گزارش خبرگزاری دولت از خبر «مدرسه شاهد اردبیل»
کد خبر: ۲۵۹۵۴۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2022 October 15    -    ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
خبرگزاری ایرنا به نقل از مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل ادعای فوت یک دانش اموز بر اثر ضرب و شتم را تکذیب کرد.

خبرگزاری ایرنا به نقل از مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل ادعای فوت یک دانش اموز بر اثر ضرب و شتم را تکذیب کرد.

 
 

گزارش خبرگزاری دولت از خبر «مدرسه شاهد اردبیل»

ارگان رسانه‌ای دولت گزارش داد: 

* علی محبوبی‌پور شایعات و ادعای برخی رسانه‌ها درباره جان باختن یک دانش‌آموز دختر در اردبیل را تکذیب کرد و گفت: این ادعا کاملا تکذیب می‌شود و به هیچ وجه صحت ندارد.

* مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل با اشاره به اتتشار وسیع این خبر کذب، تصریح کرد: مردم تحت تاثیر شایعات برخی رسانه‌ها قرار نمی‌گیرند.

* امروز (جمعه ۲۲ مهرماه) برخی رسانه‌ها در خبرسازی دروغی مدعی ضرب و شتم دانش‌آموزان دختر دبیرستان شاهد اردبیل در روز پنجشنبه و فوت یکی از دانش‌آموزان بر اثر خونریزی ناشی از ضرب و شتم شدند.

* این در حالی است که روز پنجشنبه مدارس اردبیل تعطیل بوده و اساسا دانش‌آموزی در مدارس حضور نداشته که مورد ضرب و شتم قرار گیرد.

هیچ دانش‌آموزی بازداشت نشده است

کلام الله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

* (با رد خبر فوت، ضرب و شتم و دستگیری دانش آموزان در جریان اعتراضات): هر خبری در خصوص برخورد انتظامی و پلیسی در این مورد کذب است.

  • (درباره شایعه بازداشت تعدادی از دانش‌آموزان به خاطر سر دادن شعارهایی در روز چهارشنبه): برخی رسانه‌ها به دنبال تهییج مردم هستند در حالی که عموم دانش آموزان با آرامش در مدارس حضور می یابند و ادعاهای این رسانه ها کذب است.
  • ایرنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
زهره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
5
32
هی تکذیب کنید..ما هم که قیافه مون شبیه هویجه و باور میکنیم
پاسخ ها
محمد
| |
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
فقط از عقلت استفاده کن و به شایعات توجه نکن،مثلا ۱۳ مهر تعطیل بود ،ولی دشمنان ایران اعلام کردند در این روز دانش آموزان اعتصاب کرده اند و راهپیمایی کردند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار