معرفی گوشی پرچمدار جدید شیائومی
کد خبر: ۲۶۳۸۵۸
تاریخ انتشار: 2022 November 28    -    ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۸
شیائومی در اطلاعیه‌ای رسماً اعلام کرد که گوشی‌های سری شیائومی ۱۳ را آخر هفته با چند محصول دیگر معرفی می‌کند.

 شیائومی در اطلاعیه‌ای رسماً اعلام کرد که گوشی‌های سری شیائومی ۱۳ را آخر هفته با چند محصول دیگر معرفی می‌کند.

 

پس از ماه‌ها انتشار شایعات گوناگون، شیائومی بالاخره تأیید کرد که گوشی‌های پرچمدار سری شیائومی ۱۳ را در تاریخ اول دسامبر مصادف با پنج‌شنبه ۱۰ آذرماه معرفی می‌کند. در این مراسم شاهد رونمایی از محصولات دیگری از جمله واچ S۲، بادز ۴ و همین رابط کاربری MIUI ۱۴ هم خواهیم بود.

شیائومی پارسال از سه پرچمدار به‌نام‌های ۱۲، ۱۲ پرو و ۱۲X پرده برداشت؛ ولی امسال به‌نظر نمی‌رسد که جانشینی برای ۱۲X در نظر گرفته شده باشد. بنابراین پنج‌شنبه فقط باید منتظر شیائومی ۱۳ و ۱۳ پرو باشیم.

رندر زیر که از این خانواده لو رفته است، طراحی ظاهری و رنگ‌های پرچمدار جدید شیائومی را نشان می‌دهد. باتوجه به اینکه شیائومی ۱۳ پرو نسخه بزرگ‌تر شیائومی ۱۳ محسوب می‌شود، انتظار داریم که هردو گوشی طراحی یکسانی داشته باشند.

معرفی گوشی پرچمدار جدید شیائومی

غول فناوری چین تأیید کرد که سری شیائومی 13 در اطراف صفحه نمایش خود حاشیه‌های بسیار ناچیزی خواهد داشت. درواقع، اندازه حاشیه پایین نمایشگر فقط 1.61 میلی‌متر اعلام شده و این اندازه می‌تواند در حاشیه بالا هم رعایت شود.

سری شیائومی ۱۳ با اسنپدراگون ۸ نسل ۲ از راه می‌رسد

این دو گوشی با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 از راه می‌رسند. شیائومی چندسالی است که به یکی از اولین شرکت‌های استفاده‌کننده از چیپست پرچمدار جدید کوالکام تبدیل شده است. ولی مشخص نیست که آیا MIUI 14 به‌صورت پیش‌فرض روی این گوشی‌ها عرضه می‌شود یا از طریق یک آپدیت جداگانه در دسترس آنها قرار می‌گیرد.

معرفی گوشی پرچمدار جدید شیائومی

افزون بر این، در مراسم 10 آذر منتظر ایرباد شیائومی بادز 4 و ساعت هوشمند شیائومی واچ S2 هستیم، اما فعلاً هیچ اطلاعاتی درباره مشخصات فنی آنها در دسترس نیست. این شرکت بادز 4 پرو را حالا در چین با قیمت 152 دلار می‌فروشد. پس باتوجه به اسم ایرباد جدید، این شرکت که از عرضه یک محصول ارزان‌تر خبر می‌دهد، احتمالاً باید با دستگاهی در حوالی قیمت 70 دلار مواجه باشیم. بادز 4 در رنگ‌های مشکی، سفید و سبز از راه خواهد رسید.

دیجیاتو

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار