باید دست به دست هم بدهیم تا بهترین اتفاق، در شان یک ایرانی رخ دهد. نباید فضای قطر در روزهای جام جهانی را فراموش کنیم؛ که متناسب کردن انتظارات مسافران با خدمات این کشور یکی از این مسائل است. علی‌بابا در هر بازی دست‌کم ۱۰۰۰ بلیط میزبانی در اختیار دارد که با تقاضای جامعه قابل افزایش است. اگرچه ما تنها تسهیل‌کننده سفر جامعه به قطر هستم و نمی‌توان کیفیت خدمات در شهرهای میزبان را تضمین کرد، اما در این مسیر متعهد شده‌ایم تجربه مناسبی به هم‌وطنانمان ارائه دهیم.»

 

وی در رابطه با قیمت و شرایط این خدمات اشاره کرد: «به طور کلی تمامی شرایط و قیمت پکیج‌های ما برای جام جهانی برابر با قوانین فیفا و اجازه آنها است. با توجه به فاصله زمانی بازی‌های تیم ملی اما، بهینه‌ترین پکیج در نگاه ما، سفر ۱۰ روزه و تماشای هر سه بازی است که از حدود ۲۰۰ میلیون تومان آغاز می‌شود. البته بلیط‌های تک بازی در حال حاضر با قیمت ۷۰ میلیون تومان نیز در حال عرضه هستند. با توجه به شرایط اقامت در قطر، علی‌بابا تنها در پکیج‌های خود، هتل‌ها و اقامتگاه‌های مورد تأیید فیفا «FIFA Certified» را عرضه می‌کند که اغلب ۴ و ۵ ستاره هستند. همچنین برای گروه‌های ۳۰ تا ۵۰ نفره، یک تور لیدر در نظر گرفته‌ایم.»

به گفته مدیران علی‌بابا،  به هدف رفع دغدغه دارندگان بلیط تک برای اسکان در قطر، این شرکت تمایل دارد با تعام با فدراسیون فوتبال، شرایط را برای برندگان قرعه‌کشی فراهم کند. این مراسم با حضور اصحاب رسانه در دفتر روز اول، دفتر مرکزی علی‌بابا برگزار شد.

برترین ها

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار