رستوران های عجیبی که آرزوی رفتن به آن را پیدا خواهید کرد
کد خبر: ۲۷۶۹۵۵
تاریخ انتشار: 2023 April 19    -    ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳
bato-adv
bato-adv
رستوران‌ها به یکی از عادی‌ترین مکان‌های دنیا تبدیل شده اند، اما هنوز رستوران‌هایی هستند که با غذا و دکوراسیون عجیب خود می‌توانند شما را مجذوب کنند یک بار نیز به آن جا سر بزنید. رستورانی در ژاپن وجود دارد که کارکنان آن تمام ربات‌ها هستند و از مشتریان سفارش می‌گیرند و برای آن‌ها آواز نیز می‌خوانند تجربه این رستوران به منزله تجربه در آینده است.

۶ رستوران عجیب که آرزوی رفتن به آن را پیدا خواهید کرد (طلا)

۶ رستوران عجیب که آرزوی رفتن به آن را پیدا خواهید کرد (طلا)«تابناک با تو» - رستوران‌ها به یکی از عادی‌ترین مکان‌های دنیا تبدیل شده اند، اما هنوز رستوران‌هایی هستند که با غذا و دکوراسیون عجیب خود می‌توانند شما را مجذوب کنند یک بار نیز به آن جا سر بزنید.

۱. رستوران زیر آب: در جزیره‌ای خصوصی در مالدیو به عمق ۵ متر در زیر آب رستورانی ساخته شده است که نمایی ۱۸۰ درجه از دریا بالای سر شما قرار دارد. ظرفیت این رستوران ۱۴ نفر است و رزرو آن نیز کاری تقریبا نشدنی است.

۶ رستوران عجیب که آرزوی رفتن به آن را پیدا خواهید کرد (طلا)

زیر آب

۲. رستوران تاریک: این رستوران در مونترال کانادا است که محیط آن کاملا تاریک است. هدف این رستوران از انجام این کار تقویت حس بویایی و شنوایی مشتریان است تا از غذای خود لذت بیشتری ببرند و همچنین برای درک شرایط افراد نابینا نیز این تاریکی را به وجود آورده اند، زیرا اغل کارکنان این رستوران نابینا هستند.

۳. رستوران ربات ها: رستورانی در ژاپن وجود دارد که کارکنان آن تمام ربات‌ها هستند و از مشتریان سفارش می‌گیرند و برای آن‌ها آواز نیز می‌خوانند تجربه این رستوران به منزله تجربه در آینده است.

۶ رستوران عجیب که آرزوی رفتن به آن را پیدا خواهید کرد (طلا)

رستوران

۴. رستوران لانه پرنده: این رستوران در قعر جنگل و در تایلند قرار دارد و جزو رستوران‌های منحصر بفرد قرار دارد، زیرا مدل آن شبیه به لانه پرنده است و در ارتفاع ۵ متری از سطح زمین و بر روی درخت قرار دارد. غذا و نوشیدنی مشتریان در رستوران از طریق زیپلاین برای آن‌ها فرستاده می‌شود.

۵. رستوران در زیر زمین: این رستوران در غاری با قدمت ۳۴۵ ساله در ایالت آریزونا قرار دارد که فسیل و آثار باستانی‌های بسیاری در آن وجود دارد. ظرفیت این رستوران ۱۶ نفر و با ۴ میز است که در عمق ۶۴ متری در زیر زمین قرار دارد و حس غارنشینی را به شما متقل می‌کند.

۶ رستوران عجیب که آرزوی رفتن به آن را پیدا خواهید کرد (طلا)

لانه پرنده

۶. گران‌ترین رستوران: این رستوران در جزیره ایبیزای اسپانیا قرار دارد که جزو گران‌ترین رستوران‌های دنیا شناخته می‌شود در این رستوران غذای در صدف سرو می‌شود برای سبزجات نیز آن را در تنگی و شبیه به باغ سبزجات برای شما آماده می‌شود. این رستوران در اتاقی تعبیه شده است که تمام دیوار‌های آن با ال سی دی پوشیده شده و به شما حس قرار گرفتن در محیط دلخواهتان را القا می‌کند.

منبع: طلا

bato-adv
bato-adv
برچسب ها: آرزو ، رستوران ، عجیب ، زیبا
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv