راز جسد مرد ناشناس در گونی
کد خبر: ۲۵۹۱۷۰
تاریخ انتشار: 2022 October 10    -    ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
 با دستور قضایی، قرار شد ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران دوربین‌های اطراف محل کشف جسد را بازبینی کنند تا شاید ردی از هویت فرد یا افراد احتمالی که جسد را رها کرده‌اند، به دست آید.

 با دستور قضایی، قرار شد ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران دوربین‌های اطراف محل کشف جسد را بازبینی کنند تا شاید ردی از هویت فرد یا افراد احتمالی که جسد را رها کرده‌اند، به دست آید.

 
 

جسد مرد جوان ناشناسی در رمپ ورودی بزرگراه همت در حالی که داخل گونی قرار داشت، کشف شد.

ساعت ۹ صبح دیروز شنبه یکی از ماموران کلانتری ونک در تماس با محمدجواد شفیعی،  بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران او را در جریان کشف جسدی قرار داد. در ادامه بازپرس جنایی و تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران به محل کشف جسد در نزدیکی میدان ونک، رمپ ورودی به بزرگراه همت اعزام شدند. آنها مشاهده کردند جسد داخل گونی قرار دارد، آثار ضرب و جرح ندارد، ساعاتی از مرگش می‌گذرد و متعلق به مردی حدودا ۳۵ ساله است. احتمال می‌رفت او در مکان دیگری به قتل رسیده و عامل یا عاملان قتل، جسدش را در این محل رها کرده باشند.  در جریان تحقیقات معلوم شد که فردی هنگام عبور از محل رها شدن جسد، متوجه بوی نامطبوعی شده و وقتی رد بو را گرفته به این گونی رسیده است. او از روی کنجکاوی سمت گونی رفته که دیده در گونی باز است و جسدی در آن قرار دارد که همان موقع به پلیس ۱۱۰ تهران زنگ زده و کشف جسد را اطلاع داده است.

ماموران به تحقیق از اهالی پرداختند اما کسی مرد جوان را نمی‌شناخت. او مدارک هویتی نیز همراه نداشت و مجهول‌الهویه بود.

با دستور قضایی، قرار شد ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران دوربین‌های اطراف محل کشف جسد را بازبینی کنند تا شاید ردی از هویت فرد یا افراد احتمالی که جسد را به آنجا آورده و رها کرده‌اند، به دست آید. همچنین قرار شد پرونده‌های افراد گمشده را نیز بررسی کنند تا شاید هویت مقتول شناسایی شود.

این پرونده در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای جنایی تهران در دست بررسی است.

جام جم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار