این مرد صاحب بلندترین ریش جهان است
کد خبر: ۲۷۴۸۷۱
تاریخ انتشار: 2023 March 25    -    ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵
بلندترین ریش دنیا همچنان در حال رشد است. ساروان سینگ، ساکن کانادا برای سومین بار رکورد بلندترین ریش گینس را به نام خود ثبت کرده است. رکورد‌های جهانی گینس این هفته اعلام کرد که ساروان سینگ که در سوری در استان بریتیش کلمبیا زندگی می‌کند، رکورد خود را که در سال ۲۰۱۰ ثبت شده بود، شکست، زمانی که ریش‌های کاملاً باز شده او تا ۲.۴۹۵ متر کشیده شد.

این مرد صاحب بلندترین ریش جهان است(فرارو)

این مرد صاحب بلندترین ریش جهان است(فرارو)«تابناک با تو» -  بلندترین ریش دنیا همچنان در حال رشد است. ساروان سینگ، ساکن کانادا برای سومین بار رکورد بلندترین ریش گینس را به نام خود ثبت کرده است.

رکورد‌های جهانی گینس این هفته اعلام کرد که ساروان سینگ که در سوری در استان بریتیش کلمبیا زندگی می‌کند، رکورد خود را که در سال ۲۰۱۰ ثبت شده بود، شکست، زمانی که ریش‌های کاملاً باز شده او تا ۲.۴۹۵ متر کشیده شد.

برای اندازه‌گیری صحیح، ریش‌ها باید زمانی که خیس هستند اندازه‌گیری شوند تا از شر فر‌هایی که ممکن است طول آن‌ها را کوتاه کنند خلاص شوند.

رکورد‌های جهانی گینس گفته است که آقای سینگ یک برنامه منظم مراقبت از ریش خود دارد که شامل شامپو زدن و حالت دادن به ریش هر روز در حمام و سپس شانه کردن دقیق با روغن ریش است.

این شهروند کانادایی هر روز درگیر یک روال طولانی مرتب کردن ریش خود می‌شود. او صبح خود را با بازکردن ریش و ورود به وان با مو‌های باز شده شروع می‌کند. سپس ریش خود را کاملا خیس می‌کند مرحله بعدی شامل شامپو زدن آرام ریش از بالا به پایین است و مطمئن شود که همه تار‌ها تمیز شوند. سپس ریش‌ها را آبکشی کرده و نرم کننده می‌زند. در ادامه ۱۰ دقیقه دیگر طول می‌کشد تا ریش او کاملاً خشک شود. پس از خشک شدن، ساروان روغن و ژل را روی ریش خود شانه می‌کند و مطمئن می‌شود که به طور یکنواخت در سرتاسر ریش مالیده شود.

سینگ می‌گوید ریش او هدیه‌ای از طرف خداست. او به رکورد‌های جهانی گینس گفت: این به عنوان یکی از مهمترین جنبه‌های سیک بودن دیده می‌شود.

وی افزود: هر چیزی که از جانب خدا داده شده است، باید همانطور که هست حفظ شود.

در آیین سیک، کوتاه نکردن مو‌ها یکی از پنج اصل اصلی ایمان است. ساروان که آیین سیک دارد، هرگز ریش خود را کوتاه نکرده است. وی گفت: از سن ۱۷ سالگی از زمانی که ریش‌هایم شروع به رشد کرد، من آن را به همان روش حفظ کردم.

او گفت: به عنوان سیک ها، ما ریش را نگه می‌داریم و این بخشی از هویت ما است.

معمولاً ساروان ریش خود را در طول روز بسته نگه می‌دارد و از پارچه‌ای استفاده می‌کند تا مطمئن شود که در جای خود بماند. اما وقتی در مناسبت‌های خاص یا مراسم مذهبی شرکت می‌کند، آن را باز می‌کند.

این مرد صاحب بلندترین ریش جهان است(فرارو)

اگرچه حفظ چنین ریش بلندی ممکن است کار سختی به نظر برسد، اما او می‌گوید که ریش خود را دوست دارد و هرگز برای نگهداری از آن مشکلی نداشته است.

وی می‌گوید که همیشه بر هر چالشی که با داشتن ریش بلند پیش می‌آید غلبه کرده است و اغلب آرزو می‌کند که این ریش بلندتر باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار