بیمار روانی، مامور پلیس را به شهادت رساند
کد خبر: ۲۵۵۵۶۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2022 September 02    -    ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۶
bato-adv
bato-adv
​مأمور پلیس بر اثر تیراندازی یک بیمار اعصاب و روان در بیمارستان دامغان به شهادت رسید.

 برخی گمانه زنی‌ها ظهر امروز از تیراندازی در اورژانس بیمارستان ولایت دامغان توسط یکی از بیماران خبر می‌دهند.

 
 

در این حادثه، یکی از بیماران ورودی به اورژانس با تیراندازی خود، سبب مجروح شدن یک مأمور نیروی انتظامی شده و به گفته شاهدان عینی، مأمور نیروی انتظامی به شهادت رسیده است.

محمود یحیایی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در این باره گفت: بیماری با مشکل اعصاب و روان امروز توسط اورژانس ۱۱۵ و با همراهی نیروی انتظامی و اورژانس اجتماعی به بخش اورژانس بیمارستان ولایت دامغان آورده می‌شود.

وی بیان کرد: اقدامات اولیه موردنیاز برای بیمار انجام می‌شود؛ اما بیمار همکاری لازم را نداشته و قصد فرار از بیمارستان را داشته است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان اعلام کرد: هنگام فرار و پس از مهار شدن توسط پلیس، با وی درگیری فیزیکی پیدا کرده و با دست‌یابی به اسلحه پلیس به سمت وی شلیک می‌کند و  این مأمور را مورد هدف قرار داده و به شهادت می‌رساند.

یحیایی ادامه داد: بعد از این اتفاق، بیمار دستگیر می‌شود و در اختیار نیروهای فراجای دامغان قرار می‌گیرد.

فارس

bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
2
10
وقتی با کارهای نسنجیده و گشت توهین آمیز ارشاد و فشارهای اقتصادی مردم را روانی می کنید باید منتظر اوضاعی بدتر از این باشید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
0
7
وقتی در شهری با بیش از صد هزار نفر بخش اعصاب و روان و بستری وجود ندارد و از طرفی بیماری روانی انگی بزرگ است که افراد با اجبار به درمان می روند چیز عجیبی نیست.دانشگاه علوم پزشکی سمنان به جای اظهار نظر لازم بود به اعتراضات متعدد مردم دامغان پاسخ درست می داد و بیمارستان جدید با بخش های تخصصی ایجاد می کرد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
1
8
مامور با اسلحه برای مهار بیمار روانی!؟ مگر بیمارستان پرسنل گارد آموزش دیده ندارد؟ مقصر، مدیریت بیمارستان و علوم پزشکی سمنان است آنان باید دستگیر می شدند.
کمال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
0
1
خیلی عجیب هست بیمار روانی که خودش رو نمیتونه کنترل کنه چه برسه که بخواد همکاری هم بکنه و تحویل فراجا دادنش مسخره هست باید تحویل بیمارستان اعصاب و روان بدن از اینا بعید نیست احتمالا اعدام هم بکننش
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv