طعنه سنگین مینو محرز به وزارت بهداشت
کد خبر: ۲۷۵۲۷۸
تاریخ انتشار: 2023 March 29    -    ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
 یک متخصص عفونی به اعلام اینکه میزان مبتلایان، بستری و حتی فوتی‌های کرونا زیاد شده است، همچنان از مردم خواست نسبت به استفاده از ماسک اقدام کنند.

 یک متخصص عفونی به اعلام اینکه میزان مبتلایان، بستری و حتی فوتی‌های کرونا زیاد شده است، همچنان از مردم خواست نسبت به استفاده از ماسک اقدام کنند.

 
 

 مینو محرز با تاکید بر اینکه همچنان حرف اول را در پیشگیری و مصونیت از ویروس کرونا، استفاده از ماسک، شستن دست‌ها و فاصله‌گذاری اجتماعی می‌زند، افزود: از ابتدای امسال همچنان با کرونا و بیماران مبتلا مشغول هستیم و اغلب بستری شدگان افراد مسن و افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای هستند.

 

او در پاسخ به این سوال که چرا وزرات بهداشت همچون گذشته درباره این ویروس و تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام نمی‌کند، گفت: لابد از دست وزرات بهداشت دیگر کاری برنمی‌آید!

 

این متخصص با اشاره به اینکه زیرسویه جدید نسبت به زیرسویه قبلی اومیکرون شیوع و میزان ابتلای بیشتر دارد، ادامه داد: متاسفانه برخی هنوز فکر می‌کنند چون واکسن زده‌اند دیگر مبتلا نخواهند شد درحالی که واکسن فقط از شدت بیماری و احتمال مرگ و میر جلوگیری می‌کند.

محرز گفت: از آخرین دوز واکسنی که اغلب ایرانی‌ها زده‌اند زمان زیادی گذشته و مصونیت نسبت به سویه اومیکرون کمتر شده است، به همین خاطر در دنیا به دنبال واکسن اومیکرون هستند، بر این اساس بهترین راه همچنان رعایت پروتکل‌ها و خصوصا استفاده از ماسک است که متاسفانه مردم استفاده از ماسک را فراموش کرده‌اند.

خبرآنلاین

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار