خانم بازیگر و ماجرای عشق و تعقیب احمدرضا عابدزاده
کد خبر: ۲۶۵۴۳۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2022 December 15    -    ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
نعیمه نظام دوست بازیگر سینما و تلویزیون خاطره جالبی از علاقه و برخوردش با احمدرضا عابدزاده تعریف کرد. نعیمه نظام دوست بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه معرکه درباره علاقه‌اش به فوتبال گفت: در دوران راهنمایی به فوتبال علاقه‌مند شدم. آن هم به خاطر احمدرضا عابدزاده. در آن سال‌ها مثل تمام طرفدار‌ها پوستر‌ها و عکسهایش را جمع می‌کردم.

«تابناک با تو» - نعیمه نظام دوست بازیگر سینما و تلویزیون خاطره جالبی از علاقه و برخوردش با احمدرضا عابدزاده تعریف کرد. نعیمه نظام دوست بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه معرکه درباره علاقه‌اش به فوتبال گفت: در دوران راهنمایی به فوتبال علاقه‌مند شدم. آن هم به خاطر احمدرضا عابدزاده. در آن سال‌ها مثل تمام طرفدار‌ها پوستر‌ها و عکسهایش را جمع می‌کردم.  

خانم بازیگر و ماجرای عشق و تعقیب احمدرضا عابدزاده

نظام دوست در ادامه گفت: سال‌ها گذشت و بازیگر شدم و با بسیاری از فوتبالیست‌ها دوست شدم، اما عابدزاده را ندیدم. بار‌ها از دوستان فوتبالی ام خواستم تا من را پیش عابدزاده ببرند تا او را ببینم. حتی زمانی که او را در تلویزیون می‌دیدم اشک می‌ریختم. یک بار در مکانی او را دیدم که با ماشین خود (بلیزر) رد شد و من هم سوار بر رنو بودم و دنبالش رفتم. بالاخره پشت یک چهارراه به او رسیدم و گفتم یک دقیقه صبر کنید من با شما کاری دارم. عابدزاده با اون ابهتش گفت نخیر خانم، بفرماید. گفتم آقای عابدزاده من با بقیه طرفدارهایتان فرق دارم و هنرمند این جامعه هستم. او هم گفت نخیر خانم و رفت.»

خانم بازیگر گفت: برخورد بد عابدزاده باعث نشد تا بیخیال شوم و دوباره پشت سرش راه افتادم و تعقیبش کردم. او وارد یک مغازه شد و من هم ساعت‌ها جلو در مغازه منتظر ماندم، اما او بیرون نیامد. منم عصبانی به خانه برگشتم و تمام عکسهایش را پاره کردم.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حمید کلباسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
3
19
وقتی عشق از در وارد می شود ؛ عقل از پنجره فرار می کند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
4
6
نعیمه بیشتر ادامه نده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
2
9
صداقت زیبایی دارند خانم نعیمه نظام دوست که ریشه در پاکی و بی آلایشی شون داره.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار