تولد کودک با صورتی عجیب
کد خبر: ۲۶۴۳۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2022 December 03    -    ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸
تولد یک کودک با صورت عجیب موجب تعجب پزشکان شد و به سوژه رسانه ها بدل شده است.

 زوج جوان با شنیدن صحبت های پزشک تعجب کردند. برای آنها قابل باور نبود که فرزندشان با چنین مشکل جدی بدنیا آمده است.

 

تولد نوزاد جدید، یکی از زیباترین اتفاق ها برای هر خانواده است البته اگر این نوزاد سالم و سلامت باشد چرا که در صورت وجود هر نوع مشکل جسمی، والدینش وارد تونلی از مشکلات و نگرانی ها می شوند؛ درست مثل اتفاقی که برای زوج جوان قصه ما افتاد.

زوج جوان، زمانی که دکتر به آنها گفت کودکشان بدون چشم به دنیا آمده است شوکه شدند، نیکول مارتیز و همسرش کلینی در حال آماده سازی زندگی کم نظیر جکسون کوچک بودند که مسیر ماجرا تغییر کرد؛ ولی در هر صورت تصمیم گرفتند حقیقت را بپذیرند و برای بزرگ کردن فرزند نابینای خود آماده شوند.

تولد کودک با صورتی عجیب

 

نیکول مارتینز و همسرش هنگامی که پس از سونوگرافی متوجه شدند پسرشان اسکوت چشم چپ را ندارد، نگران شدند اما زمانی که بدنیا آمد متوجه شدند که فرزندشان کاملا نابیناست و چشم راست او هم توان دیدن ندارد. به علاوه ی این نقص، جکسون کوچک با قلبی بزرگ تر از حد معمول به دنیا آمد و در ۹ آوریل فورا به مراقبت های ویژه منتقل شد تا تحت درمان بماند.

دلیل این نقص، آنوفتالمی است. آنوفتالمی بیماری ای که در آن چشم پوشیده است و میکرو فتالمی بیماری ای که در آن چشم کوچک تر از حد معمول است میتواند ناشی از جهش های ژنتیکی و کروموزوم های غیر طبیعی باشد.

مشکل قلب جکسون خود به خود حل شد اما در حال حاضر مشکل چشمان اوست که نیاز به مراقبت را برایش بیشتر می کند. مادر این نوزاد میگوید: در طی اسکن ها متوجه شده بودم که جکسون مشکلی دارد. پزشک راجع به چشم جکسون با من صحبت کرد و متوجه شدم که چشم چپ جکسون نابیناست.

بسیار موضوع ناراحت کننده ای بود و برایم سخت بود که بعد از فهمیدن بتوانم خوشحال باشم ، من تنها بودم و نمیدانستم چطور این خبر را به همسرم بدهم و او را مطلع کنم.

او اضافه میکند:تمام امید ما به این بود که او هنوز یک چشم سالم دارد و قادر است بخواند و میتواند دنیا را ببیند. بنابراین یک حقیقت متفاوت مقابل ما بود و باید آن را میپذیرفتیم. حالا زوج جوان خودشان را برای بزرگ کردن فرزند نابینایشان آماده میکنند. آنها دو پسر دیگر به نام های مایکل ۱۲ ساله و مایسون ۱۴ ماهه دارند که امیدوارند آنها را در این مسیر یاری کنند.

سلام نو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
nastarannargesi
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
0
9
کاش این نواقص معلوم باشه تا بچه رو سقط کنن.گناه داره بچه .تا اخر عمر باید زجر بکشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار