زنان باید سراغ این گروه از مردان بروند
کد خبر: ۲۷۵۰۵۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2023 March 29    -    ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۵
بسیاری از زنان، همیشه به سمت مردان خوش‌قیافه، هیجان‌انگیز و پر تحرک جذب می‌شوند که جاذبه جنسی آنها، زنان را فریب می‌دهد.
 بسیاری از زنان، همیشه به سمت مردان خوش‌قیافه، هیجان‌انگیز و پر تحرک جذب می‌شوند که جاذبه جنسی آنها، زنان را فریب می‌دهد. اما این روابط اغلب دوام نداشته و زنان را ناامید می‌کنند. یک زیست‌شناس که در مورد رفتار حیوانات مطالعه می کرد، متوجه شد که خودش در انتخاب جفت مناسب، شکست خورده است. در نتیجه تصمیم گرفت مطالعه جدی تری در مورد انتخاب شریک زندگی در انسان ها داشته باشد.
 
زنان باید سراغ این گروه از مردان بروند
 
این زیست شناس به تدریج متوجه شد که انتخاب مردان به اصطلاح آلفا توسط زنان، تا حدی ناشی از غرایز آنهاست که در عصر حجر تکامل یافته است. زمانی که یک زن مردی قدرتمند، مسلط و با موقعیت بالا را ترجیح می داد که بتواند او را تامین کند و از او محافظت کند.
 
نکته مهم این است که یک مرد خوب در دراز مدت شما را خوشحال تر می کند. در اینجا مجموعه ای از نکات برگرفته از برنامه این زیست شناس را مرور می کنیم که می توانید از آنها برای پیدا کردن شریک زندگی ای که شما را در طولانی مدت خوشحال کند، استفاده کنید.
 
خوشتیپ ها و قدبلندها را رد کنید
 
 
علم نشان می دهد که اولویت دادن به کاریزما و جذابیت، تضمین کننده خوشبختی طولانی مدت رابطه نیست، بنابراین ایده یافتن فردی بلندقد، ثروتمند و پر تحرک را از ذهن خود دور کنید. هنگامی که به میانسالی رسیدید، واقعاً به یک مرد اهل رقابت و کنترل گر نیاز ندارید. این جاذبه غریزی به مردان قوی و قدرتمند به دوران عصر حجر برمی‌گردد، زمانی که زندگی سخت بود و به دست آوردن یک همسر مسلط و با موقعیت بالا، بهترین راه برای تضمین غذا و محافظت از یک زن و فرزندانش بود.
 
اما اینها ویژگی هایی نیستند که لزوماً برای موفقیت رابطه خوب باشند. انتخاب طبیعی به شادی اهمیتی نمی دهد. اگر فردی زیبا را می بینید و احساس می کنید که جذابیت دارد، ابتدا او را به درستی بشناسید و قبل از اینکه به خودتان اجازه دهید وارد رابطه شوید، مطمئن شوید که او مرد خوبی است.
 
 
از ۴ راهبرد علمی زیر برای فیلتر کردن مردان مسلط و با موقعیت بالا استفاده کنید تا زمانی که مردی را بیابید که دارای ویژگی های مناسب برای یک رابطه رضایت بخش و پایدار باشد.
 
۱. کسی را انتخاب کنید که معیار جذابیت آنها به عنوان یک شریک بالقوه، تقریباً معادل ارزش شما باشد. اگر آنها از شما جذاب تر باشند، توجه بسیاری از زنان دیگر را به خود جلب می کنند و ممکن است آنطور که شما می خواهید برای شما ارزش قائل نشوند.
 
۲. از مردانی حمایت کنید که قدرت همدلی بالایی دارند؛ به این معنی که احتمالاً با ملاحظه هستند و با مردم خوب رفتار می کنند. مراقب رفتار آنها با دیگران (پیشخدمت یا دوستانشان) باشید، به خصوص زمانی که آنها فکر می کنند حواس شما نیست و این کار را در طی چندین ملاقات انجام دهید. بعضی از مردها در شروع کار عالی هستند، اما در ادامه تغییر می کنند.
 
۳. کسانی را که از منافع خود برای کمک به دیگری می گذرند را در اولویت بالا قرار دهید. اینکه مردی حاضر باشد نه از منابع مالی بلکه انرژی و وقت خود را برای رفاه شما هزینه کند ارزش دارد.
 
۴. برای واجد شرایط بودن به عنوان مرد مناسب روابط خوب، او باید در دلبستگی های خود ایمن باشد، از صحبت در مورد نیازهای شما خوشحال باشد و هر کاری که می تواند برای برآوردن آنها انجام دهد. مردی با مشکلات دلبستگی (ترس از نزدیک شدن بیش از حد که ممکن است ریشه در دوران کودکی یا روابط قبلی او داشته باشد) عقب نشینی می کند و در مقابل تعهد مقاوم است.
 
خواسته های خود را از نیازهای خود جدا کنید
 
 
ممکن است فکر کنید مرد رویاهای شما باید ثروتمند، خوش قیافه و محبوب باشد، باید شما را سرگرم کند و حس شوخ طبعی داشته باشد. اینها خواسته‌های شما هستند، اما آیا واقعاً به آن‌ها نیاز دارید؟
 
فهرستی از خواسته‌های خود و نیازهای خود (ویژگی‌های غیرقابل مذاکره که فکر می‌کنید برای یک رابطه پایدار و شاد ضروری هستند) تهیه کنید.
 
رابطه جنسی را به تاخیر بیاندازید
 
قبل از اینکه به درستی یکدیگر را بشناسید، در برابر وسوسه رابطه جنسی مقاومت کنید. رابطه جنسی قبل از اینکه فرصتی برای شناخت درست از یک مرد داشته باشید، مجموعه ای از مواد شیمیایی را ایجاد می کند که می تواند شما را به شدت به یک مرد متصل کند.
 
بهتر است در ابتدا در برابر این احساسات مقاومت کنید و رابطه را به آرامی پیش ببرید و قبل از اینکه با هم به رختخواب بروید، وقت خود را صرف ساختن تصویر مناسب از آن شخص کنید. این کار ممکن است روزها، هفته ها یا حتی ماه ها، طول بکشد. هیچ فایده ای ندارد که انرژی عاطفی خود را برای کسی که در درازمدت برای شما خوب نیست هدر دهید.
 
چگونه یک مرد خوب را دوست داشته باشیم، نه یک مرد بد
 
از کمبود جذابیت اولیه نا امید نشوید. تحقیقات نشان می دهد که اگر شخصیت و شوخ طبعی یک مرد را دوست دارید، می توانید به تدریج او را از نظر جسمی جذاب بدانید و میلتان به او افزایش می یابد.
بهترین چیز برای افزایش این جاذبه پیدا کردن چیزی است که او در آن اعتماد به نفس دارد. مانند یک ورزش خاص، نوازختن سازی یا هر مهارتی که در آن موفق است.  مردهای خوب ممکن است ترجیح دهند درخشش خود را پنهان کنند، اما ارزش حفاری دیدن او را در مکان شادش دارد.
 
مردان زیادی را رد کنید
 
هر چه مردان بیشتری را بتوانید رد کنید، شانس بیشتری برای یافتن کسی که می تواند شما را خوشحال کند می یابید. بی رحمانه از کنار جذاب ها عبور کنید و انتخاب های خود را برای مردانی که می توانند به درستی به شما علاقه مند شوند، نگه دارید:
 
۱. عکس پروفایلتان باید معرف علاقه مندی های شما باشد
 
زنان تمایل دارند فکر کنند که باید عکس پروفایلی جذاب و سکسی داشته باشد، تا مورد توجه طیف وسیعی از مردان قرار گیرند. اما اگر علاقه مندی خود به سبکی خاص، نوع پوششی خاص، هنری خاص و … در مشخصاتتان بگنجانید، اگرچه ممکن است تعدادی از مردهایی که در واقع به در شما نمی خورند از کنار شما بگذرند، اما مطمئن باشید که برای مردی که مناسب شماست جذاب خواهید بود. تلاش برای فریب دادن با عکس های دستکاری شده یا فیلتر شده فایده ای ندارد.
 
تحقیقات نشان می‌دهد که اگر ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را نشان دهید، احتمالاً پاسخی را از مردی دریافت می‌کنید که برای شما مناسب است تا اینکه بخواهید یک جذابیت عمومی و همه جانبه را به تصویر بکشید.
 
۲. از پاسخ دادن به مردانی که نمی‌دانند به دنبال چه نوع رابطه‌ای هستند یا می گویند: «ببینیم چه اتفاقی می‌افتد» خودداری کنید.
 
۳. زمان زیادی را برای چت کردن تلف نکنید.
 
در عوض ترتیبی دهید که در اوایل فرآیند آشنایی از نزدیک یکدیگر را ملاقات کنید. از این فکر که «گزینه های زیاد دیگری وجود ندارد» اجتناب کنید و ذهنیت «موردهای دیگری هم وجود دارد» را در نظر داشته باشد.
 
چگونه به یک مرد شایسته برخورد کنیم
 
زنان باید سراغ این گروه از مردان بروند
 
خوب نیست که کار مهم یافتن یک شریک خوب را به شانس بسپارید. مردان خوب، آنهایی که محترم هستند و به آنچه مردم فکر می کنند اهمیت می دهند، تمایل به عقب نشینی دارند. اگر یکی از آن‌ها را می‌خواهید، باید بیرون بروید و آن‌ها را پیدا کنید و آماده باشید تا اولین حرکت را انجام دهید.
 
۱. عادت کنید در مترو، در سوپرمارکت، زمانی که برای پیاده روی می‌روید، با غریبه‌ها (زن و مرد) صحبت کنید تا بتوانید شخصی به نظرتان جالب میاید را پیدا کنید.
 
۲. کافه ها، دوره‌همی‌ها را که در آن گروه هایی با علایق مشترک دور هم جمع می شوند، بررسی کنید.
 
۳. هر زمان که قرار ملاقات با دوستی را در کافه ترتیب دادید، زودتر به آنجا برسید، رو به بیرون به داخل اتاق بنشینید و از تلفن خود دوری کنید. به اطراف اتاق نگاه کنید، با مردم تماس چشمی برقرار کنید و لبخند بزنید.
 
۴. از انجام اولین حرکت نترسید. مردهای خوب معمولاً محترمانه رفتار می کنند و ممکن است عقب نشینی کنند، به خصوص اگر فکر کنند شما واقعاً شگفت انگیز هستید.
 

۵. برای برقراری ارتباط پیش قدم شوید. به بهانه ای می توانید شماره خود را در اختیار مردی که می خواهید بیشتر بشناسید قرار دهید.

روزیاتو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
5
3
این موارد که مشخصات من بود
البته من شماره مو نمی دم لطفا اصرار نکنید
Saber
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
0
2
همه اینا چرته ؛الان دخترا بدنبال مردی هستن که پولدار باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار