جنگ بزرگ در راه است
کد خبر: ۲۶۹۳۴۳
تاریخ انتشار: 2023 January 25    -    ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
سیمونیان در کلیپی که از روز یکشنبه در توئیتر منتشر شد اشاره کرد در صورت برآورده نشدن خواسته‌های پوتین درگیری بین روسیه، غرب و اوکراین ممکن است تشدید شود.
«مارگاریتا سیمونیان» مجری تلویزیون دولتی روسیه و سردبیر شبکه دولتی «راشا تودی» گفته است که به دنبال ضرب الاجل‌های اعلام شده از سوی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه قرار است «جنگ بزرگ» تا پایان زمستان آغاز شود.
 
 
جنگ بزرگ در راه است
 
به نقل از نیوزویک، سیمونیان در کلیپی که از روز یکشنبه در توئیتر منتشر شد اشاره کرد در صورت برآورده نشدن خواسته‌های پوتین، ممکن است درگیری بین روسیه، غرب و اوکراین تشدید شود. او درخواست‌های گفتگوی صلح را که پوتین در دسامبر سال گذشته اعلام کرد برجسته نمود و استدلال کرد که به نظر نمی‌رسد هیچ یک از طرفین حاضر به عقب نشینی باشند و این وضعیت منجر به درگیری بزرگتری خواهد شد.
 
 
 
پوتین در تاریخ ۲۵ دسامبر گفته بود که مایل است با اوکراین و غرب برای پایان دادن به مناقشه مذاکره کند، اما تاکید کرد که تقصیر او نیست که مذاکرات پیشرفت نکرده است.
 
پوتین گفته بود: «ما آماده مذاکره با تمام افراد درگیر درباره راه حل‌های قابل قبول هستیم، اما این به آنان بستگی دارد این ما نیستیم که از مذاکره خودداری می‌ورزیم این کار آنان است».
 
او افزوده بود: «من معتقدم ما در مسیر درستی عمل می‌کنیم. ما از منافع ملی خود از منافع شهروندان و مردم‌مان دفاع می‌کنیم و چاره‌ای جز حفاظت از شهروندان‌مان نداریم».
 
سیمونیان در آن برنامه تلویزیونی گفته است: «در ماه دسامبر رئیس جمهور (پوتین) اشاره کرد برای آن که اوضاع بدتر نشود باید نگرانی‌های ما و دغدغه‌های امنیتی روسیه در نظر گرفته شوند. این کاری است که طرف مقابل باید انجام دهد. یادتان باشد که چگونه یک سال پیش دو ماه پیش از آغاز عملیات ویژه نظامی خواسته‌های روسیه نادیده گرفته شد.
 

نتیجه نادیده گرفتن آن چه بود؟ عملیات ویژه نظامی. پس آن من در هر بحثی می‌گفتم: بچه ها، مطمئنا یک جنگ بزرگ رخ خواهد داد! تا پایان زمستان، یک اتفاق بسیار بزرگ رخ خواهد داد. اگر این گونه نبود نکات مدنظر رئیس جمهور در قالب اولتیماتوم (ضرب الجل) مطرح نمی‌شدند».

فرارو

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار