هشدار رئیس شهر تهران به جوانان معترض
کد خبر: ۲۶۱۲۸۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2022 November 01    -    ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: جوانان ما که در این مسیر حرکت می‌کنند نتیجه‌ای همچون سوریه را که به کشوری مخروبه تبدیل شد، شاهد خواهند بود.

 رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: جوانان ما که در این مسیر حرکت می‌کنند نتیجه‌ای همچون سوریه را که به کشوری مخروبه تبدیل شد، شاهد خواهند بود.

 

 

مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه ما دست خائنین را قطع کردیم اما آنها نمی توانند پیشرفت ایران را ببینند، یادآور شد: جوانان ما که در این مسیر حرکت می کنند نتیجه ای همچون سوریه را که به کشوری مخروبه تبدیل شد، شاهد خواهند بود. سالها به طول انجامید خرمشهر و شهرهایی از این قبیل دوباره ساخته شوند و هنوز به آنجا که باید نرسیده اند.

به گزارش ایلنا، مهدی چمران ادامه داد: اگر رزمندگان و فرماندهی سردارانی همچون شهید سلیمانی و شهید همدانی و ... نبودند، مشخص نبود که حالا سوریه وجود داشت یا خیر؟ ملت شجاع و رشید ایران در سراسر کشور در راهپیمایی های بزرگی به صحنه آمدند و نشان دادند که ایران اسلامی متشکل از چه کسانی و چه مردمی است و تجزیه طلبان و نوکران اجنبی از ملت ایران نیستند.

 

او با تاکید بر اینکه آرامش آنها را خواهیم گرفت اگر آرامش ما را بگیرند. افزود: ما در جهاد تبیین قصور کردیم و مردم و جوانان ما فریب خوردند. اگر به درستی این جهاد را در پیش می گرفتیم شاهد چنین اتفاقاتی نبودیم.

اعتمادآنلاین

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
2
17
عجب! جناب چمران اولا مملکت مخروبه هست، شما نمیبینید. دوما دلیل ویرانی این مملکت هم امثال شما هستید که صاحب منسب و مقام شدید. باورش سخت هست که اعتراضات دانشجویی را به هرنحوی تهدید میکنید و بعد از آشوبگر و سلطنت طلب و هیجان زده و تجزیه طلب، حالا هم متهم میکنید که کشور را بسمت جنگ داخلی میبرند؟ بفرض درست، جنگ کی با کی؟ مردم با حکومت؟
ناشناس
|
Russian Federation
|
۰۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
2
12
ترعیب و تهدید به جای رفع مشکلات درست نیست
همین الانش هم خیلی از کسانی که معترضند از ترس آینده ایران چیزی نمیگن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
0
0
الان براي ملت ايران از سوريه هم بدتر براي شماها اينجا بهشت برين است ما زندگي نميكنيم كه حسرت بخوريم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار