خوک مبارز، قصاب را کشت!
کد خبر: ۲۶۹۱۱۶
تاریخ انتشار: 2023 January 23    -    ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰
پلیس هنگ کنگ اعلام کرده که یک قصاب روز جمعه در حالی که قصد ذبح یک خوک را داشته جانش را از دست داد.

پلیس هنگ کنگ اعلام کرده که یک قصاب روز جمعه در حالی که قصد ذبح یک خوک را داشته جانش را از دست داد.

 

 

خوک مبارز، قصاب را کشت!
 

به نقل از شبکه خبری سی ان ان، این قصاب ۶۱ ساله که در کشتارگاه "شئونگ شوئی" در حومه شمالی شهری به همان نام در نزدیکی مرز آن کشور با سرزمین اصلی چین مشغول به کار بود توسط یک خوک به زمین کوبیده شد و دچار زخمی عمیق به وسیله یک ساطور ۴۰ سانتی متری شده بود.

پلیس هنگ کنگ اعلام کرده که این قصاب قصد داشت خوک را بکشد. او با یک تفنگ برقی به خوک شلیک کرده بود با این وجود، خوک به هوش آمد و او را به زمین کوبید. به گفته پلیس یکی از همکاران آن قصاب او را بیهوش شده با برشی در دست و زخمی روی پای چپش پیدا کرده بود.

او به بیمارستان انتقال یافت، اما نتوانست زنده بماند. به گفته پلیس هنوز علت مرگ مشخص نشده است. وزارت کار هنگ کنگ اعلام کرده که تحقیقاتی را در مورد این پرونده آغاز کرده است. در بیانیه منتشر شده از سوی آن وزارتخانه آمده است: "وزارت کار از مرگ این فرد متاسف است و عمیق‌ترین همدردی خود را با خانواده او ابراز می‌کند. ما در اسرع وقت تحقیقات را تکمیل خواهیم کرد تا علت حادثه را شناسایی کنیم".

سخنگوی آن وزارتخانه افزوده است: "در صورت وجود هرگونه تخلف از قوانین ایمنی کار طبق قانون اقدامات لازم را انجام خواهیم داد". اداره غذا و بهداشت محیط آن شهر که مدیریت کشتارگاه‌های دام را بر عهده دارد نیز با انتشار بیانیه‌ای به خانواده آن مرد تسلیت گفت.

فرارو

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار