اظهارنظر جالب مهدی فخیم زاده در مورد جشنواره فیلم فجر
کد خبر: ۲۷۰۳۴۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2023 February 04    -    ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
این بازیگر و کارگردان پیشکسوت در حاشیه فیلم‌ فجر، درباره فضاسازی‌هایی که نسبت به جشنواره وجود دارد و برخی می‌خواهند جشنواره را بی‌نور کنند و بسیاری از سینماگران به خاطر این فضاسازی‌ها خانه‌نشین شده‌اند، گفت: جشنوراه فجر چراغ نفتی نیست که با فوت کردن خاموش شود؛

«تابناک با تو» - مهدی فخیم‌زاده با بیان این‌که جشنواره فیلم فجر مطابق عمر انقلاب اسلامی ریشه‌دارد، می‌گوید: جشنواره چراغ‌نفتی نیست که خاموش شود.

اظهارنظر جالب مهدی فخیم زاده در مورد جشنواره فیلم فجر

این بازیگر و کارگردان پیشکسوت در حاشیه فیلم‌ فجر، درباره فضاسازی‌هایی که نسبت به جشنواره وجود دارد و برخی می‌خواهند جشنواره را بی‌نور کنند و بسیاری از سینماگران به خاطر این فضاسازی‌ها خانه‌نشین شده‌اند، گفت: جشنوراه فجر چراغ نفتی نیست که با فوت کردن خاموش شود؛ جشنواره فجر سال‌ها بوده و ریشه پیدا کرده است و با این‌ جور چیزها، خاموش نمی‌شود. ممکن است درجه‌اش پایین بیاید اما خاموش نمی‌شود. الان چهل و یکمین دوره جشنواره فجر، برگزار می‌شود در نتیجه مطابق عمر انقلاب ریشه دارد و خاموش نمی‌شود.

او همچنین خبر داد: در حال بازی در سریال تلویزیونی به کارگردانی احمد معظمی است. همچنین کاری را سیاه‌مشق می‌کند که شاید بشود.

فخیم‌زاده همچنین در بخشی دیگر از سخنان خود درباره ژانر پلیسی و پرداختن به آن در جشنواره و یا سریال‌های تلویزیونی گفت: ژانر پلیسی، همیشه مورد علاقه مردم دنیا بوده است. اگر در شبکه‌های اجتماعی نگاه بیندازید، ۸۰ درصد فیلم‌ها  پلیسی یا اقمار فیلم‌ پلیسی است. برای ساخت فیلم، باید امکانش را فراهم و تسهیل کرد. فیلم پلیسی همیشه مورد علاقه مردم بوده است.

ایسنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
3
4
این اظهار نظر برای خودش جالبه.فیلم های جوانیش رو دیدیم و الانشم دیدیم!
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
8
4
باید به تحریم کنندگان جشنواره فیلم فجر بگویم که این جشنواره در فرهنگ جامعه ما ریشه دوانده است و چون درختیست مثمرثمر.شما ها کی باشین که بخواین جشنواره رو تحریم کنین. بدبخت های بیچاره تا مردم مایل به کار های شما نباشن شما و کار های شما حرفی برای گفتن نخواهد داشت .شما درواقع دارین با این کارتون به مردم و فرهنگ مردم بی احترامی میکنید که مردم هم قاعدتا در مقابل کارشما به کار های شما آن احترامی را که می‌خواهید نمی‌گذارند. از سرنوشت بعضی از به اصطلاح هنرمندان خانم و آقا عبرت بگیرید.به آغوش گرم ملت عزیزمان ایران برگردید. مثل کودکان لج و لجبازی را کنار بگذارید آقایان شما بچه سه چهار ساله که نیستید آخه.
جشنواره فجر یکی از بهترین جشنواره ها هست که اگر نبود اینهمه دشمن نداشت.
آنتی فخیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
0
1
فخیم زاده یکبار در تلویزیون به کارمندها توهین کرد و گفت کارمندها دنبال کار کم و پول زیادند
فیلمهای جوانی این دلقک را ببینید
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار