این لپ‌تاپ عجیب ۴۵ کیلوگرم وزن دارد!
کد خبر: ۲۷۲۷۹۳
تاریخ انتشار: 2023 March 02    -    ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
این لپ‌تاپ ۴۳ اینچی دارای پردازنده نسل یازدهم Core i۷-۱۱۶۵G۷ اینتل و کارت گرافیک انویدیا RTX ۲۰۶۰ است.
این لپ‌تاپ ۴۳ اینچی دارای پردازنده نسل یازدهم Core i۷-۱۱۶۵G۷ اینتل و کارت گرافیک انویدیا RTX ۲۰۶۰ است.
 
 
یک زوج یوتوبر که همیشه برای انجام چالش‌های عجیب‌وغریب آماده هستند، اکنون سنگین‌ترین لپ تاپ جهان را ساخته‌اند که ۴۵ کیلوگرم وزن دارد که در آن از قطعات شرکت اینتل استفاده شده است.
 
درحال‌حاضر بزرگ‌ترین لپ‌تاپ با اندازه ۲۱ اینچ ارائه می‌شود، بااین‌حال «ایوان» و «کتلین» با استفاده از نمایشگر سامسونگ M۷۰B یک لپ‌تاپ ۴۳ اینچی ساختند.
 
این لپ‌تاپ عجیب ۴۵ کیلوگرم وزن دارد!
 
ساخت بزرگ‌ترین لپ تاپ جهان
بیشتر قسمت‌های این لپ تاپ از تخته سه‌لایی ساخته شده است که توسط قاب‌های اکستروژن آلومینیوم با یک لولا پشتیبانی می‌شود. بااین‌وجود، صفحه ۴۳ اینچی دستگاه می‌تواند بالا و پایین برود. برای صفحه کلید دستگاه، این زوج از یک کیبورد مکانیکی Redragon K۶۰۵ استفاده کرده‌اند و همچنین با گنجاندن یک تاچ‌پد به اندازه تبلت از LTC، نیاز به موس در آن را از بین برده‌اند.
 
بزرگ‌ترین چالش برای ساخت سنگین‌ترین لپ تاپ جهان بدون‌شک پیداکردن یک باتری مناسب برای آن است. آن‌ها برای دستگاه خود از چند باتری ۱۵۰ واتی استفاده کرده‌اند که دو مورد از آن‌ها برای تأمین انرژی موردنیاز نمایشگر و رایانه کوچک و یک باتری سوم کوچک‌تر برای پشتیبانی از نور LED مورد استفاده قرار می‌گیرد.
 
سخت‌افزار داخلی این لپ‌تاپ نیز شامل کیت NUC ۱۱ Enthusiast Kit اینتل، پردازنده نسل یازدهم Core i۷-۱۱۶۵G۷ اینتل و کارت گرافیک انویدیا RTX ۲۰۶۰ می‌شود. با وجود این قطعات، زوج یوتیوبر موفق شده‌اند تا چندین بازی را روی این دستگاه اجرا کنند.
 

ایوان و کتلین پس از تصمیم‌گیری در مورد سخت‌افزار این لپ تاپ، قطعات پلاستیکی آن را با پرینتر سه‌بعدی تهیه کردند، قطعات چوبی آن‌ها را برش دادند، لوگوی آن را طراحی کردند و سپس قطعات مختلف را به یکدیگر وصل کردند تا بزرگ‌ترین لپ‌تاپ جهان ساخته شود.

دیجیاتو

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار