پشت پرده صورت عبوس مدل مشهور
کد خبر: ۲۶۲۴۲۶
تاریخ انتشار: 2022 November 14    -    ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
جی جی حدید و خواهرش بلا حدید در حال حاضر از بهترین و مشهورترین مدل‌های جهان شناخته می‌شوند. جی جی متولد ۱۹۹۵ و بلا متولد ۱۹۹۶ است. پدر آن‌ها محمد حدید فلسطینی و مادرشان یولاندا حدید مدل سابق می‌باشند. این دو با سن کم آنقدر در صنعت مد و فشن پیشرفت کرده اند که نامشان در لیست ۵۰ مدلینگ برتر جهان قرار گرفته است.

«تابناک با تو» - جی جی حدید و خواهرش بلا حدید در حال حاضر از بهترین و مشهورترین مدل‌های جهان شناخته می‌شوند. جی جی متولد ۱۹۹۵ و بلا متولد ۱۹۹۶ است. پدر آن‌ها محمد حدید فلسطینی و مادرشان یولاندا حدید مدل سابق می‌باشند. این دو با سن کم آنقدر در صنعت مد و فشن پیشرفت کرده اند که نامشان در لیست ۵۰ مدلینگ برتر جهان قرار گرفته است.

این دو خواهر هم مانند ستاره‌های دیگر، به مراتب تیتر داغ روزنامه‌ها و مجلات می‌شوند. شایعات زیادی نیز در مورد آن‌ها منتشر شده که شاید خیلی هایشان واقعیت نداشته باشند. در ادامه مصاحبه‌ای را که جی جی حدید از خواهرش بلا کرده است، برایتان آورده ایم. در این مصاحبه جی جی از شایعاتی که در مورد بلا پخش شده از او سوال می‌کند. شاید شنیدن پاسخ‌هایی که بلا به او می‌دهد برایتان جالب باشد، پس با ما همراه باشید.

پشت پرده صورت عبوس مدل مشهور

جی جی: مردم فکر می‌کنند که تو را می‌شناسند، اما مطمئنا اینطور نیست. آیا دوست داری در مورد شخصیت واقعی ات برای آن‌ها صحبت کنی؟

بلا: من هیچ روزی را بدون لبخند سپری نکردم. اما مردم همیشه به من می‌گویند که تو چهره خشک و بی حالتی داری. آن‌ها این را نمی‌دانند که این چهره من به خاطر شغلم است. عکاسان همیشه از من می‌خواهند که با چهره‌ای خنثی و بدون لبخند به دوربین شان زل بزنم، در صورتی که واقعیت من چیز دیگری ست. تو خواهر منی و مرا به خوبی می‌شناسی. حتی من در دوران کودکی هم همیشه لبخند بر لب داشتم.

پشت پرده صورت عبوس مدل مشهور

جی جی: برای من خنده دار است که چرا مردم تو را با چهره‌ای عبوس می‌شناسند. من نظرات مردم را شنیده ام و به نظرم این که می‌گویند تو لبخند زدن بلد نیستی، واقعا اشتباه است، چون که من هیچوقت تو را اینگونه ندیده ام. تو برای من فردی مهربان، دوست داشتنی و بسیار بخشنده هستی. چرا همچین موج منفی باید در مورد تو در شبکه‌های اجتماعی پخش شود؟ آیا این موضوع روی تو تاثیر منفی گذاشته است؟

بلا: بله مطمئنا این موضوع مرا تحت تاثیر قرار خواهد داد. من در حال حاضر با خودم و حتی با بسیاری از مردم در شبکه‌های اجتماعی در جنگم. وقتی مردم به من می‌گویند: «تو چرا شبیه افسرده هایی؟» دوست دارم در جواب شان بگویم که من شاید یک روز بد را پشت سر گذاشته ام، شاید اصلا کل روزم را گریه کرده باشم. آن‌ها نباید من را قضاوت کنند، چون واقعا از حال من خبر ندارند.

جی جی: خب طبیعی ست که مردم از روی عکس‌های تو قضاوت کنند. آن‌ها یک عکس تو را می‌بینند و تصور می‌کنند که تو تنها همین یک بعد را داری.

بلا: بله درست است. آن‌ها همین قسمت از زندگی مرا می‌بینند، درست مانند پاپاراتزی‌ها که هنگام بیرون رفتن از خانه از ما عکس می‌گیرند. ما هم نمی‌توانیم جلوی این اتفاقات را بگیریم. فکر کن که ۴۰ تا عکاس و گزارشکر بیرون از خانه ات در انتظارت باشند، خب تو نمی‌توانی به تک تک شان لبخند بزنی. همین باعث می‌شود که آن‌ها فکر کنند من عصبی و بداخلاقم.

پشت پرده صورت عبوس مدل مشهور

جی جی: البته حتی اگر تو هم به آن‌ها لبخند بزنی، آن‌ها باز حرفی برای گفتن دارند. از این رو تو بیش از همه ما باید صبور باشی. من برخلاف نظر عموم، همیشه می‌بینیم که حتی زمان‌هایی که خسته از سر کار بر می‌گردی، برای هوادارانت می‌ایستی، آن‌ها را بغل می‌کنی و حتی تا مدت‌ها نامشان را به یاد داری.

بلا: بله، واقعا همین است، چون که ما اینطوری بزرگ شده ایم. همانطور که خودت هم می‌دانی، مادر ما همیشه به ما یاد می‌داد که باید با دیگران به خوبی برخورد کنیم، فرقی نمی‌کند که طرف مقابلت رئیس جمهور است یا فردی از طبقات پایین جامعه. زمان هر کسی برایش مهم است، از این روز همیشه برای آن‌ها می‌ایستم و همانطور که آن‌ها برای من وقت گذاشته اند، من هم برایشان وقت می‌گذارم. آنهه می‌توانستند در کنار خانواده هایشان باشند، اما نیستند. آن‌ها ساعت‌های زیادی را در مقابل هتل و خانه من، آنهم در سرما می‌ایستند تا تنها برای چند ثانیه با من حرف بزنند. این برای من اهمیت زیادی دارد، از این رو خودم را از آن‌ها دریغ نمی‌کنم.

جی جی: چیز دیگری که مردم در مورد تو می‌گویند این است که تو خانه نشینی، یعنی از بیرون رفتن و گشت و گزار لذت نمی‌بری. واقعا اینطور است؟

بلا: مردم در گذشته فکر می‌کردند که من یه دختر اهل میهمانی و شب نشینی هستم، اما این موضوع متعلق به سال‌ها قبل می‌باشد و حال سبک زندگی من تغییر کرده است.

من این روز‌ها برای لحظه‌ای نشستن روی مبل خانه ام لحظه شماری می‌کنم. در واقع من شغلم به گونه‌ای ست که باید مدام در ارتباط با دیگران باشم و به میهمانی‌های مختلف بروم. از این رو آخر هفته‌ها را در خانه می‌مانم و استراحت می‌کنم. دوست دارم این زمان‌های خالی ام را در کنار افرادی که دوست شان دارم، مثل خود تو، بگذرانم. بازی کردن، تماشای تلویزیون و رنگ کردن کوزه‌ها از دیگر کار‌هایی است که در تعطیلات انجام می‌دهم. در حقیقت من می‌خواهم که گاهی به دوران بچگی، درست قبل از زمانی که بلا حدید معروف بشوم، بازگردم.

جی جی: چه کار دیگری برای آرامش خودت انجام می‌دهی؟

بلا: من قبل از خواب، به موزیک‌های مدیتیشن گوش می‌دهم؛ که باعث می‌شود احساس آرامش کنم و به خواب بروم. در صبح هم تا نیم ساعت پس از بیدار شدن، تلفن همراهم را از خودم دور می‌کنم. در این زمان فرصت کافی دارم تا ذهنم را متمرکز کنم. من واقعا گاهی به نیم ساعت زمان احتیاج دارم تا خودم باشم.

برترین ها

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار