نشانه‌ی جدید از حضور فرازمینی‌ها در مصر باستان
کد خبر: ۲۵۳۰۴۹
تاریخ انتشار: 2022 August 07    -    ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
​باستان‌شناسان انگشتری را در مقبره توت عنخ آمون پیدا کرده‌اند که موجودی عجیب روی آن نقش بسته است؛ نشانه‌ای دیگر از فرازمینی ها در مصر باستان!

باستان‌شناسان انگشتری را در مقبره توت عنخ آمون پیدا کرده‌اند که موجودی عجیب روی آن نقش بسته است؛ نشانه‌ای دیگر از فرازمینی ها در مصر باستان!

 
 

هرچند کشف مقبره توت عنخ آمون به سال ۱۹۲۲ برمی‌گردد، اما محققان همچنان اسرار تازه‌ای را از آن کشف می‌کنند. باستان‌شناسان اخیراً ضمن اشیاء عجیب متعدد، انگشتری را هم در مقبره فرعون پیدا کرده‌اند که روی آن تصویر یک هیولای انسان‌مانند نقش بسته است. گفته می‌شود که این انگشتر نمایان‌گر پتاح، یکی از خدایان اساطیر مصر باستان است.

نشانه‌ی جدید از حضور فرازمینی‌ها در مصر باستان

با این حال، مشخص نیست که چرا این موجود در این حد به انسان شباهت دارد. مشاهده می‌کنیم که این موجود فرازمینی روی هیچ سطحی نایستاده و در واقع معلق است. دانشمندان می‌گویند که ممکن است این موجود به خاطر قابلیت‌ها و فناوری‌های فرازمینی توانسته باشد به این شکل معلق بماند.

نشانه‌ی جدید از حضور فرازمینی‌ها در مصر باستان

انگشتر مرموز مقبره توت عنخ آمون متعلق به ۶۰۰ سال قبل از میلاد مسیح است و هنوز نمی‌توان درباره هدف پشت آن نظر داد. بنا به گفته مصری‌های باستان، پتاح ۵ تا ۱۵ هزار سال قبل از ساخت این انگشتر زندگی می‌کرد. خیلی از محققان بر این باورند که مصری‌ها با نماینده‌های سایر سیاره‌ها در ارتباط بودند و این موضوع تا به امروز یک معمای حل‌نشده باقی مانده است. شاید بالاخره روزی به حقیقت تمام نشانه‌های مربوط به فرازمینی‌ها در مصر باستان پی ببریم.

گجت نیوز

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار