قبض گاز به ۶میلیون تومان رسید!ذ اع
کد خبر: ۲۶۹۴۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2023 January 26    -    ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
سید مرتضی حسینی: اقدام شرکت گاز قابل قبول نیست و هیات رئیسه مجلس باید به این موضوع ورود کرد تا اصلاح شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی کمیسیون انرژی را مامور کرد تا علت افزایش چشمگیر قبوض گاز را بررسی کرده و گزارش آن را به صحن مجلس ارائه کند.

 

 

 سید مرتضی حسینی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: قبض مشترکان گاز به ویژه مشترکان روستایی به یکباره از ۲۰۰ الی ۳۰۰ هزار تومان به ۲ الی ۶ میلیون تومان رسیده است. این اقدام شرکت گاز قابل قبول نیست و هیات رئیسه مجلس باید به این موضوع ورود کند تا اصلاح شود.

وی در ادامه اظهار کرد: افزایش لحظه‌ای قیمت ارز و مایحتاج ضروری مردم و انواع کالا‌های صنعتی به ویژه خودرو، امان مردم را بریده است. مسئولان برای رفع این مشکل و فشاری که روی آحاد مردم به ویژه اقشار کم درآمد است سریعاً چاره اندیشی کرده و کشور را درست اداره کنند. مردم نجیب، مقاوم و وفادار ایران شایسته این نوع مدیریت و گرانی و فشار نیستند.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اتحادیه اروپا با اقدام نابخردانه تروریست نامیدن سپاه، تمام شاخص‌های اخلاقی، حقوقی و ارزش‌های بین المللی را مخدوش کرد، این رفتار باعث سرافرازی سپاه در سطح ملی و منطقه‌ای می‌شود.

عبدالرضا مصری که ریاست جلسه علنی مجلس را بر عهده داشت، در پاسخ به تذکر وی بیان کرد: با توجه به انتقادات تعداد زیادی از نمایندگان در خصوص افزایش قیمت قبوض گاز خانگی انتظار می‌رود کمیسیون انرژی جلسه‌ای برگزار کرده و گزارش آن را به صحن مجلس ارائه کند.

ایسنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
1
2
انتظار داری آب و برق و گاز مفت و مجانی و ارزون رو بدن به روستایی خوش نشین؟؟
اون روستایی که باید بهش خدمت رسوند کشاورزی و دامپروری میکنه و به اقتصاد مملکت کمک میکنه نه اونی که با وام کم بهره خونه کلنگی رو تبدیل به ویلا کرده و خر و اسبش رو تبدل به شاسی بلند کرده و آخر هفته ها میاد به ده تا آب و هوا عوض کنه و دوباره میره به شهر. نه اونی که زمینش رو تکه پاره کرد و با قیمت زمین تو شهر به غریبه ها فروخته و الان تو ده زندگی اعیونی داره و حتی با شاه هم فالوده نمیخوره و واسه خودش خان خان ها شده.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار