توضیحات جدید درباره پرونده فوت مهسا امینی
کد خبر: ۲۶۳۶۶۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2022 November 26    -    ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۵
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح درباره پرونده فوت مهسا امینی توضیحات جدیدی ارائه کرد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح درباره پرونده فوت مهسا امینی توضیحات جدیدی ارائه کرد.

 

 

 

حجت الاسلام و المسلمین احمدرضا پورخاقان:

* ما امروز در یک جنگ ترکیبی به سر می بریم دشمنی که نتوانست در جنگ پیروز شود از خلاء دوران کرونا توانست استفاده کند و به خیال باطل خود خواست ضربه آخر را بزند اما مردم با او همراهی نکردند. در این جنگ ترکیبی همه چیز را پای کار آوردند از سلبریتی و عناصر فرهنگی خود فروخته و عناصر فراری و خلاهای ایجاد شده در داخل کشور و مشکلات اقتصادی.

* مرگ مرحومه مهسا امینی زمینه خوبی برای آنان ایجاد کرد. هنوز صاحبنظران اطلاعاتی به این نتیجه نرسیده‌اند که این مرگ توسط دشمن برنامه‌ریزی شده باشد؛ هر چند که هر چه انسان فکر می‌کند به نظر می‌آید که تمام این باید یک سناریو از پیش طراحی شده باشد اما چون دلیل و مدرک قانع کننده‌ای وجود ندارد نمی‌شود اینطور گفت.

* مرگ این مرحومه در مقابل دوربین هم بود کاملاً یک استرس روحی روانی بود که فوت شد پزشکی قانونی هم نظر خود را اعلام کرد تحقیقات فراوانی هم در مورد اینکه آیا بدرفتاری انجام شده یا خیر صورت گرفت که تمام آن منفی بود.

  • در هر حال این زمینه را برای آنان فراهم کرد چون از یک طرف خانم بود، کرد بود، اهل سنت بود همه اینها را اگر می‌خواستیم در کنار هم قرار دهیم می‌توانست زمینه‌های آتشی را در کشور فراهم کند که جلو آن را نشود گرفت اما مردم زود متوجه شدند و با آن همراهی نکردند.
  • ایسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
احسان خان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
0
17
زیاد همش نزن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
1
17
کاملاً یک استرس روحی روانی بود که فوت شد
چرا اینقدر به بانوان استرس وارد کنید که ایست قلبی و فوت کنند ؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار