تفاوت وقتی مردی شما را بخواهد با مردی شما را نخواهد
کد خبر: ۲۷۰۲۴۳
تاریخ انتشار: 2023 February 04    -    ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
ممکن است شما هم در ارتباط با مردی باشید که نمی‌توانید از علاقه قلبی وی نسبت به خودتان مطمئن شوید. مردان ویژگی‌های اخلاقی خاصی دارند و البته که خصوصیات آن‌ها نسبت به زنان از پیچیدگی کمتری برخوردار است. با مطالعه این مطلب متوجه می‌شوید وقتی مردی شما را بخواهد و عاشقتان باشد چه رفتار‌هایی بروز می‌دهد.

تفاوت وقتی مردی شما را بخواهد با وقتی مردی شما را نخواهد(نیک صالحی)

تفاوت وقتی مردی شما را بخواهد با وقتی مردی شما را نخواهد(نیک صالحی)«تابناک با تو» - مردی که واقعا عاشق شما باشد گذشته شما را فراموش می‌کند و برای ساخت آینده‌ای مشترک با شما برنامه ریزی می‌کند.

ممکن است شما هم در ارتباط با مردی باشید که نمی‌توانید از علاقه قلبی وی نسبت به خودتان مطمئن شوید. مردان ویژگی‌های اخلاقی خاصی دارند و البته که خصوصیات آن‌ها نسبت به زنان از پیچیدگی کمتری برخوردار است. با مطالعه این مطلب متوجه می‌شوید وقتی مردی شما را بخواهد و عاشقتان باشد چه رفتار‌هایی بروز می‌دهد، کافی است از این پس به ویژگی‌های رفتاری شخص موردنظر خود دقت کنید.

وقتی مردی شما را بخواهد

این توصیه‌ها را یک مشاور روانشناس برایم گفته است؛ آنقدر جالب بودند که بد ندیدم به شما هم منتقلشان کنم. وقتی مردی شما را بخواهد، هیچ چیز نمی‌تواند جلوی او را بگیرد.

اگر شما را نخواهد، هیچ چیز نمی‌تواند نگهش دارد.

دست از بهانه گیری برای یک مرد و رفتار او بردارید.

هیچوقت خودتان را برای رابطه‌ای که ارزشش را ندارد تغییر ندهید.

رفتار آرامتر همیشه بهتر است.

قبل از اینکه بفهمید واقعاً چه چیز خوشحالتان می‌کند، با کسی ارتباط برقرار نکنید.

اگر رابطه تان به این خاطر که مردتان آنطور که لیاقتش را دارید، با شما رفتار نمی‌کند، به اتمام رسید، هیچوقت سعی نکنید که با هم دو دوست معمولی باشید.

یک دوست با دوست خود بدرفتاری نمی‌کند.

پاگیر نشوید. اگر فکر می‌کنید که شما را در حالت تعلیق نگه داشته است، مطمئن باشید که حتماً اینکار را کرده است.

هیچوقت به خاطر اینکه فکر می‌کنید گذر زمان ممکن است اوضاع را بهتر کند، در یک رابطه نمانید. ممکن است یکسال بعد به خاطر اینکار از خودتان عصبانی شوید، چون اوضاع هیچ تغییری نکرده است.

تنها کسی که در رابطه می‌توانید کنترلش کنید، خودتان هستید.

تفاوت وقتی مردی شما را بخواهد با وقتی مردی شما را نخواهد(نیک صالحی)

از مردانی که پیش از ازدواج تقاضای رابطه جنسی میکنند دوری گزینید.

برای رفتاری که با شما دارد، حد و مرز بگذارید.

اگر چیزی ناراحتتان می‌کند، حتماً با او درمیان بگذارید.

هیچوقت اجازه ندهید، طرفتان همه چیزتان را بداند. ممکن است بعد‌ها بر ضد شما از آن استفاده کند.

شما نمی‌توانید رفتار هیچ مردی را تغییر دهید. تغییر از درون ناشی می‌شود.

او را به یک بت تبدیل نکنید

هیچوقت نگذارید احساس کند او از شما مهمتر است…حتی اگر تحصیلات یا شغل بهتری نسبت به شما داشته باشد. او را به یک بت تبدیل نکنید.

او یک مرد است، نه چیزی بیشتر، و نه کمتر.

اجازه ندهید مردی هویت و وجود شما را توصیف کند.

هیچوقت مرد کس دیگری را هم قرض نگیرید.

اگر به کس دیگری خیانت کرد، مطمئن باشید که به شما هم خیانت خواهد کرد.

مرد‌ها طوری با شما رفتار می‌کنند که خودتان اجازه می‌دهید رفتار کنند.

همه مرد‌ها بد نیستند.

نباید فقط شما همیشه انعطاف از خودتان نشان دهید… هر مصالحه‌ای دو جانبه است.

بین از دست رفتن یک رابطه و شروع یک رابطه جدید، به زمانی برای ترمیم و التیام نیاز دارید…. قبل از شروع کردن یک رابطه تازه، مسائل قبلیتان را باید به کل فراموش کنید.

تفاوت وقتی مردی شما را بخواهد با وقتی مردی شما را نخواهد(نیک صالحی)

با مشابه خودتان ارتباط برقرار کنید نه مکملتان

هیچوقت نباید دنبال کسی باشید که مکمل شما باشد. یک رابطه از دو فرد کامل تشکیل می‌شود. دنبال کسی باشید که مشابهتان باشد نه مکملتان.

شروع رابطه و قرار ملاقات با اشخاص مختلف جهت یافتن بهترین فرد خوب است. نیازی نیست که با هر کس که دوست می‌شوید همان فرد موردنظر شما برای ازدواج باشد.

کاری کنید که بعضی وقت‌ها دلش برایتان تنگ شود. وقتی مردی همیشه بداند که کجا هستید و همیشه در دسترسش باشید، کم کم نادیده تان می‌گیرد.

هیچوقت به مردی که همه آن چیز‌هایی که از رابطه می‌خواهید را به شما نمی‌دهد، به طور کامل متعهد نشوید.

این مطالب را برای بقیه خانم‌ها هم مطرح کنید.

بااینکار لبخند به لبان بعضی‌ها می‌آورید، بعضی‌ها را درمورد انتخابشان به فکر می‌اندازید و خیلی‌های دیگر را هم آماده می‌کنید. می‌گویند یک دقیقه طول می‌کشد که یک فرد خاص را پیدا کنید، یک ساعت طول می‌کشد که او را تحسین کنید، یک روز تا دوستش بدارید و یک عمر تا فراموشش کنید.

تفاوت وقتی مردی شما را بخواهد با وقتی مردی شما را نخواهد(نیک صالحی)

بد نیست بدانید اگر مردی عاشق شما باشد چگونه رفتار می‌کند

۱-با تمام وجودش به شما گوش می‌دهد! به طور کلی زن‌ها نسبت به مردها، شنونده‌های خیلی بهتری هستند. صاف و پوست کنده بگوییم؛ بعضی از مرد‌ها از نظر مهارت شنونده بودن، بسیار بد و ناخوشایند هستند. نکته‌ی جالب اینجاست که مرد‌ها همیشه مشتاقانه و هدفمند روی چیز‌های مورد علاقه‌شان تمرکز می‌کنند؛ بنابراین وقتی یک مرد نه تنها به شما گوش می‌دهد بلکه کاملا به شما توجه می‌کند و عاقلانه واکنش نشان می‌دهد – مهارتی که به آن شنوندگی فعال می‌گویندـ می‌توانید مطمئن باشید که عاشق شما شده است.

۲- از فداکاری کردن هراسی ندارد فداکاری کردن برای یک نفر دیگر، کار ساده‌ای نیست. در واقع مرد‌هایی که عاشق هستند اگر احساس کنند زن مورد علاقه‌شان شاد و راضی نیست، بسیار ناراحت خواهند شد، مخصوصا اگر کاری از دست‌شان بربیاید؛ بنابراین از خودگذشتگی و فداکاری کردن یک مرد برای شما، روشی برای ابراز عشق او نسب به شماست. وقتی مردی شما را بخواهد او تقریبا همیشه شما را به خودش ترجیح می‌دهد، حتی اگر به قیمت تغییر دادن برنامه‌هایش یا بیرون آمدن از منطقه‌ی امن و آرام او باشد.

۳-با خانواده و دوستان شما با احترام رفتار می‌کند اگر مردی بداند که کسی برای شما مهم است، آن فرد برای او نیز مهم و مورد احترام خواهد بود. دلیلش هم ساده است: خانواده و دوستان شما برای‌تان عزیز هستند، مردی که عاشق شماست این موضوع را می‌داند و این افراد به خاطر شما برای او هم عزیز می‌شوند.

برای علایق شما احترام قائل است

۴-چیزی را می‌پسندد که شما دوست دارید؟ مرد‌ها گاهی علاقه شان را با توجه کردن به خواسته‌های کسی که دوستش دارند نشان می‌دهند. وقتی مردی شما را بخواهد اگر شما را به کنسرت خواننده مورد علاقه تان دعوت کرده یا سعی می‌کند لباس هایش را از میان رنگ‌های مورد علاقه شما انتخاب کند، بیشتر به حسش اعتماد کنید. او به دلیل علاقه‌ای که به شما دارد سعی می‌کند، چیز‌هایی را دوست داشته باشد که شما دوست دارید و به شیوه‌ای زندگی کند که شما زندگی می‌کنید.

۵-آیا تغییرات کوچک را می‌بیند؟ قدر تمام تعریف‌هایی که از شما می‌کند را بدانید. وقتی مردی شما را بخواهد و دوست تان داشته باشد، هر لباس تازه‌ای که می‌پوشید و هر کار تازه‌ای که می‌کنید برایش زیبا و رویایی جلوه می‌کند. برای نامزدی که عاشق شماست، هر تغییر کوچکی در ماه‌های اول بزرگ و مهم جلوه می‌کند و البته او نمی‌تواند حسش را نسبت به این تغییرات مهم از شما پنهان کند. بهتر است نشانه‌های این موضوع را هم در حرف‌ها و نگاه هایش جست و جو کنید.

برنامه ریزی برای آینده

۶-مدام از آینده صحبت می‌کند؟ آیا بیشتر از همیشه از آینده مشترک تان صحبت می‌کند و هیجان زده برایش برنامه می‌ریزد؟ وقتی به سفر می‌رود به شما تلفن کرده و آرزو می‌کند که آن مناطق را در سال‌های آینده با یکدیگر ببینید؟ یا وقتی شما از برنامه‌های آینده تان با او صحبت می‌کنید سعی می‌کند برنامه‌های خودش را با شما تنظیم کند و آینده اش را به سمت خواسته‌های شما ببرد؟ چنین مردی آماده ازدواج با شماست و به خاطر علاقه‌ای که به شما دارد دوست ندارد بی گدار به آب بزند و از همین حالا می‌خواهد فکر همه چیز را بکند؛ و البته وقتی مردی شما را بخواهد چند نشانه‌ی دیگر هم دارد.

۷– او همه تلاشش را می‌کند تا روز بد شما را تبدیل به یکی از بهترین روز‌ها کند

۸– او حتی کوچک‌ترین کار‌هایی را که شما انجام داده اید و حرف‌هایی را که زده اید هم به یاد دارد.

۹– و دوست دارد که از تمام جزییات زندگی شما سر در بیاورد، حتی چیز‌هایی که اهمیت زیادی هم ندارند

۱۰– او مدام با شما در تماس است.

۱۱– هنگام تصمیم گیری، شما و موقعیت تان را نیز در نظر می‌گیرد.

۱۲– آهنگ مورد علاقه اش را با شما به اشتراک می‌گذارد.

۱۳– شما بیش از هر فرد دیگری برای او اهمیت دارید.

۱۴– زمانی که به کمک احتیاج دارید، او حاضر است.

۱۵– مناسبت‌ها را به یاد دارد.

۱۶– با به آغوش کشیدن شما آرام می‌شود

۱۷– مجبور نیستید کنار او نقش بازی کنید

۱۸– دنیای او در شما خلاصه می‌شود و از این که عاشق شماست، بی نهایت خوشحال است.

منبع: نیک صالحی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار