نگرانی از افزایش خانه‌های مجردی در این نقطه تهران
کد خبر: ۲۵۳۲۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2022 August 09    -    ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۷
عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: خانه‌های مجردی و پلاک قرمز از معضلاتی هستند که مردم منطقه ۱۳ با آن روبه‌رو هستند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: خانه‌های مجردی و پلاک قرمز از معضلاتی هستند که مردم منطقه ۱۳ با آن روبه‌رو هستند.

 
 

 

ناصر امانی در هشتاد و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن ارائه گزارشی در خصـوص محـله شهید اسدی واقع در منطقه ۱۳ شهرداری تهران با بیان اینکه مسائل فرهنگی و اجتماعی و بافت فرسوده ازجمله مشکلات اصلی این منطقه است، اظهار کرد: ۷۰۰ خانواده بی سرپرست در این منطقه ساکن هستند که زنان سرپرست خانوار، این خانواده‌ها را مدیریت می‌کنند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به افزایش تعداد خانه‌های مجردی و قرمز در این منطقه، یادآور شد: افزایش تعداد معتادان متجاهر و سرقت در محله شهید اسدی یکی از انتقادات مردم منطقه به شمار می‌رود. بافت فرسوده که کالبد این منطقه را تشکیل داده در چنبره قوانین دست و پاگیر ساخت و ساز گرفتار است. جلسه‌ای با حضور سازندگان در بافت فرسوده برگزار شد که از دوره قبل، برای دریافت پروانه ساخت چند سال با کفش آهنین دویده‌اند و اگر تعهدی به مردم نداشتند، عطای این اقدام را به لقای آن می‌بخشیدند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورا با اشاره به قطع انبوه درختان در بوستان بوعلی، یادآور شد: برخی از ساکنین ادعا داشتند که درختان توسط شهرداری قطع شده که البته این موضوع از طرف شهردار منطقه تکذیب شد.

او با اشاره به خواسته های مردم منطقه، خاطرنشان کرد: پیگیری مسائل فرهنگی و اجتماعی در قرارگاه اجتماعی شهرداری تهران در موضوع زنان سرپرست خانوار، خانه های مجردی و پلاک قرمز، حضور اتباع بیگانه و معتادان متجاهر باید در دستور کار قرار بگیرد.لازم است تا مراکز خرید و فروش ضایعات محلی کنترل شود. در خصوص خودروهای رها شده در معابر هم اداره حقوقی با همکاری قوه قضاییه لازم است مساله را حل و فصل کند.

همشهری آنلاین

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
0
1
خوب اگه درختان از طرف شهرداری قطع نشده است شهرداری این منطقه نباید واکنشی داشته باشد وازمراجعی مانند پلیس برای یافتن قطع کنندگان کمک بخواهد.؟؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار