ایستگاه تلویزیونی به زیبایی حلقه‌های فیلم
کد خبر: ۲۷۴۰۶۵
تاریخ انتشار: 2023 March 19    -    ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
پایتخت آلبانی -تیرانا- در حال حاضر در یک دوره رونق ساخت و ساز است و تعداد قابل توجهی از ساختمان‌های نامتعارف و غیر معمول هم در آن حال ساخته شدن هستند. از جمله تئاتر ملی آلبانی BIG و ساختمان مرکز شهر وان تیرانا که MVRDV آن‌ها را ساخته است. آخرین پروژه یک دفتر مرکزی جدید برای یک ایستگاه تلویزیونی است...

این ایستگاه تلویزیونی در آلبانی به زیبایی شبیه حلقه‌های فیلم روی هم چیده شده، ساخته شده است(یک پزشک)

این ایستگاه تلویزیونی در آلبانی به زیبایی شبیه حلقه‌های فیلم روی هم چیده شده، ساخته شده است(یک پزشک)«تابناک با تو» - پایتخت آلبانی -تیرانا- در حال حاضر در یک دوره رونق ساخت و ساز است و تعداد قابل توجهی از ساختمان‌های نامتعارف و غیر معمول هم در آن حال ساخته شدن هستند. از جمله تئاتر ملی آلبانی BIG و ساختمان مرکز شهر وان تیرانا که Mاین ایستگاه تلویزیونی در آلبانی به زیبایی شبیه حلقه‌های فیلم روی هم چیده شده، ساخته شده استVRDV آن‌ها را ساخته است. آخرین پروژه یک دفتر مرکزی جدید برای یک ایستگاه تلویزیونی است که به شکل حلقه‌های فیلمی که بدون دقت روی هم چیده شده‌اند، است.

دفتر مرکزی تلویزیون Klan توسط شرکت پرتغالی OODA با همکاری شرکت محلی Artech طراحی شده است.

ما هنوز در مورد ارتفاع آن را نمی‌دانیم، اما می‌دانیم که ساختمان از هشت طبقه تشکیل شده. آن‌ها با پلکانی به هم متصل می‌شوند. نمای بیرونی نیز دارای یک صفحه نمایش بزرگ برای نمایش رویداد‌های ورزشی و رویداد‌های دیگر خواهد بود.

فضای داخلی میزبان فضای اداری و استودیو‌های تلویزیونی خواهد بود که به صورت دایره‌ای در اطراف یک دهلیز مرکزی بزرگ قرار دارند. استفاده از حداقل ستون‌ها و نمای شیشه‌ای و نورگیر برای اطمینان از نفوذ نور طبیعی کافی به داخل طراحی شده و در عین حال چشم‌انداز بیرون هم قابل رویت است.

با ایستادن در کنار بزرگراه، تلویزیون Klan یک نماد مستقل در تیرانا به وجود می‌آورد.

چیز‌های دیگری که در آن پیشبینی شده، پنل‌های خورشیدی برای کاهش استفاده از انرژی شبکه و سیستم جمع آوری آب باران، که برای آبیاری محوطه‌های بیرونی، است.

این پروژه برنده یک مسابقه معماری شده و در حال حاضر در حال انجام است، اگرچه هنوز درباره تاریخ مورد انتظار تکمیل آن چیزی گفته نشده.

این ایستگاه تلویزیونی در آلبانی به زیبایی شبیه حلقه‌های فیلم روی هم چیده شده، ساخته شده است(یک پزشک)

این ایستگاه تلویزیونی در آلبانی به زیبایی شبیه حلقه‌های فیلم روی هم چیده شده، ساخته شده است(یک پزشک)

منبع: یک پزشک

برچسب ها: فیلم ، حلقه ، طراحی ، ایستگاه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار