واکنش تند کیهان به برخی حضار بیلبورد ولیعصر
کد خبر: ۲۵۹۵۶۱
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: 2022 October 15    -    ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰
روزنامه کیهان در شماره امروز خود طراحان تصویر میدان ولی عصر انتقاد کرد و حضور برخی زنان در آن بیلبورد را اهانت به زنان فرهیخته ایران دانست!

روزنامه کیهان در شماره امروز خود از طراحان تصویر میدان ولی عصر انتقاد کرد و حضور برخی بانوان در آن بیلبورد را اهانت به زنان فرهیخته ایران دانست!

 

واکنش تند کیهان به برخی حضار بیلبورد ولیعصر

این روزنامه در مطلب خود نوشت: دیوارنگاره میدان ولی‌عصر(عج ) را چه کسانی سفارش داده‌اند و چه کسانی تصویر برخی از هنرپیشه‌های بی‌سواد و پیر و پاتال را در آن جای داده‌اند؟!

ملت چه گناهی کرده‌اند که باید تاوان اشتباهات فاحش سفارش‌دهندگان این دیوارنگاره را بدهند؟!! چند تن از خانم‌هایی که به حضور تصویرشان در این دیوارنگاره اعتراض کرده و خواستار حذف آن شده‌اند، پیش از این هم در برخی از بزنگاه‌ها با دشمنان مردم همراهی و همسویی داشته‌اند ضمن آن که از هیچ ویژگی قابل اشاره‌ای نیز برخوردار نیستند و تعجب‌آور است که سفارش‌دهندگان دیوارنگاره از این نقاط سیاه در کارنامه این عده (و نه همه آنها) بی‌خبر بوده‌اند! در کشور ما هزاران زن فرهیخته و عفیف با تحصیلات عالی و فعالیت‌های گسترده و سودمند اجتماعی حضور دارند که از سوابق درخشانی در عرصه‌های علمی و خدمات برجسته به مردم نیز برخوردارند و انتظار می‌رفت از تصاویر آنها در دیوارنگاره استفاده شود. که نشده است!

گفتنی است نصب این دیوارنگاره در میدان ولی‌عصر(عج ) بلافاصله با اعتراض شدید و گسترده مردم روبه‌رو شد که حضور چند زن مورد اشاره را توهین به ملت و زنان صاحب‌نام‌، تحصیلکرده، عفیف و مادران و همسران شهدا می‌دانستند و صد البته حق داشتند. در کجای دنیا چند هنرپیشه دم‌دستی را به عنوان مفاخر زنان کشور خود معرفی می‌کنند؟! کجای مواضع و عملکرد آنها با یک زن ایرانی اصیل همخوانی دارد؟! داشتن شناسنامه ایرانی که نشانه ایرانی بودن نیست! هست؟! به عنوان مثال، چند هنرپیشه مورد اشاره در همین ماجرای فوت خانم مهسا امینی، بدون کمترین اطلاع و تنها به این علت که دشمنان بیرونی و دنباله‌های داخلی آنها فوت ایشان را ناشی از ضرب و شتم معرفی کرده بودند، با آمریکا و اسرائیل همنوا شدند. آنها در خسارت آشوبگران و قتل مردم بی‌گناه سهیم هستند و باید محاکمه شوند. بدیهی است که جای دادن تصویر آنها در دیوارنگاره یاد شده و در کنار برخی از خانم‌های فرهیخته، اهانت به زنان فرهیخته کشورمان است.

خوشبختانه این دیوارنگاره بعد از اعتراضات گسترده مردم، جمع‌آوری شده است و امید آن‌که در این‌گونه موارد از افراد زبده و توانمند استفاده شود تا رخداد پلشت مورد اشاره تکرار نشود.

برترین ها

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
5
41
ملت چه اشتباهی کرده که تاوان بی خردی ها و تعصبات و بی ادبیهای کیهان را بدهد ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
29
4
دم کیهان و حسین شریعتمداری گرم
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
فقط کاش میگفت کجا اعتراض کردند منم میرفتم اعتراض میکردم
ههههههه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
2
13
رده بالاها کی میخوان متوجه بشن که این حسین شریعتمداری چقدر ضرر و زیان به کشور و مردم وارد میکنه؟با این اوصاف دم از اصلاح کردن امور بی معنی است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
2
8
این بابا با این کارهاش داره ثابت میکنه که تصمیم گیرنده اصلی کشور اینه و بقیه باید دنبالش بدوند!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
2
4
شریعتمداری یک پیرمردی هست که میلیاردها حقوق میگیره تا علیه مخالفان مطلب بنویسه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار