این مرد نامزدش را خفه و بدنش را ۳۵ تکه کرد
کد خبر: ۲۶۴۱۴۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2022 December 01    -    ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
یک فود بلاگر (وبلاگ نویس غذا) هندی در دهلی با تقلید از سریال دکستر (Dexter) درباره یک قاتل سریالی، نامزدش را خفه کرد، سپس او را به ۳۵ تکه تقسیم کرده و درون پلاستیک پیچید. قطعات را در یخچال نگهداری کرد و بعد آنها را به سگ های ولگرد داد.

 یک فود بلاگر (وبلاگ نویس غذا) هندی در دهلی با تقلید از سریال دکستر (Dexter) درباره یک قاتل سریالی، نامزدش را خفه کرد، سپس او را به ۳۵ تکه تقسیم کرده و درون پلاستیک پیچید. قطعات را در یخچال نگهداری کرد و بعد آنها را به سگ های ولگرد داد. پلیس دهلی، آفتاب پوناوالا (Aftab Poonawala) ۲۸ ساله را روز شنبه به خاطر قتل شرادا واکار (Shraddha Walkar) ۲۷ ساله دستگیر کرد. او متهم شده که نامزدش را پس از یک مشاجره بر سر ازدواج در تاریخ ۱۸ ماه می به قتل رسانده است.

 

 

این مرد نامزدش را خفه و بدنش را ۳۵ تکه کرد
 

پوناوالا به پلیس گفت برای این کار از دکستر الهام گرفته است؛ یک مجموعه تلویزیونی معروف که داستان یک قاتل زنجیره ای را دنبال می‌کند که بدن قربانیانش را که عموما انسان های بدی هستند، پس از قتل در پلاستیک پیچیده و به آب می‌اندازد.

 

 
این مرد نامزدش را خفه و بدنش را ۳۵ تکه کرد

یک منبع به نقل از ایندین اکسپرس گفت: «او برای قطعه قطعه کردن جسد، کارهای شخصیت اصلی این سریال را دنبال کرد. بعد از اینکه دختر را به ۳۵ قسمت کوچک تبدیل کرد، قطعات را در کیسه های کوچک مشکی درون یخچالی نگه داشت که سه هفته قبل از واقعه خریده بود.»

بوی لاشه در چتارپور پاهادی، محل زندگی این زوج، با خوشبوکننده های هوا و عودهایی که پوناوالا برای پنهان کردن بوی بد جسد خریده بود، پوشانده می‌شد.

او تا ساعت ۲ بعد از نیمه شب منتظر ماند تا جسد نامزدش را معدوم کند و به آرامی اعضای بدنش را در جنگلی در جنوب دهلی پراکنده کرد.

پوناوالا که به عنوان سرآشپز دوره دیده بود راه های زیادی برای خلاص شدن از شر اعضای بدن واکار پیدا کرد؛ ازجمله غذا دادن به سگ های ولگرد. گفته می‌شود که او ابتدا روده ها را برداشت که راحت‌تر تجزیه می‌شوند.

گزارش ها حاکی از آن است که قاتل از طریق حساب اینستاگرام نامزدش با دوستان او ارتباط برقرار کرد تا آنها فکر کنند شرادا هنوز زنده است. بعد از مدتی تلفنش را دور انداخت و لباس‌هایش را درون ون زباله ریخت و در گوگل این عبارت را جستجو کرد: «چطور لکه خون را از روی زمین پاک کنم؟»

آفتاب و شرادا سه سال قبل در یک اپلیکیشن دوستیابی با هم آشنا شده بودند. قاتل بعد از سرنوشت غم انگیزی که برای نامزدش رقم زد، دوباره به این اپلیکیشن بازگشت و این در حالی بود که بعضی از تکه های بدن واکار هنوز در یخچالش بود.

این دو قبل از نقل مکان از بمبئی به دهلی، دوران نامزدی عاشقانه ای داشتند. شرادا در ماه فوریه در اینستاگرام خود عکس دونفره عاشقانه‌ای از خودشان منتشر کرده و زیر آن نوشته بود: روزهای شاد!

واکار دانشجوی مدیریت بود اما قبل از ملاقات با پوناوالا که مدرک لیسانس مطالعات مدیریتی از کالج سانتاکروز را داشت، به عنوان مدیر فروش یک فروشگاه ورزشی خرده فروشی کار می‌کرد. والدین با رابطه آنها موافق نبودند. پدرش پوناوالا را به آزار خانگی متهم کرد و مدعی شد که دخترش به مادرش زنگ می‌زد و می‌گفت آفتاب او را کتک زده است.

به گفته پلیس، واکار کم کم برای ازدواج به پوناوالا فشار آورد. او ابتدا قول ازدواج داده بود اما بعدا از تصمیم خود عقب نشینی کرد و همین موضوع منجر به درگیری های بعدی میان این دو شد. آنها مرتب با هم دعوا می‌کردند و سرانجام در ۱۸ ماه می وقتی پوناوالا کنترل خود را از دست داد، نامزدش را خفه کرد.

در آن زمان خانواده واکار که به دنبالش بودند از دوستانش درباره او پرس و جو کردند. آنها گفتند که شرادا هفته هاست به پیام هایشان پاسخ نداده است؛ درنتیجه خانواده تصمیم گرفتند به پلیس مراجعه کنند. پدر واکار برای دیدن دخترش رفت اما با آپارتمان قفل شده روبه‌رو شد. وقتی نتوانست دخترش را پیدا کند، در بمبئی گزارش مفقودی پر کرد.

پلیس محل زندگی او را تا دهلی ردیابی و پرونده را به نیروی پلیس پایتخت هند منتقل کرد و سرانجام روز شنبه آفتاب پوناوالا را دستگیر کرد. او به قتل اعتراف کرد. اخبار محلی هند مردی را نشان دادند که صورتش را پوشانده و او را به جنگل می‌بردند تا مکان پنهان کردن اعضای بدن دختر را به آنها نشان دهد. پلیس همچنین برخی از اعضای بدن او را در آپارتمان اجاره‌ای پوناوالا کشف کرد.

 

نه آلت قتاله و نه جسد هنوز به طور کامل کشف نشده‌اند. پدر شرادا برای قاتل تقاضای حکم اعدام کرده است.

اینستاگرام پوناوالا که در آن به عنوان فودبلاگر شناخته می‌شود، نزدیک به ۳۰ میلیون دنبال کننده دارد که تا الان زیر پست آخرش که ۸ فوریه منتشر کرده صدها هزار کامنت درباره قتل واکار نوشته شده است. مردم همچنین در حال بازنشر پست های قدیمی پوناوالا در فیس بوک هستند که در آنها درباره حقوق زنان، محیط زیست و حقوق اقلیت های جنسی صحبت می‌کرد.

روزیاتو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کاربر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
0
4
خاک تو سر دویانه ات بکنند آی بدبخت و بیچاره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
1
3
پس نتیجه میگیریم که باید اینترنت را ملی نومود!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار