عنوان اتهامی فرزند «میرسلیم» اعلام شد
کد خبر: ۲۵۲۷۱۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2022 August 03    -    ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
سخنگوی قوه قضائیه گفت: عنوان اتهامی «سیدمهدی میرسلیم» اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور است و ایشان اکنون در زندان محکومیت ۵ ساله را می‌گذراند.

سخنگوی قوه قضائیه گفت: عنوان اتهامی «سیدمهدی میرسلیم» اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور است و ایشان اکنون در زندان محکومیت ۵ ساله را می‌گذراند.

 
 

مسعود ستایشی در جریان نشست خبری صبح امروز در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه در شرایطی که ابهامات فراوانی در خصوص پرونده «مهدی میرسلیم» وجود دارد بفرمایید آیا اساسا موضوع بازداشت ایشان را تایید می‌کنید و آیا اتهام ایشان همانطور که در فضای مجازی منتشر شده جاسوسی بوده و همچنین این پرونده در چه مرحله‌ای قرار دارد و چرا تاکنون در این خصوص مانند برخی پرونده‌های مشابه اطلاع‌رسانی نشده است، گفت: آقای سیدمهدی میرسلیم به اتهام مقید در پرونده به تحمل ۵ سال حبس محکوم شده؛ تاریخ اجرای مجازات معلوم است و جای ابهامی ندارد و براساس مقررات محکومیت ایشان بدون تعارف و تبعیض اجرا شده است چرا که وظیفه ما اجرای دقیق قانون است و بهترین راه تجلی عدالت اجرای قانون است.

وی ادامه داد: براساس اصل ۳ قانون اساسی قطعا قوه قضائیه تبعیضی در رسیدگی به پرونده‌ها ندارد.  ایشان براساس رای دادگاه محکوم به حبس است و در این ایام براساس مقررات از مرخصی استفاده کرده چند روزی هم غیبت داشته است و ما خیلی شفاف این موضوع را اعلام کرده‌ایم. نسبت به غیبتی هم که صورت گرفته مقررات اجرا شده است و مقررات موضوع ماده ۱۹۴ ماده ۵۰۲ قانون آیین دارسی کیفری اعمال شده و جای بحث و نگرانی نیست و ایشان در حال حاضر در زندان است.

سخنگوی قوه قضائیه افزود: ایشان یک ناراحتی داشته، ابراز بیماری کرده و ما براساس تکلیف مثل سایر زندانیان ایشان را به واحد درمانی معرفی کردیم و پزشکی قانونی شرایط ایشان را برای ادامه حبس فراهم دانسته است و مجددا به زندان معرفی شده است. عنوان اتهامی ایشان اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور است.

ایلنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
0
1
مجاهدین خلق !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
0
2
اصل سوم قانون اساسی !!!!!!!چقدر هم رعایت میشه..........
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
0
2
میرسلیم جزو مسئولان کشور بوده و قراربود رئیس جمهور بشه ......ببین ما با کیا میخواییم کشور بسازیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار