دردسر تازه و عجیب دنی آلوس در زندان
کد خبر: ۲۷۰۴۸۰
تاریخ انتشار: 2023 February 06    -    ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
 مشکلات حقوقی دفاع راست سابق بارسلونا که در بازداشت به سر می‌برد، دوچندان شد.

 مشکلات حقوقی دفاع راست سابق بارسلونا که در بازداشت به سر می‌برد، دوچندان شد.

 

 

به نقل از نشریه موندودپورتیووی کاتالونیا، دردسرهای حقوقی دنی آلوس با مصادره بخشی از اموال و دارایی‌ها او افزایش یافت.

آلوس که از ماه گذشته به دلیل شکایت یک زن اسپانیایی از او به اتهام تجاوز جنسی در یک کلوب شبانه در ایالت کاتالونیا در تاریخ ۳۰ دسامبر سال ۲۰۲۲ در بازداشت به سر می‌برد، اکنون به دستور سازمان خزانه‌داری اسپانیا بخشی از اموالش را هم توقیف شده می‌بیند.

ظاهراً این اتفاق در پی عدم وصول بدهی ۲.۲۵ میلیون یورویی بازیکن ۳۹ ساله برزیلی به اداره دارایی اسپانیا است که سبب شده املاک او در اسپانیا تا زمان حسابرسی و تعیین تکلیف بدهی‌ها توقیف شود.

این اما تنها بخشی از مشکلات مالی است که در روزهای اخیر گریبان بازیکن سابق بارسلونا را گرفته است. پس از افشای ماجرا تجاوز آلوس، نه تنها چند اسپانسر معروف او از جمله شرکت آدیداس همکاری‌شان را با این بازیکن برزیلی قطع کرده‌اند بلکه سران آخرین تیم او، باشگاه پوماس مکزیک هم از کاپیتان تیم ملی برزیل در جام جهانی ۲۰۲۲ غرامتی ۴.۵ میلیون یورویی طلب کرده است. دلیل آن هم تخطی بازیکنان مفاد مندرج در قرارداد فی‌مابین بوده که فسخ یکطرفه قرارداد را از طرف باشگاه مکزیکی در پی داشت.

اخیراً منابع خبری در اسپانیا به نقل از آلوس اعلام کرده‌اند که او آماده پذیرش هر حکمی است که برای پرونده او در نظر گرفته شود.

جماران

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار