انتقام سخت کودک ۲ساله از مار نیم متری
کد خبر: ۲۵۳۷۸۶
تاریخ انتشار: 2022 August 15    -    ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
یک کودک ۲ ساله در حال بازی در باغچه پشتی خانه خانوادگی خود در بینگول ترکیه بود که یک مار نیش خود را در او فرو برد

یک کودک ۲ ساله در حال بازی در باغچه پشتی خانه خانوادگی خود در بینگول ترکیه بود که یک مار نیش خود را در او فرو برد. کودک شروع به جیغ زدن کرد. همسایه‌ها برای کمک به نوزاد دویدند و با وحشت او را با مار ۵۰ سانتی در دهانش یافتند. این کودک انتقام‌جو موفق شد مهمان ناخواسته باغ را پس از گاز گرفتن با دندان‌هایش بکشد.

 
 

انتقام سخت کودک ۲ساله از مار نیم متری

ظاهرا او در حال بازی با مار بوده است که مار به او حمله می کند. همسایه ها فورا او را به بیمارستان کودکان بینگول رساندند، که در آنجا به مدت ۲۴ ساعت تحت نظر قرار داشت. گزارش ها حاکی از آن است که حال او خوب است و در حال بهبودی است. پدرش مهمت ارجان که هنگام حمله مار سر کار بود گفت: «واقعاً خداوند او را حفظ کرده است. همسایه‌هایمان به من گفته‌اند که مار در دست فرزندم بوده، با آن بازی می‌کرده و سپس او را نیش زده است. او هم در واکنش مار را گاز گرفته است.»

یک دختر هشت ساله هم پس از گزش یک مار سمی در حین پیک نیک با خانواده اش مجبور شد به سرعت به بیمارستان منتقل شود. دختر کوچکی که نامش فاش نشده است، از روی کنجکاوی دستش را به سمت مار می برد، اما مار او را گاز می گیرد و انگشتش به سرعت متورم می شود. امدادگران این دختر بچه را به بیمارستان کودکان بیرمنگام منتقل کردند و در آنجا سرم ضد سم به او تزریق شد.

احساس ترس یکی از مکانیزم های حیاتی دفاعی بدن است و برای حفظ تعادل داخلی بدن ماست. ترسیدن اولین واکنش بدن در برابر خطرات بالقوه است. این حس پیش از هر گونه اقدام تهدید آمیزی فعال می شود. اما ترس در هنگام تولد با نوزاد به دنیا نمی آید. در ماه های اولیه پس از تولد، نوزادان به هیچ عنوان حس ترس ندارند. انسان ها به مرور یاد می گیرند از عواملی که تهدیدشان می کند و یا برایشان خطرناک است، بترسند. در نتیجه در نمونه هایی از این دست که انتظار داریم واکنش طبیعی مبنی بر ترس صورت پذیرد در کودکان شاهد واکنشی غیر از آن هستیم.

روزیاتو

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار