ببینید؛ جذاب ۷۸۸ اسب بخاری به میدان آمد
کد خبر: ۲۶۳۹۱۵
تاریخ انتشار: 2022 November 29    -    ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
بی ام و M۵ CS منهارت معرفی شد. این ابر سدان بی ام و اکنون از قدرتی برابر با ۷۸۸ اسب بخار بهره می‌برد.

بی ام و M۵ CS منهارت معرفی شد. این ابر سدان بی ام و اکنون از قدرتی برابر با ۷۸۸ اسب بخار بهره می‌برد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا خواهیم شد.

 
 

ببینید؛ جذاب ۷۸۸ اسب بخاری به میدان آمد

شرکت تیونینگ آلمانی منهارت از محصول جدید خود بر پایه بی ام و M5 CS پرده برداشت. سدان M5 CS در حالت استاندارد جزو سدان‌های خاص بوده و نسبت به رقبا در سطح بالاتری قرار دارد، اما اکنون منهارت با اعمال تغییراتی روی این ابر سدان توانسته آن را بیش از پیش خاص‌تر کند.

مشخصات بی ام و M5 CS منهارت

منهارت همانند سایر محصولات خود برای بی ام و M5 CS از موتور 4.4 لیتری توئین توربو 8 سیلندر بی ام و استفاده کرده که در حالت استاندارد می‌تواند قدرتی برابر 635 اسب بخار و گشتاور 750 نیوتن‌متر را به تولید برساند؛ اما منهارت اکنون در آن از قطعاتی نظیر ورودی فیبر کربنی و واحد کنترل MHtronik استفاده کرده و توانسته قدرت آن را به 788 اسب بخار و گشتاور 935 نیوتن‌متر افزایش دهد.

 

علاوه بر این، بی ام و M5 CS در این نسخه به یک سیستم اگزوز جدید از جنس فولاد ضد زنگ با کنترل سوپاپ و 4 خروجی اگزوز 100 میلی‌متری نیز مجهز شده که طراحان با طرح فیبرکربنی نمای جذابی را در آن به وجود آوردند. ضمن این که امکان سفارش خروجی‌های اگزوز مسابقه‌ای بدون مبدل‌های کاتالیتیک نیز برای این خودرو فراهم شده است.

بی ام و M5 CS منهارت از همان ترمزهای نسخه استاندارد این خودرو بهره می‌برد، اما برای مشتریان امکان سفارش نسخه‌های ارتقا پیدا کرده آن نیز وجود خواهد داشت. همچنین این خودرو به فنرهای پیچشی نسخه چهار شرکت KW نیز مجهز شده که علاوه بر ارتقای هندلینگ باعث کاهش ارتفاع خودرو شده و چهره‌ای ترسناک را در آن به وجود آورده است.

رینگ‌های نقره‌ای و خاکستری مات ۲۱ اینچی نیز از سایر تغییرات اعمال شده روی این خودرو محسوب می‌شوند. هرچند رینگ‌های این خودرو به شکل استاندارد از طرح نقره‌ای و خاکستری مات بهره می‌برند، اما برای مشتریان امکان سفارش رنگ‌های متنوع نیز فراهم شده است. ضمن این که روی بدنه و کف پوش‌های این خودرو نیز نوارها و نوشته‌های تزئینی مخصوص شرکت منهارت درج شده است.

گجت نیوز

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار