دستگیری زوج کلاهبردار با ۲۵۸ شاکی در قرچک
کد خبر: ۲۶۹۸۹۱
تاریخ انتشار: 2023 January 30    -    ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری زوج کلاهبردار با ۲۵۸ شاکی در قرچک خبر داد و گفت: این زوج خودروهای حواله‌ای را پس از فروش به بهانه خدمات پس از فروش سرقت می کردند.

سردار کیومرث عزیزی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی شکایت تعداد زیادی از شهروندان شهرستان قرچک مبنی بر کلاهبرداری زن و شوهری جوان از طریق فروش حواله‌ای خودرو، رسیدگی به موضوع در دستورکار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

 

وی افزود: مأموران پس از تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی و بررسی سرنخ‌های موجود، با شیوه‌های کشف نوین جرم، مخفیگاه متهمان را در شهرستان قرچک شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی آنان را طی یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

عزیزی اظهار داشت: این زوج جوان خودروهای حواله‌ای صفر کیلومتر را به شهروندان می‌فروختند و پس از تحویل خودرو به مشتریان و گذشت چند روز به بهانه سرویس‌های اولیه و استفاده از خدمات پس از فروش، خودروهای تحویلی را پس گرفته و دیگر به مشتریان تحویل نمی‌دادند.

وی با اشاره به کشف ۵ عدد مهر جعلی ادارات دولتی از مخفیگاه متهمان گفت: تاکنون ۱۰۸ نفر از شهروندان شهرستان قرچک و ۱۵۰ نفر از شهروندان شهرستان اسلامشهر شکایت خود را نسبت به این کلاهبرداران ثبت کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اشاره به اینکه مبلغ کلاهبرداری این زوج ۳ هزار میلیارد ریال برآورد شده افزود: متهمان به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

مشرق

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار