قتل هولناک یک دوست در بزم مستانه
کد خبر: ۲۶۸۵۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2023 January 17    -    ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰
 مردی که متهم است با همدستی ۳ نفر از دوستانش و در حالت مستی با ضربه چاقو جوانی را به قتل رسانده به زودی در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می شود.
 مردی که متهم است با همدستی ۳ نفر از دوستانش و در حالت مستی با ضربه چاقو جوانی را به قتل رسانده به زودی در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می شود.
 
 
رسیدگی به این پرونده از شهریورماه  سال ۹۹ به دنبال وقوع درگیری دسته جمعی در یکی از خیابان های جنت آباد آغاز شد. ماموران به محل  درگیری اعزام شدند و  به بررسی پرداختند. در این میان روشن شد مرد  جوانی به نام پیمان با ضربه چاقو مجروح و به بیمارستان منتقل شده است.
 
پیمان تحت درمان قرار گرفت اما ساعتی بعد به خاطر شدت خونریزی روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ شد.
 
با مرگ مرد جوان  ماموران به تحقیق پرداختند و به ردیابی متهم فراری پرداختند.ماموران با بررسی فیلم دوربین های مداربسته خیابان توانستند متهم را که بعد از دعوای خونین سوار بر خودروی ال ۹۰  از محل گریخته بود شناسایی و دستگیر کنند.
 
با بازداشت متهم ۴۵ ساله  به نام نریمان وی منکر قتل شد و گفت: از سر کار به خانه برمی گشتم که یکی از دوستانم به نام حمید دنبالم آمد و از من خواست تا به خانه دوست دیگرمان شاهرخ برویم .وقتی به آنجا رسیدیم همگی مشروب خوردیم .ما همگی مست بودیم که از خانه خارج شدیم تا به خانه هایمان برگردیم. اما همان موقع یک نفر با  سر به صورتم کوبید و من گیج شدم. من روی زمین افتاده بوددم که چند نفر با چوب به سمتم حمله کردند و مرا کتک زدند .همان موقع برادرم به کمکم  آمد و مرا به بیمارستان رساند. ساعاتی بعد خبردار شدم که یکی از دوستانم به نام نریمان در  آن درگیری کشته شده است. من از ترسم به خانه برگشتیم و دوباره مشروب خوردم که ماموران پلیس مقابل خانه مان آمدند و مرا بازداشت کردند. من بی گناه هستم.
 
در حالی که فیلم دوربین مداربسته نشان می داد پیمان قاتل نریمان است، سایر شاهدان نیز وی را شناسایی کردند. به این ترتیب وی به ناچار لب به بیان حقیقت گشود و گفت: من و دوستانم مست بودیم که با هم درگیر شدیم و من در اوج مستی دوستم نریمان را با چاقو زدم.
 
در ادامه وی برای  بررسی سلامت روان به پزشکی قانونی معرفی شد و کارشناسان پس از معاینه های  بالینی سلامت روان وی را تایید کردند.
 
به این ترتیب برای وی  به اتهام مباشرت در قتل عمدی و برای ۳  نفر از دوستان وی که در درگیری منجر به قتل شرکت داشتند به اتهام مشارکت در نزاع منتهی به قتل عمد  کیفرخواست صادر و پرونده شان  برای رسیدگی به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا آنها به زودی از خود دفاع کنند.
 
بنا بر این گزارش؛ این در حالی است که اولیای دم برای پیمان حکم قصاص خواسته اند.

 

رکنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
0
0
خوب نخورید، این هم نتیجه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار