این شهر ایران بیشترین حجم زباله را تولید می‌کند
کد خبر: ۲۵۳۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2022 August 11    -    ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۸
معاون خدمات و ایمنی شهری شهرداری خمین گفت: سرانه تولید پسماند در خمین ۶۰۰ گرم است و متوسط تولید روزانه پسماند این شهر نیز ۴۰ تا ۴۵ تن برآورد می‌شود.

 وحید قاسمی در این باره توضیح داد: تولید پسماند و زباله در شهر خمین با وسعت یک‌هزار و ۴۰۰ هکتار و حدود ۷۵ هزار نفر جمعیت شهری بسیار زیاد است.

 
 

او خدمات و نظافت شهر را یکی از مسائل مهم در خدمات و ایمنی شهری دانست و گفت: ۷۵۰ سطل مکانیزه بزرگ در خمین جانمایی و استقرار یافته و از شهروندان در خواست می‌شود برای افزایش میزان پاکیزگی شهر زباله‌ها و پسماندهای خود را داخل سطل‌های مکانیزه قرار دهند.

معاون خدمات و ایمنی شهری شهرداری خمین گفت: شهروندان از انداختن زباله‌هایی غیر از پسماند خانگی مانند علف‌های هرز باغچه‌ها، شاخه‌های هرس شده درختان و ابزار بزرگ مثل گلیم و فرش کهنه داخل سطل های مکانیزه خودداری کرده و با اطلاع به شهرداری از ماشین‌های حمل زباله مخصوص برای این کار استفاده کنند.

خمین در جنوب استان مرکزی است و این شهرستان با مرکزیت شهری به همین نام دارای شهر قورچی باشی و بخش‌های مرکزی و کمره است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
0
0
شهرداري بايد يه محلي رو براي ضايعاتي مانند فرش،علفهاي زده شده،شاخه هاي هرس شده مشخص كرده و به شهروندان اطلاع رساني كند .تا زماني كه محل مشخصي وجود نداشته باشد آش همان آش و كاسه همان كاسه خواهد بود... مدير مسئول براي همه امور لازم هست
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار