عشقِ رضا پروانه به مژگان، قلب‌ها را تسخیر کرد
کد خبر: ۲۷۲۹۱۱
تاریخ انتشار: 2023 March 04    -    ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
 در چنین سریالی با این بازیگران خوب و قدرتمند، بازی‌های علیرضا کمالی و ژیلا شاهی تحسین همگان را برانگیخته است.
 در چنین سریالی با این بازیگران خوب و قدرتمند، بازی‌های علیرضا کمالی و ژیلا شاهی تحسین همگان را برانگیخته است.
 
 
عشقِ رضا پروانه به مژگان، قلب‌ها را تسخیر کرد
 
سریال «پوست شیر» یکی از سریال‌های تولید شبکه نمایش خانگی است. پخش دو فصل از این سریال به پایان رسیده و اولین قسمت از فصل سوم دیروز منتشر شد. پوست شیر به شدت مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است. داستان اسرارآمیز و جالب این سریال کنجکاوی بینندگان را جلب کرده و همه دوستداران این سریال بعد از تماشای هر قسمت، منتظر آمدن قسمت بعدی هستند. در همان قسمت‌های اول یکی از شخصیت‌های اصلی به نام «ساحل» که «پردیس احمدیه» نقش آن را ایفا می‌کرد به قتل رسید. اما در قسمت آخر فصل دوم مشخص شد که ساحل زنده است! واکنش کاربران به این اتفاق بسیار جالب بود. عده‌ای از مخاطبان سریال به صفحه شخصی پردیس احمدیه رفتند و برایش کامنت‌های جذاب و بامزه‌ای گذاشتند. مثلا این که: «این چه وضعش است؟ ما کلی برای ساحل عزاداری کرده‌ایم. حالا می‌گویند زنده هستی؟» گذشته از فیلمنامه، چیزی که باعث استقبال مخاطبان شده است بازی‌های درخشان بازیگران پوست شیر است. هادی حجازی‌فر، مهرداد صدیقیان، شهاب حسینی، پانته‌‌آ بهرام و حتی چند بازیگر نقش‌های فرعی، خیلی خوب بازی کرده‌اند.
 
اما در چنین سریالی با این بازیگران خوب و قدرتمند، ایفای نقش دو نفر دیگر به شدت به چشم آمده و تحسین همگان را برانگیخته است. این دو نفر علیرضا کمالی در نقش «رضا پروانه» و ژیلا شاهی در نقش «مژگان» هستند. کمالی پیشتر هم در سریال‌هایی مثل «وارش»، «لحظه گرگ و میش»، «نفس»، «انقلاب زیبا» و «قلب یخی» هم بازی کرده بود. اما رضا پروانه به احتمال زیاد، ماندگارترین کاراکتر در کارنامه کاری او تا امروز است. رابطه رضا پروانه و مژگان در این سریال به یک مثال تازه برای تعریف یک رابطه عاشقانه تبدیل شده است. ببینید در فضای مجازی درباره این سریال و به ویژه این دو کاراکتر چه گفته‌اند: 
 
*سریال جذاب و خوش‌ساخت پوست شیر رو می‌بینم؛ ستاره‌ سریال نه شهاب حسینی و هادی حجازی‌فر که علیرضا کمالیه... خیلی جون‌دار بازی کرده... دمش گرم!
 
*یه عشقی نصیبتون شه از جنس عشق مژگان به رضا پروانه تو سریال پوست شیر. به این میگن سریال.»
 
*آقا اجازه بفرمایید یه توییت روزمره بخاطر آقای علیرضا کمالی بزنم .. و  این سریال پوست شیر که به طرز عجیبی تمیز و شیک و مجلسی ساختند و با اختلاف بهترین نمایش خانگی بوده تا الان.
 
*در روزها که از بازی خوب علیرضا کمالی در پوست شیر گفته می‌شه باید به بازی خوب ژیلا شاهی هم اشاره کرد. بازیگر روبروی علیرضا کمالی در تمام لحظه‌های حضورش در سریال، بازی خوبی ارائه می‌دهد. حضور ژیلا شاهی در بیشتر آثار مستقل سینمای ایران باعث شده تا بازی‌های خوبش در سینما دیده نشود.
 
*پوست شیر تا اینجا قشنگ‌ترین سریال تاریخ سینمای ایران بوده برای من. علیرضا کمالی (رضا پروانه)، هادی حجازی‌فر و ژیلا شاهی (زن رضا پروانه) خارق‌العاده بازی می‌کنن.
 
*واقعا رضا پروانه گلی از گل‌های بهشته. حیف که از این دوست‌ها فقط تو فیلم‌ها و سریال‌ها هست.
 
*جمله تکراریست اما آقای علیرضا کمالی شما چقد خوب بازی می‌کنی جناب!  والله از توانم خارجه.
 
*از علیرضا کمالی تو پوست شیر خیلی خوشم‌ میاد... در این حد که لازم دارم با یه رضا پروانه آشنا بشم... در حد آشنایی! من حتی تو خیالم حتی واسه شوخی هم میترسم ادامه بدم!
 
*بازی علیرضا کمالی توی پوست شیر درجه یکه. شما فکر کن همین نقش رو میدادن به میلاد کی‌مرام! گند می‌زد توی نقش به خدا. 
 
*شخصیت‌های سریال پوست شیر به قدری قوی شخصیت‌پردازی شده‌اند که مانند شخصیت‌های واقعی در ذهن ما زنده‌اند و به آنها فکر می‌کنیم.
 
*ولی «آقا نعیم» باشید تا رضا پروانه بودن رو بهتون یاد بدیم الله وکیلی... دلم برا این مدل رفاقتا لک زده...
 
*پوست شیر یکی از بهترین سریال‌های سالیان اخیر با بازی‌های درخشان هادی حجازی‌فر و علیرضا کمالی، و با شخصیت‌پردازی‌های بسیار خوب خصوصا شخصیت آقا رضا پروانه. 
 
*علیرضا کمالی و ما ادراک ما علیرضا کمالی! در کل تاریخ سینما و سریال ایران بازی به این گیرایی ندیدم! چه می‌کنه این رضا پروانه!
 

*دوستان به شهاب حسینی اشاره کردن. منم بگم ...از نفس تا پوست شیر می‌تونم به علیرضا کمالی بگم هنوزم بازیگر مورد علاقه‌م تویی! می‌خواستم بگم از انقلاب زیبا ولی اصلا انقلاب زیبا رو ندیدم.

برترین ها

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار