مقایسه امکانات پرواز ماهان و آنادولوجت
کد خبر: ۲۵۷۱۴۵
تاریخ انتشار: 2022 September 19    -    ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷

مقایسه امکانات پرواز ماهان و آنادولوجت

شما برای تهیه بلیط هواپیما و پرواز چارتر ایرلاین‌ها و شرکت‌های مختلفی را پیش روی خود دارید. در کنار ایرلاین‌های داخلی در حال حاضر چند ایرلاین ترکی نیز امکان پرواز به ترکیه را در اختیار مسافران ایرانی قرار داده‌اند.

تهیه بلیط این ایرلاین‌ها نیز مشابه با ایرلاین‌های داخلی بوده و شما می‌توانید به راحتی به صورت آنلاین و توسط کارت شتاب خود یک بلیط هواپیما تهیه کنید. در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر با دو ایرلاین ماهان ایران و آنادولوجت ترکیه بیشتر آشنا شویم.

ایرلاین آنادولوجت

آنادولوجت یکی از ایرلاین‌های زیر مجموعه ترکیش ایرلاین بوده که چند سالی است به یکی از ایرلاین‌های محبوب در ترکیه تبدیل شده است. این ایرلاین در سال 2008 به منظور ارائه بلیط هواپیما ارزان و امکان استفاده از هواپیما برای تمامی اقشار مردم تاسیس شد. فرودگاه بین المللی اسن بوگا در آنکارا به عنوان قطب اصلی این ایرلاین فعالیت می‌کند.

مسیرهای پروازی آنادولوجت

 

این ایرلاین ترکی به 39 کشور جهان پرواز داشته و دارای 67 مقصد مستقیم است. بنابراین برای تهیه بلیط از مقصد ترکیه به اقصی نقاط جهان هیچ مشکلی ندارید. این ایرلاین کار خود را تنها با 5 فروند هواپیما آغاز کرد اما در حال حاضر این تعداد را به 57 فروند افزایش داده است. آنادولوجت طی 8 سال فعالیت حرفه‌ای خود توانسته است بیش از 58 میلیون مسافر را جابجا کند.

خدمات ایرلاین آنادولوجت

 

اگر قصد دارید پرواز چارتر خود را از این ایرلاین ترکی انتخاب کنید، بدون شک از یک پرواز ایمن و آرام بهره مند خواهید شد. یکی از خدمات ویژه این ایرلاین امکان انجام چک-این به صورت آنلاین است که به راحتی و در زمان کوتاهی انجام خواهد شد. این سرویس از 24 ساعت قبل از پرواز آغاز شده و تا 60 دقیقه قبل از آن ادامه خواهد داشت.

آنادولوجت از زیر مجموعه‌های ترکیش ایرلاین است. از آن جا که ترکیش ایرلاین به کیترینگ و سرو بهترین غذاها در میان تمامی ایرلاین‌های اروپایی معروف است، شما با تهیه این بلیط هواپیما می‌توانید از یک وعده یا میان وعده غذایی خوشمزه آن هم به صورت رایگان لذت ببرید.

خدمات بار و چمدان به صورت رایگان برای مسافران انجام شده و شما هیچ هزینه‌ای برای آن پرداخت نخواهید کرد. سالن‌های استراحت خصوصی در اختیار مسافران قرار داده می‌شود تا در صورت تاخیر در پرواز یا در زمان حضور در فرودگاه بتوانند در آن استراحت کنند.

تسهیلات ویژه‌ای برای کرایه خودرو و رزرو هتل برای مسافران آنادولوجت در نظر گرفته شده تا شما در کنار یک پرواز اقتصادی و با کیفیت یک سفر عالی و کم هزینه داشته باشید.

مقایسه امکانات پرواز ماهان و آنادولوجت

ایرلاین ماهان

ایرلاین ماهان یکی از شناخته شده ترین ایرلاین‌های ایران بوده که در سال 1371 در شهر کرمان تاسیس شد. ماهان یک ایرلاین خصوصی است که سهام داران عمده آن موسسه خیریه مولی الموحدین است. ناوگان این ایرلاین در حال حاضر 37 فروند هواپیمای باربری و مسافربری داشته و روزانه پروازهای داخلی و خارجی بسیاری را برگزار می‌کند.

این مطلب را هم بخوانید: چطور هتل ارزان تهران را انتخاب و رزرو کنیم

مقاصد داخلی و خارجی ماهان ایر

 

برای تهیه بلیط هواپیما و پرواز چارتر از ماهان ایر، دست شما تا حد زیادی باز است. ماهان ایر به 32 مقصد مختلف داخلی دارای پرواز مستقیم است و به اغلب شهرهای ایران مانند تهران، مشهد، اصفهان، کرمانشاه، یزد، کرمان، بندرعباس و دیگر شهرها پرواز دارد.

ماهان ایر همچنین دارای 20 مقصد مختلف اروپایی است و به شهرهایی مانند بارسلون، منچستر، دوسلدورف و دیگر کشورهای اروپایی پرواز دارد. البته طی سال‌های اخیر با توجه به تحریم‌های موجود بسیاری از این پروازهای اروپایی محدود شده‌اند.

مقایسه امکانات پرواز ماهان و آنادولوجت

کلاس‌های پروازی ماهان ایر و خدمات آن

ایرلاین ماهان ایر پروازهای خود را در دو کلاس اکونومی یا اقتصادی و بیزینسی انجام می‌دهد. همان طور که می‌دانید خدمات و هزینه بلیط هواپیما در هر کدام از نوع پروازها متفاوت خواهد بود.

پرواز اکونومی

این پرواز دارای قیمت مناسبی بوده و خدمات قابل قبولی نیز به مسافران ارائه می‌کند. فضای کابین این پرواز بسیار بزرگ بوده و شما با رزرو یک صندلی فضای کافی برای استراحت در اختیار خواهید داشت.

خدمات کیترینگ و نوشیدنی‌های سرد و گرم در حین سفر به مسافران ارائه می‌شود. مانیتورهایی بر روی صندلی‌ها قرار داده شده که شما در حین بلند شدن و زمین نشستن هواپیما می‌توانید آن را دیده و یا در طول سفر از دیدن فیلم‌ها و کلیپ‌های موجود در حافظه آن لذت ببرید.

پرواز بیزینسی

این قسمت از پرواز دارای فضایی بزرگ با تعداد صندلی کمتر است تا مسافران بتوانند در طول سفر به خوبی استراحت کرده و یا مطالعه کنند. در کابین تلویزیون و مانیتورهایی قرار داده شده تا مسافران بتوانند در طول سفر از آن استفاده کنند.

منوی ارائه شده در سیستم کیترینگ بسیار متنوع بوده و می‌توانید از میان غذاهای ایرانی و فست فود غذای مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید. بعد از تهیه بلیط هواپیما و پرواز چارتر در قسمت تجاری ماهان ایر به بزرگسالان پک آرایشی و به کودکان 2 تا 12 سال هدایایی یادگاری داده می‌شود. در پروازهای بالای 3 ساعت، پتو، بالشت و یک پک ضد عفونی در اختیار مسافران قرار داده می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار