تصویری از عجیب‌ترین مدل کراس اوور چینی!
کد خبر: ۲۵۷۳۱۳
تاریخ انتشار: 2022 September 21    -    ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
شرکت خودروسازی چری که بزرگترین صادرکننده بین خودروسازان چینی به شمار می‌آید، از مدل مفهومی خود در قالب یک کعجیب ترین مدل کراس اوور چینراس‌اوور رونمایی کرد.

 شرکت خودروسازی چری که بزرگترین صادرکننده بین خودروسازان چینی به شمار می‌آید، از مدل مفهومی خود در قالب یک کراس‌اوور رونمایی کرد.

 
تصاویری از عجیب‌ترین مدل کراس اوور چینی!

شرکت خودروسازی چری که بزرگترین صادرکننده بین خودروسازان چینی به شمار می‌آید، از مدل مفهومی خود در قالب یک کراس‌اوور رونمایی کرد. این خودرو چری GENE نام دارد و نمایی از محصولات آینده شرکت را به نمایش می‌گذارد. خودروهای این شرکت از سال ۲۰۲۵ به بعد، شبیه به کراس اوور مفهومی GENE خواهند بود و در صورت ادامه یافتن رویه فعلی، تحت همکاری با شرکت مدیران خودرو در کشورمان نیز عرضه خواهند شد.

 

مشخصه بارز طراحی چری GENE، نورپردازی این خودرو است. طراحان برای نورپردازی این خودرو از چراغ‌های دیودی سرتاسری استفاده کرده‌اند و چراغ‌های این خودرو به شکل یک خط صاف تمامی قسمت‌های جلوپنجره خودرو را پوشانده است. مدل مفهومی GENE فاقد چراغ‌های نور بالا است و برای مشخص کردن قسمت‌های مختلف، از خطوط ظریف و باریک استفاده شده است.

همان‌طور که از تصاویر مشخص است، چری GENE در سگمنت کراس‌اوور قرار دارد. این خودرو پنج متر طول، دو متر عرض و ۱.۷۵ متر ارتفاع دارد. به نوعی می‌توان گفت که کراس اوور مفهومی GENE از نظر ابعاد و اندازه مشابه اکسید VX است. درهای این مدل مفهومی در جهات مختلف باز می‌شوند و صندلی‌های خودرو نیز به صورت مجزا از یکدیگر تعبیه شده‌اند.

مدل مفهومی چری GENE به حالت رانندگی خودکار مجهز است. با فعال کردن این حالت، فرمان به داخل داشبورد فرو می‌رود و صندلی‌های جلو نیز حالت نیمه خوابیده می‌گیرند. صفحه نمایش سرتاسری کابین ۲۷ اینچ قطر دارد و از اکوسیستم گلکسی پشتیبانی می‌کند. نکته جالب مدل مفهومی چری، عدم وجود درب پنجم برای قسمت بار است. به جای درب پنجم معمول، قسمت بالایی عقب به سمت بالا متمایل می شود و قسمت پایینی همراه با محفظه ای که در آن دو کوادروکوپتر و یک اسکیت بورد الکتریکی قرار دارد به عقب حرکت می‌کند.

همان‌گونه که انتظار می‌رود، چری GENE به پیشرانه برقی مجهز است. روی سقف این خودرو نیز پنل‌های خورشیدی قرار دارند که باتری خودرو را شارژ می‌کنند. با این حال هنوز اطلاعات دقیقی در مورد نوع قوای فنی و ظرفیت باتری آن منتشر نشده است. انتظار می‌رود مدل‌های تولید انبوه براساس چری GENE طی سه سال آینده وارد بازار شوند.

دیجیاتو

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار