این یوتیوبر معروف تمام خانه‌های یک محله را خرید
کد خبر: ۲۷۹۳۷۲
تاریخ انتشار: 2023 May 12    -    ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
(MrBeast) اینفلوئنسر و یوتیوبر محبوب که بیش از ۱۵۱ میلیون مشترک در کانال یوتیوب خود دارد، آرام آرام در حال خرید تمام املاک محله‌ای سرسبز در حومه جنوب شرقی گرین ویل در کارولینای شمالی است.
 مستر بیست (MrBeast) اینفلوئنسر و یوتیوبر محبوب که بیش از ۱۵۱ میلیون مشترک در کانال یوتیوب خود دارد، آرام آرام در حال خرید تمام املاک محله‌ای سرسبز در حومه جنوب شرقی گرین ویل در کارولینای شمالی است.
 
این جوان ۲۵ ساله با نام اصلی جیمی دونالدسن به خاطر کارهای بشردوستانه و ویدیوهای اعتیادآور خود در یوتیوب شناخته شده است. برخی ویدیوهای او بیش ۴۰ میلیارد بازدید داشته و او را به یک مولتی میلیونر تبدیل کرده است به گونه‌ای که برخی ثروت او را ۱۰۵ میلیون دلار تخمین می‌زنند.
 
این یوتیوبر معروف تمام خانه‌های یک محله را خرید
 
اما او با وجود میلیونر بودن، پنج خانه نسبتا ساده را در یک بن‌بست خریداری کرده که به هیچ وجه نمی‌توان آنها را همرده با خانه‌های میلیونرها دانست.
 
او قصد دارد کارمندان و خانواده خود را در هر کدام از این خانه‌ها جای دهد. اولین خانه‌ای که MrBeas خریداری کرد در سال ۲۰۱۸، قیمتی برابر ۳۱۸ هزار دلار داشت. این خانه در سال ۲۰۰۱ ساخته شده است؛ خانه‌ای دو طبقه با چهار اتاق خواب و چهار سرویس بهداشتی با مساحتی نزدیک به ۳۰۰ مترمربع که میزهای گرانیتی، بار صبحانه، یک اتاق خانوادگی با شومینه چوبی گازی و یک مسترسوئیت با حمام اختصاصی مجهز به روشویی دونقره و وان و دوش دارد. طبقه دوم نیز شامل سه اتاق خواب دیگر، اتاق رختشویی و یک اتاق اضافی است.
 
 
 
این یوتیوبر معروف تمام خانه‌های یک محله را خرید
 

روزیاتو

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار