دستگیری یک سرشبکه اصلی «ایران اینترنشنال»
کد خبر: ۲۶۳۸۵۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2022 November 28    -    ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) در اطلاعیه‌ای از دستگیری سرشبکه اصلی رسانه تروریستی ایران اینترنشنال در خوی خبر داد.
روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) در اطلاعیه‌ای از دستگیری سرشبکه اصلی رسانه تروریستی ایران اینترنشنال در خوی خبر داد.
 
 
روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سرشبکه اصلی رسانه تروریستی ایران اینترنشنال با هوشیاری و تلاش پاسداران گمنام امام زمان (عج) در خوی شناسایی و دستگیر شد.
 
در این اطلاعیه آمده است: با اشراف اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سپاه شهرستان خوی، سرشبکه اصلی رسانه تروریستی ایران اینترنشنال در این شهرستان دستگیر شده است.
 
در ادامه این اطلاعیه اضافه شده است: در پی ناآرامی رخداده در سطح شهرستان، عامل اصلی رسانه تروریستی ایران اینترنشنال که با صدور فراخوان های متعدد در فضای مجازی و تحریک سایرین به اقدامات ضد امنیتی، قصد انجام خرابکاری و خدشه دار کردن امنیت عمومی شهرستان را داشت، طی یک عملیات اطلاعاتی پیچیده، دستگیر شد.
 

خوی، از شهرهای شمالی آذربایجان غربی است.

ایرنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
2
1
الحمدلله
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
2
3
یک دادگاه تشکیل بدید و علیه اینترنشنال و تمامی اموال و اسنادش رو هم دستور مصادره به محض رویت بدهید البته با رعایت کلیه مصالح امنیتی و اطلاعاتی.
بعد هم با هر شخص مرتبط با این شبکه اشد برخورد و مجازات را داشته باشید. اینها شب و روز علیه ایران بی وقفه پمپاژ نفرت می کنند به نحوی بی سابقه و عجیب دنبال پاشیدن جامعه از هم هستند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار