ایلان ماسک در نبرد اولیه، توییتر را زمین زد!
کد خبر: ۲۵۳۸۹۷
تاریخ انتشار: 2022 August 16    -    ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
قاضی دادگاهی در امریکا به توئیتر دستور داد تا هر چه سریع‌تر اسناد مربوط به نحوه محاسبه حساب‌های کاربری جعلی این شبکه اجتماعی را در اختیار ایلان ماسک قرار دهد.

 به نقل از رویترز، شرکت توئیتر باید اسنادی را از یکی از مدیران سابق توییتر به ایلان ماسک ارائه دهد که به گفته وی و بر اساس حکم دادگاه در روز دوشنبه، یک چهره کلیدی در محاسبه میزان حساب های جعلی در این پلتفرم بوده است.

 
 

حساب‌های ربات و هرزنامه در توییتر به یک موضوع اصلی در مبارزه حقوقی بین ایلان ماسک و توئیتر مبدل شده است. ماسک مدیر اجرایی تسلا خرید ۴۴ میلیارد دلاری این شبکه اجتماعی را به این موضوع گره زده است.

بر اساس دستور کاتلین مک کورمیک رئیس دادگاه دلاویر، به توئیتر دستور داده شد تا اسنادی را از کیوان بیک‌پور، مدیر کل سابق محصولات مصرفی این شرکت، جمع آوری، بررسی و ارائه کند.

توییتر و وکلای ماسک، ثروتمندترین فرد جهان، بلافاصله به درخواست ها برای اظهار نظر در این مورد پاسخ ندادند. بیک‌پور که پس از موافقت توئیتر در ماه آوریل برای خریده شدن توسط ماسک، این شرکت را ترک کرد، در پرونده‌های دادگاه ماسک به عنوان یکی از مدیرانی توصیف شده که بیشترین مشارکت را برای تعیین میزان حساب‌های هرزنامه داشته است.

در عین حال دادگاه درخواست ماسک برای دسترسی به ۲۱ نفر دیگر که به اطلاعات مرتبط مشابهی دسترسی داشته‌اند را رد کرده است.

فارس

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار