فوتبالیست‌ مشهور، بازیگر شد!
کد خبر: ۲۶۵۵۰۲
تاریخ انتشار: 2022 December 15    -    ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۹
از پوستر فیلم سینمایی که قرار است با بازی زلاتان همراه باشد، رونمایی شد.

از پوستر فیلم سینمایی که قرار است با بازی زلاتان همراه باشد، رونمایی شد.

 

فوتبالیست‌ مشهور، بازیگر شد!

پس از نشان دادن مهارت های ویژه در زمین فوتبال، حالا ستاره سوئدی قصد دارد تا توانایی هایش را روی پرده سینما به نمایش بگذارد. امروز به صورت رسمی، از پوستر زلاتان ابراهیموویچ در یک فیلم سینمایی رونمایی شد.

سال گذشته بود که اخباری درخصوص حضور ستاره سوئدی در یک فیلم سینمایی منتشر شد. زلاتان در سری جدید از فیلم سینمایی "آستریکس و اوبلیکس: امپراتوری میانه" بازی می کند. این، یک فیلم کمدی خانوادگی ماجراجویی اکشن و زنده فرانسوی به کارگردانی گیوم کانه است که خود او در نقش آستریکس نیز بازی می کند و پنجمین قسمت از مجموعه فیلم های آستریکس است.

ماریون کوتیار برنده اسکار در نقش کلئوپاترا و ژیل للوچ در نقش اوبلیکس نیز در این فیلم بازی خواهند کرد. فیلمبرداری در ابتدا قرار بود در سال 2020 در چین انجام شود، اما به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا یک سال به تعویق افتاد و به فرانسه منتقل شد. بودجه این فیلم 72.4 میلیون دلار است.

فوتبالیست‌ مشهور، بازیگر شد!

تنها تصویری که از زلاتان در حین اجرای نقش آنتی ویروس رومی در این فیلم سینمایی منتشر شده است.

حالا نماد فوتبال سوئد باید ببیند آیا می‌تواند مردم را وادار کند مهارت‌هایش را روی صفحه نمایش تشویق کنند یا خیر. زلاتان با انتشار تصویری از پوستر خود در این فیلم، نوشت: اجازه دهید با افتخار آنتی ویروس را ارائه کنم. آستریکس و اوبیلیکس

قرار است که مهاجم میلان نقش آنتی ویروس سرباز رومی را بازی کند. زمان اکران این فیلم برای اول فوریه 2023 برنامه ریزی شده است.

جماران

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار