درخواست جالب توجه کیت وینسلت از دولت بریتانیا
کد خبر: ۲۶۴۶۹۶
تاریخ انتشار: 2022 December 09    -    ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱
وینسلت از دولت بریتانیا می‌خواهد اقدامی در جهت مراقبت از سلامت روان کودکان انجام دهد. «کیت وینسلت» بازیگر برنده اسکار از دولت بریتانیا درخواست کرده است که از سلامت روان کودکان در برابر شبکه‌های اجتماعی محافظت کند. او پیشنهاد می‌کند که پلتفرم‌ها برای خردسالان محدودیت سنی قرار دهند.

«تابناک با تو» - وینسلت از دولت بریتانیا می‌خواهد اقدامی در جهت مراقبت از سلامت روان کودکان انجام دهد. «کیت وینسلت» بازیگر برنده اسکار از دولت بریتانیا درخواست کرده است که از سلامت روان کودکان در برابر شبکه‌های اجتماعی محافظت کند. او پیشنهاد می‌کند که پلتفرم‌ها برای خردسالان محدودیت سنی قرار دهند.

درخواست جالب توجه کیت وینسلت از دولت بریتانیا

وینسلت می‌گوید بررسی‌های امنیتی «بسیار شدید‌تری» باید برای ورود به شبکه‌های اجتماعی وجود داشته باشد و از مقامات این پلتفرم‌ها می‌خواهد این مشکل را هرچه زودتر حل کنند.

وینسلت به «بی‌بی‌سی» می‌گوید بسیاری از والدین در مقابل تأثیر شبکه‌های اجتماعی «کاملاً احساس ناتوانی» می‌کنند: «من واقعاً با شبکه‌های اجتماعی مشکل دارم. با تأثیری که به روشنی روی سلامت روان نوجوانان دارد. خواسته من این است که دولت فکری به حالش کند. بعضی پلتفرم‌ها برای بعضی سنین ممنوع شود. خواسته من این است که بررسی‌های امنیتی بسیار شدید‌تر شود.»

وینسلت در فیلم تلویزیونی «من روث هستم» (I Am Ruth) نقش مادری را بازی می‌کند که نگران تأثیر شبکه‌های اجتماعی روی دختر نوجوانش است. نقش این نوجوان را «میا تریپلتون» دختر واقعی وینسلت بازی کرده است.

«من روث هستم» ۸ دسامبر از «چنل ۴» پخش خواهد شد. وینسلت از ۱۶ دسامبر فیلم «آواتار: راه آب» (Avatar: The Way of Water) به کارگردانی «جیمز کامرون» را روی پرده دارد.

۳۰ نما

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار