دلیل پلمب دو قنادی معروف در تهران
کد خبر: ۲۷۵۲۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2023 March 28    -    ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵
 رئیس گشت‌های ویژه سازمان تعزیرات حکومتی کشور از پلمب ۲ واحد صنفی قنادی معروف در تهران به دلیل تخلفات متعدد از جمله گران‌فروشی و رعایت نکردن بهداشت خبر داد.

 رئیس گشت‌های ویژه سازمان تعزیرات حکومتی کشور از پلمب ۲ واحد صنفی قنادی معروف در تهران به دلیل تخلفات متعدد از جمله گران‌فروشی و رعایت نکردن بهداشت خبر داد.

 
 

بهمن حسن بیگی اظهارداشت: گشت مشترک سازمان تعزیرات حکومتی در راستای گزارش‌های دریافتی مبنی بر گران‌فروشی و کم فروشی قنادان و شیرینی‌فروشان با حضور رئیس گشت‌های ویژه سازمان تعزیرات حکومتی کشور و پلیس امنیت اقتصادی و کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی تهران و بازرسی و نظارت اتاق اصناف و نماینده اتحادیه صنف قنادان به دو واحد از قنادی‌های معروف شهر تهران مراجعه کرد.

 

وی ادامه داد: با بررسی کارشناس بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و بازرسی و نظارت اتاق اصناف و نماینده اتحادیه صنف قنادان تخلفات یکی از این قنادی‌ها محرز شد.

 

حسن‌بیگی افزود: گران‌فروشی، درج نکردن قیمت و ارائه ندادن فاکتور خرید همچنین صادر نکردن فاکتور از یک سو و از طرف دیگر تخلف بهداشتی یکی از واحدها به دلیل استفاده از پارکینگ برای تولید بامیه و زولبیا از جمله تخلفات در این گشت ویژه بود.

رئیس گشت‌های ویژه سازمان تعزیرات حکومتی کشور گفت: نداشتن کارت بهداشت و کاربرد مواد غیرمجاز در تزئین شیرینی و کیک همچنین وجود سوسک در کارگاه تولید شیرینی و کیک موجب شد تا با دستور صادره کارگاه پلمب و بر سردرب واحدها بنر تخلف نصب و پرونده‌های تشکیل شده برای رسیدگی به شعب اداره کل شهر تهران ارجاع شود.

ایرنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
0
0
تعزیرات حکو متی لطفا سری هم به نانوایی جنب درب ورودی بازار میوه وتره بار صادقیه بزنه که چطور نان لواش ماشینی ۶۵۰ تومنی رو ۱۵۰۰ تومان به خلایق میفروشه .لطفا بازرسی و رسیدگی کنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار