قیمت لپ‌تاپ اچ‌پی، لنوو و ایسوس امروز ۴ فروردین
کد خبر: ۲۷۴۸۵۱
تاریخ انتشار: 2023 March 24    -    ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵

قیمت پرفروش‌ترین لپ‌تاپ‌های اچ‌پی، لنوو و ایسوس در بازه‌های زمانی مختلف تغییراتی را تجربه کرده و مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

به گزارش ایمنا، لپ‌تاپ نوعی رایانه است که به‌دلیل قابل‌حمل‌بودن، همچنین داشتن وزن و سایز کم، بیشتر از کامپیوترهای خانگی مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

دانستن قیمت لپ‌تاپ‌های برتر و پرفروش به کاربران کمک می‌کند تا بتوانند بین نمونه‌های مختلف، بهترین گزینه را انتخاب کنند.


پرفروش‌ترین لپ‌تاپ‌های امروز

لپ‌تاپ ایسوس X۵۴۳MA-GQ۱۰۱۲

لپ‌تاپ‌های سری X «ایسوس» به‌نسبت کارایی و کیفیت، قیمت مناسبی دارند و جزو پرطرفدارترین محصولات این شرکت هستند. این محصولات معمولاً با مشخصات سخت‌افزاری مختلف و در طرح‌ها و رنگبندی‌های متنوعی عرضه می‌شوند تا پاسخ‌گوی نیاز کاربران مختلف باشند.

یکی از این محصولات X۵۴۳MA-GQ۱۰۱۲ است که مثل مدل‌های قبلی تماماً از پلاستیک ساخته شده است، اما کیفیت و استحکام آن حس بدنه آلومینیومی را القا می‌کند. این لپ‌تاپ با وجود ضخامت بدنه تقریباً زیاد ۲۷ میلی‌متری، فقط حدود دو کیلوگرم وزن دارد و به همین دلیل برای حمل‌ونقل دائمی گزینه مناسبی است.

ایسوس یکی از نام‌های شناخته شده در حوزه ساخت لپ‌تاپ به حساب می‌آید و محصولات این شرکت هم با کیفیت بسیار خوبی راهی بازار می‌شوند. ایسوس برای اینکه بتواند به تمام نیاز بازار پاسخ دهد، لپ‌تاپ‌های مختلفی با قیمت‌ها و سخت افزارهای مختلف راهی بازار کرده است. به همین دلیل شما هم لپ‌تاپ ارزان قیمت ایسوس را در بازار مشاهده می‌کنید و هم محصولات رده بالا این شرکت در بازار قابل خرید هستند.

اگر به دنبال یک لپ‌تاپ ایسوس می‌گردید که در کنار داشتن کیفیت ساخت قابل قبول، قیمت مناسبی هم داشته باشد می‌توانیم لپ‌تاپ ایسوس X۵۴۳MA-GQ۱۰۱۲ را به شما معرفی کنیم. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که لپ‌تاپ ارزان ایسوس X۵۴۳MA-GQ۱۰۱۲ برای کارهای خانگی مناسب خواهد بود و نباید از آن انتظار داشته باشید که از پس فعالیت‌های سنگین بر بیاید.

در ابتدا باید به این موضوع اشاره کنیم که لپ‌تاپ ایسوس X۵۴۳MA-GQ۱۰۱۲ محصولی است که در ابعاد ۳۸۱*۲۵۱*۲۷ میلی متر ساخته شده و ۱.۹ کیلوگرم هم وزن دارد. ابعاد و وزن نشان می‌دهد که با محصولی نسبتاً سنگین و کمی بزرگ سر و کار داریم. ضخامت این لپ‌تاپ خیلی کم نیست و وزن بالای آن هم باعث می‌شود که این محصول را نتوانید خیلی طولانی حمل کنید. با این حال با محصول خوش ساختی سر و کار خواهید داشت کاملاً برای مصارف خانگی مناسب است و به راحتی می‌تواند جای کامپیوتر خانگی شما را پر کند.

لپ‌تاپ ایسوس جزو محصولات نسبتاً بزرگی به حساب می‌آید که از صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچ بهره می‌برد. البته که ویژگی این صفحه نمایش OLED بودن آن است. صفحه نمایش OLED رنگ‌ها را بهتر نشان می‌دهد و روشنایی بیشتری هم در مقایسه با صفحه‌های نمایش معمولی دارد. البته تنها نقطه ضعف این صفحه نمایش وضوح تصویر نه چندان بالای آن است. با محصولی سر و کار خواهید داشت که صفحه نمایشی با وضوح تصویر HD یا ۱۳۶۶*۷۶۷ پیکسل دارد.

صفحه نمایش لپ‌تاپ ایسوس X۵۴۳MA-GQ۱۰۱۲ مات است و نور را بازتاب نمی‌دهد. به همین دلیل در محیط‌های درخشان به خوبی می‌توانید با لپ‌تاپ کار نکنید. با این حال دوست داشتیم که لپ‌تاپ ارزان ایسوس X۵۴۳MA-GQ۱۰۱۲ از صفحه نمایشی با وضوح تصویر بالاتری بهره ببرد. البته که وضوح تصویر بالاتر احتمالاً قیمت این محصول را افزایش می‌داد.

 

قیمت انواع مدل‌های پرفروش گوشی‌های تلفن همراه برند سامسونگ همچون A۵۲ و نوت در بازه زمانی هفت روز گذشته در بازارهای موبایل ایران تغییراتی را تجربه کرده و مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تا چند سال پیش برند سامسونگ به‌عنوان یک پرچم‌دار بازار موبایل و فناوری، هر سال یک یا دو گوشی هوشمند را روانه بازار می‌کرد و خریداران انتخاب‌های زیادی پیش روی خود نداشتند، اما با پیشرفت روزافزون فناوری و گسترش خطوط تولید گوشی‌های هوشمند این برند در کشورهای مختلف، این روزها اگر سری به بازار بزنید، با مدل‌های رنگارنگ و مختلفی از تلفن‌های همراه برند سامسونگ مواجه خواهید شد که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارد و در برخی زمینه‌ها با مدل‌های دیگر متفاوت است.

انتخاب از میان گوشی‌های برند سامسونگ بیش از هر چیز به بودجه و کارکرد مدنظر کاربر بستگی دارد و پیش از اقدام به خرید باید خواسته کاربر از گوشی جدید و هزینه‌ای که قصد دارد بپردازد، مشخص شود.

در ادامه لیست پرفروش‌ترین مدل‌های گوشی تلفن همراه برند سامسونگ طی بازه زمانی هفت روز گذشته در بازارهای ایران به همراه قیمت حدودی آن را مشاهده می‌کنید:
پرطرفدارترین گوشی سامسونگ

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A۱۳ دو سیم کارت
رم: چهار گیگابایت فناوری صفحه نمایش: PLS اندازه :۶.۶ اینچ شبکه‌های ارتباطی :۲G، ۳G، ۴G حافظه داخلی: ۶۴ گیگابایت نسخه سیستم عامل: Android۱۲

سامسونگ Galaxy A۱۳ یکی از گوشی‌های هوشمند میان‌رده جدید سامسونگ است که به نسبت پارت‌نامبر قبلی خود، در برخی از مشخصات فنی تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند. در نمای روبه‌رویی این گوشی به صفحه‌نمایش با ابعاد ۶.۶ اینچ و رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۸ پیکسل از نوع PLS مجهز شده که توانایی نمایش ۴۰۰ پیکسل در هر اینچ را دارد. طراحی ناچ واتردراپ یا همان اینفینیتی U برای این صفحه‌نمایش در نظر گرفته شده است که بریدگی قطره‌ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه‌نمایش، سنسور دوربین سلفی با رزولوشن هشت مگاپیکسل را در خود جای داده است.

در قسمت پشتی هم یک سنسور دوربین اصلی قدرتمند با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل از نوع عریض (wide) در کنار سنسور پنج مگاپیکسل فوق عریض (ultrawide) و دو سنسور با رزولوشن دو مگاپیکسل از نوع ماکرو و سنجش عمق، سنسورهای دوربین چهارگانه سامسونگ Galaxy A۱۳ را تشکیل می‌دهند، اما اصلی‌ترین تفاوت این گوشی با پارت‌نامبر دیگر، در مشخصات سخت‌افزاری و پردازنده در نظر گرفته شده است. این گوشی به پردازنده هلیو G۸۰ شرکت مدیاتک مجهز شده است که توانایی ارائه عملکرد قابل قبولی را در اجرای بازی‌ها و نرم‌افزارهای محبوب و کاربردی دارد.

در انتها هم، همانند اکثر گوشی‌های هوشمند سری A سامسونگ، این گوشی از باتری مناسب و قدرتمندی بهره برده است. باتری با میزان ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت که به ازای هر بار شارژ صد درصدی، توانایی ارائه طول عمر مفید دو روز را به ازای هر بار شارژ صد درصدی دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار